Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg merker jeg har allerede savnet dagboken litt jeg :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest lilletroll
Skrevet

Med den sinnssyke sommeren vi har hatt er det jo mye lettere å gå både høsten og vinteren i møte, da!! Jeg gleder meg til vinteren nå jeg da.....eller til jul rettere sagt (ja jeg veet at det er mange mnd til :sjenert: )

Skrevet

Jeg elsker mørketiden!!! Jeg går og gleder meg til det første snøfallet leeeenge og er helt i hundre når det faktisk kommer! Ingenting er som et hvitt landskap og mørk himmel :)

Det aller beste jeg vet er å gå tur når det laver ned. Lyset blir helt spesielt, litt orange og det er stille og fantastisk!

Gjest lilletroll
Skrevet
Det aller beste jeg vet er å gå tur når det laver ned. Lyset blir helt spesielt, litt orange og det er stille og fantastisk!

Ingenting er som lyden av snø som faller!! *drømmemegbort*

Gjest lilletroll
Skrevet

OK nå er det bestemt!! Etter oppmuntring fra Sjarmtroll tar jeg meg en øøøøørliten sykkeltur slik at jeg kan være sunn og med god sammvittighet her inne etterpå :)

Skrevet

Så fint at vi er her og skravler igjen :)

Enig i at det er morsommere å se hvem som er her samtidig og sånn ja.

kommer til å glemme bloggen siden den ikke ligger på mine innlegg tror jeg...

Syns ikke det er så ålrait at sommeren er over. Hadde håpet den skulle var litt lengre. Men når jeg får vent meg til høsten så er det utrolig fint når bladene på trærne skifter farge, og når det er fint vær. Også blir det bedre å sove om natta. Men vinteren kunne jeg godt vært foruten!

Nå skal jeg jobbe litt, også skal jeg være med mannen i kveld for å se på at han kjører motorsykkel på bane (bare sånn amatørgreier altså).

Skrevet

Så deilig å være her igjen :) Jeg har også skikkelig høststemning. I dag regner det og er skikkelig mørkt ute. Jeg starter igjen på jobb på onsdag og har en skikkelig sofa dag i dag. Blir lenge til neste gang..

Skrevet

Jeg er nå helt enig med deg ang været Yamaha!

Aller, aller mest ville jeg hatt myyyye mer sommer...jeg føler, som vanlig, at jeg har badet alt for lite, grillet for lite, vært for lite ute se sene timene...sukk!!

Jeg er IKKE klar for at den er over enda, jeg har liksom først nå kommet ordentlig i det jeg :ler: hm, håper det blir fint vær resten av august så jeg kan late som om det er sommer enda.

Men, nå som det først er på hell, så er det høsten jeg "ser frem" til. Da kan det som sagt være fantastisk fint, og har sin helt egen sjarm.

Men vinteren :frustrert: nei, nei, nei.

Det er så mørkt i så alfor mange uker, det er kaldt så jeg fryser 24 timer i døgnet, alle trekker inn - og det verste av alt, den varer såååååå lenge :forvirret:

Må nesten le av meg og oss, vi snakker best om to ting her inne vi;

menn og været :legrine:

Og ja, det er herlig lettvint å skravle her igjen - det er noe eget ved det ;)

Så holder vi "hemmelighetene" våre i bloggen.

:klem:

Skrevet
Jeg elsker mørketiden!!!

"Ordentlig" mørketid? Bodde nordpå oktober-desember i fjor og var ikke så begeistret for mørketida... :sjenert: Ellers synes jeg høsten er koselig, mne jeg tester ut en nytt klima igjen (vestkyst denne gangen) og er litt spent på høststormene...

Skrevet
"Ordentlig" mørketid? Bodde nordpå oktober-desember i fjor og var ikke så begeistret for mørketida...  :sjenert:  Ellers synes jeg høsten er koselig, mne jeg tester ut en nytt klima igjen (vestkyst denne gangen) og er litt spent på høststormene...

Det har jeg ikke prøvd. men i vinter jobbet jeg nesten hver eneste dag i en kjeller. Jeg kom da det var mørkt og dro da det var mørkt. Det gikk ut over humøret og jeg fikk nok en slags vinterdepresjon siden jeg aldri så lyset i det hele tatt... Kan nok godt hende jeg hadde hatt problemer med skikkelig mørketid ja... :sjenert:

Skrevet

Ikke snakk så mye om høst, vinter og mørket da! Jeg savner de lange lyse nettene allerede og lengter tilbake til begynnelsen på sommeren!

Skrevet
Ikke snakk så mye om høst, vinter og mørket da! Jeg savner de lange lyse nettene allerede og lengter tilbake til begynnelsen på sommeren!

Jeg oooooooooooooooooooooooooooog :sur:

Gjest Dallandra
Skrevet

Æsj, den vinen mannen akkurat serverte meg var IKKE god. Nå som jeg skulle kose meg. :sur: Tror ikke jeg orker å drikke opp glasset engang. Ellers synes jeg hver årstid har sin sjarm, men lurer litt på hvordan guttene vil takle å få servert regntøy i morgen. De husker vel omtrent ikke hva det er(og jeg husker omtrent ikke hvor det er...)

Skrevet

Jeg oppdaget ikke denne tråden før nå, og jeg har lest hele. For en historie! Svett i øynene nå. :ler:

Skrevet
Jeg oppdaget ikke denne tråden før nå, og jeg har lest hele. For en historie! Svett i øynene nå. :ler:

:-D

:klem:

Skrevet

Har lest alle presentasjonene som er lagt ut i bloggen jeg nå. Ser jo ut som vi er en kjempe fin gjeng :klem:

Skrevet

Burde kanskje bytte til noe som er sprekere og morsommere jeg også, men den er litt "trygg" den jeg har da.....

Hva syns dere jenter? Kom med evt forslag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...