Amadea Skrevet 11. august 2006 #3441 Skrevet 11. august 2006 Altså jeg skal ikke bli helt "knekt" av at han ikke svarer i seg selv. Det er at, nei - jeg klarer ikke helt å forklare det ihvertfall ikke her inne. Det er bare noe som skurrer, og jeg klarer ikke helt å sette fingeren på det. ← Naa er det ikke lenge til han kommer til Norge og da faar du nok litt bedre orden paa tankene. Det blir helt annerledes naar man faar med seg kropsspraak og alt det der. Dessuten kan det jo hende han er litt reservert i forhold til internett og SMS-"dating" da og ikke vet helt hva han skal skrive til deg. Han hadde ALDRI gitt deg nummeret sitt hvis han ikke ville at du skulle ta kontakt. ← Enig! Dette er ingen krise! Skjönner jo at du blir skuffa , men det maa vaere en eller annen naturlig forklaring paa at han ikke svarer. Hallo, han maa jo vaere helt bort i natta hvis han gir bort telefonnummeret sitt til folk han ikke vil ha noe kontakt med.
La Luna Skrevet 11. august 2006 #3442 Skrevet 11. august 2006 Jeg som akkurat har sliti meg gjennom halve tråden (det er mange sider!) med mål om å få sett igjennom hele, også skifter du til en privat blogg.....dårlig gjort... Men ønsker deg fortsatt lykke til med dansken da....
Gjest Gjesta Skrevet 12. august 2006 #3443 Skrevet 12. august 2006 Hei alle sammen la luna: ja, jeg skjønner det..... Det er ikke det at jeg ønsker å være ekkel med de som leser denne tråden enten som gjester, eller brukere - men bare ikke legger igjen spor. Jeg håper bare dere kan se det fra min side.. At det uansett, er MEG som sitter her med alle tankene/informasjonen. Og itillegg er det andre brukere som har fulgt dette fra dag 1, som jeg har blitt litt kjent med itillegg til det å skrive i dagboken, og det er flere som også ønsker litt mer "privatliv". Det er ikke til å skyve under en stol at Jenteligaen er blitt endel større enn den var fra begynnelsen Jeg får høre litt med flere av jentene, hva som skjer fremover. Foreløpig blir det da skrevet litt her og
pookie Skrevet 12. august 2006 #3444 Skrevet 12. august 2006 søren klype... jeg har faktisk lest rubb & stubb fra jeg fant tråden for vel 3 dager siden ca...skaffet meg nick og greier og nå får jeg ikke vite mer...jaja..får lage min egen alternative slutt jeg da... Lykke til iallefall
Heidik Skrevet 12. august 2006 #3445 Skrevet 12. august 2006 Har fulgt med fra første dag, vil gjerne følge med videre Utrolig spennende tråd. Lykke til videre...
Gjest Gjesta Skrevet 12. august 2006 #3446 Skrevet 12. august 2006 Huff..jeg syns det er litt trist jeg og.... Og jeg skjønner at det er flere som har fulgt med meg, fordi om dere ikke har skrevet noe. Vi får se etterhvert, jeg tror planen uansett er at dagboken består, med alt sitt fjas og vas Og jeg kommer vel til å fortelle om ting - vet bare ikke helt hvor mye enda. Håper dere forstår. Det er litt stille her nå, men det tar seg sikkert opp til uka
fuerza Skrevet 12. august 2006 #3447 Skrevet 12. august 2006 Selv om du får blogg, for guds skyld ikke glem å ha de viktige oppdateringene her, sånn at vi får fulgt liiiiitt med. Har lest alt, kommer til å få abstinenser ved en bråstopp. Lykke lykke til videre! Ha is i magen,husk, alt har en logisk forklaring
summer25 Skrevet 13. august 2006 #3448 Skrevet 13. august 2006 Nei nei nei... jeg har også fulgt med fra dag 1.... Skikkelig kriiise hvis jeg ikke får med meg daglige oppdateringer i jakten på Dansken Please Sjarmtroll.. du må oppdatere oss her utenfor også
tobo Skrevet 13. august 2006 #3449 Skrevet 13. august 2006 Men i allverden.... skal ikke vi få være med? Jeg vil også vite.
Annie Skrevet 13. august 2006 #3450 Skrevet 13. august 2006 Det jeg mener er at mønsteret i hele historien er at du er kjempeglad for svar, sender svar selv, så dritdeppa fordi han ikke svarer så fort som du forventer, og så superhappy når han svarer, så deppa, så happy, så deppa.... Ser du mønsteret her? Han hadde ALDRI gitt deg nummeret sitt hvis han ikke ville at du skulle ta kontakt. Opp med humøret! Du har ingen verdens ting å sutre over nå! Dette ordner seg, og du får kontakt med han igjen snart! ← Så sant så sant! Du må ha litt mer is i magen Sjarmis! Dette kommer til å ordne seg skjønner du!
