Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet
Burde kanskje bytte til noe som er sprekere og morsommere jeg også, men den er litt "trygg" den jeg har da.....

Hva syns dere jenter? Kom med evt forslag.

Jeg liker din veldig godt Annie.

Jeg også vurderer å bytte avatar, men jeg liker veldig godt bildet, men er også litt lei av det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk skal du ha Nicy :klem:

Hvor er Sjarmis i kveld da?

Skrevet

Blir så forvirra når folk bytter avatar!!! Avataren henger liksom litt sammen med "identiteten" her inne.. Syns ingen av dere har kjedelig avatar jeg!

Meeen - man venner seg jo fort til en ny avatar da ;)

Skrevet

Jeg er innom nå og da jeg ;)

Men det er en drittkveld :sur::tristbla:

Og en klem til deg Annievennen, håper du har en fin kveld :klem:

Skrevet
Blir så forvirra når folk bytter avatar!!! Avataren henger liksom litt sammen med "identiteten" her inne..

Den kjøper jeg og beholder dama mi!(Hun er jo ganske flott om jeg får si det selv :sjarmor:)

Skrevet
Jeg er innom nå og da jeg ;)

Men det er en drittkveld :sur:  :tristbla:

Og en klem til deg Annievennen, håper du har en fin kveld :klem:

Drittkveld er ordet ja! Sambo og jeg har krangla, ikke noe alvorlig, men dog.. Nå er det full taushet mellom oss. Han har gått ut i den nye stua og her sitter jeg...

Skrevet
Den kjøper jeg og beholder dama mi!(Hun er jo ganske flott om jeg får si det selv :sjarmor:)

Jepp, hun er veldig pen :)

Skrevet
Drittkveld er ordet ja! Sambo og jeg har krangla, ikke noe alvorlig, men dog.. Nå er det full taushet mellom oss. Han har gått ut i den nye stua og her sitter jeg...

Jepp, sendte deg noen ekstra gode tanker pga det :klem:

*menn* sier jeg bare ikveld.

Pokker ta dem ;) (har ikke engang lyst til å slenge på den smilyen, men må nesten så ikke alle tror jeg er dødssint. Noe jeg nesten er men :klø: :ler: )

Skrevet

Takk for klemmen Sjarmis. Trengte den nå!

Skrevet

Kjenner følelsen :klem:

(Du kan godt få låne snuppa mi på 9 mnd som ikke er helt frisk, det bryter tausheten - garantert ;))

Skrevet (endret)

Stor :klem: til deg Annie. Godt med to stuer da.. Det vet jeg litt om.. Det går vel over..

Jeg synes forresten at avateren din er veldig "Annie". Ser med en gang at det er du..

Endret av Silla:)
Skrevet
Kjenner følelsen :klem:

(Du kan godt få låne snuppa mi på 9 mnd som ikke er helt frisk, det bryter tausheten - garantert ;))

Send henne over du. Kan ta henne med meg i senga og synge for henne til hun sovner eller noe..... ;)

Skrevet (endret)

Huff stakkar lita, hun har det ikke godt. Mener ikke helt at jeg skal gi henne bort :sjenert:

Men dagen i dag har vært slitsom med henne syk og eldstejenta hjemme fra barnehagen. Etter ca 3 min søvn i natt er ikke tålmodigheten helt på topp....

Endret av Niko
Skrevet
Stor  :klem: til deg Annie. Godt med to stuer da.. Det vet jeg litt om.. Det går vel over..

Sikkert, men jeg kommer ikke til å ha lyst å snakke om det, og han er en sånn som SKAL snakke ting til bunns. Dermed blir jeg irritert og sint enda en gang senere denne uka! :sur:

Jeg synes forresten at avateren din er veldig "Annie". Ser med en gang at det er du..

Takk for det Silla, jeg tenker som deg at den kanskje har blitt "meg". Har hatt den i mange år nå faktisk. :klem:

Skrevet

Skjønner hva du mener Nico. Bare vent til de sover du. Da skjønner du ikke at det går ann å være irritert på de små englene.... :klem:

Skrevet

Sikkert, men jeg kommer ikke til å ha lyst å snakke om det, og han er en sånn som SKAL snakke ting til bunns. Dermed blir jeg irritert og sint enda en gang senere denne uka! :sur:

Takk for det Silla, jeg tenker som deg at den kanskje har blitt "meg". Har hatt den i mange år nå faktisk. :klem:

Hadde vært bedre å bare si okay vi var uendige, ting er slik og slik, men nå er vi ferdige med det.. Men det er kanskje lettere sagt enn gjort..

Skrevet
Hadde vært bedre å bare si okay vi var uendige, ting er slik og slik, men nå er vi ferdige med det.. Men det er kanskje lettere sagt enn gjort..

Kommer til å gjøre det ja.

Skrevet
Huff stakkar lita, hun har det ikke godt. Mener ikke helt at jeg skal gi henne bort :sjenert:

Men dagen i dag har vært slitsom med henne syk og eldstejenta hjemme fra barnehagen. Etter ca 3 min søvn i natt er ikke tålmodigheten helt på topp....

Huff, stakkars deg. Og veslejenta da selvfølgelig. Håper dere begge får en god natt :klem:

Dere er forresten så flinke til å sitere mange dere. Har liksom aldri fått til det jeg.. Så at noen forklarte det her en gang, men finner det ikke igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...