Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet
Dere er forresten så flinke til å sitere mange dere. Har liksom aldri fått til det jeg.. Så at noen forklarte det her en gang, men finner det ikke igjen..

Når du skal sitere flere innlegg, trykker du på "siter +" og når du skal skrive innlegget ditt så trykker du på "skriv svar".

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Når du skal sitere flere innlegg, trykker du på "siter +" og når du skal skrive innlegget ditt så trykker du på "skriv svar".

Enkelt og greit :) Tusen takk!

Skrevet
Enkelt og greit :)  Tusen takk!

Neida, det var jo ikke så enkelt og greit. Mulig jeg er trøtt nå, men jeg får det ikke til :sur:

Skrevet

Om du gjør som jeg skrev, punkt for punkt så fikser du dette skjønner du Silla. :)

Skrevet

Sitter og vurderer om jeg skal gå å legge meg. Så er det gjort!

Mobilen min har forresten tatt kvelden i dag også! :sur: POKKERS DRIT DAG!!! :sur:

Skrevet
Om du gjør som jeg skrev, punkt for punkt så fikser du dette skjønner du Silla. :)

:riste: huff..

Skrevet

Selv om det Annie skriver er akkurat slik du skal gjøre det, så bare husk at du ikke kan bruke hurtigsvar tasten.(det gjorde nemlig jeg en periode før jeg tok poenget)

Annie: Typisk dritt dag skjønner jeg :troest:

Skrevet

Nå prøver jeg igjen Annie

Neida, det var jo ikke så enkelt og greit. Mulig jeg er trøtt nå, men jeg får det ikke til :sur:

Skylder på at jeg er trøtt..

Selv om det Annie skriver er akkurat slik du skal gjøre det, så bare husk at du ikke kan bruke hurtigsvar tasten.(det gjorde nemlig jeg en periode før jeg tok poenget)

Tusen takk jenter! Har alltid lurt på hvordan jeg skulle sitere flere jeg, men aldri orket å prøve.. Men det var ikke akkurat så veldig vanskelig.  :)

Annie: Typisk dritt dag skjønner jeg  :troest:

Skrevet

Okay, det ble nesten bra.. Tusen takk snupper! Skal snart finne senga jeg nå. Håper alle får en ok natt, til tross for sure menn, syke barn osv. :klem:

Skrevet

Her var dere ja! :)

Ikke fått tid til å titte innom i dag jeg.. :sjenert: Fint at du 'holder øye' med oss Silla. :ler:

Nei nei nei jeg vil ikke ha høst. :tristbla: Er heller ikke ferdig med sommeren ennå. Det er masse ting jeg ikke har rukket liksom. Og jeg har bare spist reker en gang. Og ikke vært 'ute' her i byen på noen kalde øl i sola. Nå er den fine brunfargen min snart helt borte også, og nesten ingen har sett den. :grine:

Nei fytte grisen - skulle ønske det var 15 juli. Eller juni? :ler:

Skrevet (endret)

Helt enig loffen! Sånn bortsett fra at jeg ikke har vært brun da. Blir Aldri det jeg :(

Endret av Niko
Skrevet
Her var dere ja!  :)

Ikke fått tid til å titte innom i dag jeg.. :sjenert:  Fint at du 'holder øye' med oss Silla.  :ler:

Nei nei nei jeg vil ikke ha høst.  :tristbla:  Er heller ikke ferdig med sommeren ennå. Det er masse ting jeg ikke har rukket liksom. Og jeg har bare spist reker en gang. Og ikke vært 'ute' her i byen på noen kalde øl i sola. Nå er den fine brunfargen min snart helt borte også, og nesten ingen har sett den.  :grine:

Nei fytte grisen - skulle ønske det var 15 juli. Eller juni?  :ler:

Jepp, nå er det ikke mye som skal gå meg hus forbi ;) Jeg er heller ikke klar for høsten! Men her er det skikkelig grått og trist om dagen altså. Husker du hvor deppa jeg var i går loffen?.. Hmm.. Vi får ta en omgang i solariumet tror jeg. Kanskje det hjelper..

Skrevet

:grine:

:ler: Neida, vi klarer oss vel. Det er bare så lenge til neste sommer.

:sove:

Skrevet

Nå har jeg brukt ca 1 og en halv time på og prøve å lese denne dagboken. (Har ikke lest alt da.) Jeg må si at det var en utrolig fascinerende historie, selv om den har blitt tristere på slutten. Håper du sier ifra her også, og ikke bare i bloggen, hvis det skjer noe positivt igjen da, Sjarmtroll. Krysser fingre jeg. Lykke til videre! :klem:

Skrevet
Nå har jeg brukt ca 1 og en halv time på og prøve å lese denne dagboken. (Har ikke lest alt da.) Jeg må si at det var en utrolig fascinerende historie, selv om den har blitt tristere på slutten. Håper du sier ifra her også, og ikke bare i bloggen, hvis det skjer noe positivt igjen da, Sjarmtroll. Krysser fingre jeg. Lykke til videre!  :klem:

Tristere mot slutten? Neida! Snart blir alt bare super bra. Vår alles kjære Danske har bare tatt en liten ferie.. He will be back! :klem:

Skrevet

Hei jenter!

Haaper det er bedre humör paa dere i dag!

I dag er det helligdag her jeg bor. Det er litt forskjelli hvor mye den feires, men her kan den kanskje sammenlignes litt med 17. mai (bortsett fra at det er en katolsk feiring da). Prosesjon (men ikke barnetog og flaggborg saaklart :ler: ), masse folk ute i gatene, god mat og sjampis. :tommel:

Jeg faar komme meg ut!

Ha en fin dag!

Skrevet

Humøret er så som så på meg. Men det er fordi jeg begynner igjen på jobb i morgen.. Du må ha en strålende feiring Amadea. Kos deg masse i dag! Satser på at været er bedre enn her..

Skrevet
Tristere mot slutten? Neida! Snart blir alt bare super bra. Vår alles kjære Danske har bare tatt en liten ferie.. He will be back!  :klem:

Og egentlig har det jo ikke blitt tristere mot slutten heller.....om man ser bort i fra det med sms'en, koser jeg meg masse med den siste mailen som virker veldig positiv og at det ikke er lenge til vi evnt kan ses :sjarmor:

Tidligere var det mye opp og ned da og :ler:

Nå håper jeg bare det kan sakte men sikkert bli en jevn oppover bakke :ler:

Hei jenter!

Haaper det er bedre humör paa dere i dag!

I dag er det helligdag her jeg bor. Det er litt forskjelli hvor mye den feires, men her kan den kanskje sammenlignes litt med 17. mai (bortsett fra at det er en katolsk feiring da). Prosesjon (men ikke barnetog og flaggborg saaklart  :ler: ), masse folk ute i gatene, god mat og sjampis. :tommel:

Jeg faar komme meg ut!

Ha en fin dag!

Så gøy det høres ut da! :-D

Det hadde vært gøy å se, kos deg masse! :klem:

Humøret er så som så på meg. Men det er fordi jeg begynner igjen på jobb i morgen.. Du må ha en strålende feiring Amadea. Kos deg masse i dag! Satser på at været er bedre enn her..

Det blir sikkert koselig å se alle på jobb igjen :) så kommer man i rute igjen og før man vet ordet av det, er det godt å starte å jobbe igjen!

:klem:

Skrevet

Godt å se deg igjen sjarmtroll. Håper du har en fin dag :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...