Gjest Gjesta Skrevet 14. august 2006 #3451 Skrevet 14. august 2006 Jeg hater blogg Jeg finner den aldri igjen selv om jeg har lagt det til favoritter. Så eneste måten jeg finner den på er å gå inn hit og trykke på brukernavnet til sjarmtroll og klikke meg videre fra profilen hennes
Svart Katt Skrevet 14. august 2006 #3452 Skrevet 14. august 2006 Jeg hater blogg Jeg finner den aldri igjen selv om jeg har lagt det til favoritter. Så eneste måten jeg finner den på er å gå inn hit og trykke på brukernavnet til sjarmtroll og klikke meg videre fra profilen hennes ← Du finner den over den menyen der du ser "Nye innlegg", "Mine innlegg" osv. Der står det nemlig Blogger.
Gjest Gjesta Skrevet 14. august 2006 #3453 Skrevet 14. august 2006 Å.... *blind* Men jeg nekter å like det likevel
Gjest Gjesta Skrevet 14. august 2006 #3454 Skrevet 14. august 2006 Så dumt da Vampyra! Hm. Tror kanskje det er en vane og? Merker det er blitt stille her med engang vi flyttet over, vi har jo allerede skrevet mange, mange innlegg i bloggen Vi får komme frem til noe fornuftig piger, hvor vi skal være, hvor vi skal skrive hva Jeg etterlyser meninger i bloggen, så skriv ditt hjertes mening! :-D
Gjest Gjesta Skrevet 14. august 2006 #3455 Skrevet 14. august 2006 Du har nok rett sjarmtroll, det har nok noe med vanen å gjøre. Men det er mer morro å være her når vi skal skravle og diskutere for da ser vi hvem som skriver...
Gjest Gjesta Skrevet 14. august 2006 #3456 Skrevet 14. august 2006 Mm, jeg skjønner det.. Det er jo noen av de andre som også har nevnt det, at vi har "forsømt" dagboken litt i det siste.. Hm. Spørs da, om vi henger begge steder..altså at her skravler vi som bestatte som vanlig Er det noe jeg eller dere vil si/fortelle som dere vil ha mer privat så skriver vi det bare her, "les mer i bloggen" eller noe sånt? For jeg vet det er mange av de i bloggen som syns det er veeeldig deilig å ha det mer privat og intimt -at de ikke trenger å bekymre seg for hvem som leser det. Hva tenker du?
Gjest Gjesta Skrevet 14. august 2006 #3457 Skrevet 14. august 2006 Må alltid innom både dagboken og bloggen jeg. Er liksom så redd for ikke å henge med Enig i at dagboken kan være et skravlested, mens bloggen kan væe litt mer privat. Ikke alt det er like greit å legge her..
Gjest Gjesta Skrevet 14. august 2006 #3458 Skrevet 14. august 2006 Du finner den over den menyen der du ser "Nye innlegg", "Mine innlegg" osv. Der står det nemlig Blogger. ← Hm, ligger ikke på nye innlegg hos meg.. Jeg må gå inn på "Blogg" i menyen helt til venstre jeg. Og der ligger den som favoritt..
Gjest Gjesta Skrevet 14. august 2006 #3459 Skrevet 14. august 2006 Ja jeg liker det forslaget sjarmtroll, at vi henviser til bloggen når vi skriver hvis det skulle være noe! Jeg tror det blir lettere å henge med i svingene og da blir det heller ikke for mange innlegg i bloggen
Gjest Gjesta Skrevet 14. august 2006 #3460 Skrevet 14. august 2006 Da gjør vi det tenker jeg! Vi fortsetter i god stil her, med skravlingen vår - så skravler vi OG forteller det mer private i bloggen Ellers; i dag har jeg skikkelig høststemning... Det er på grensen til regn hele tiden, løv detter ned her og der... Og det verste er, fordi om jeg har sytet og klagd over at jeg HATER at sommeren er på hell, så er det noe med høsten.. Jeg gruer meg til vinteren jeg, den liker jeg nemlig IKKE Men høsten..den kan være fantastisk fin! Som når det er blitt kaldere i været, man kan ta på seg nye deilige høstklær men samtidig varmer sola når man sitter i husveggen (les:kafèveggen ). Og kveldene, når det blåser og regner ute, det er mørkt og alt man vil er å lage seg en god middag og krype opp i senga eller sofaen med en kopp te eller et glass rødvin etterpå. Da mangler bare en deilig armkrok, så er kvelden perfekt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå