Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Gjest lilletroll
Skrevet
:tristbla:

Men sjarmtroll - vennen!!! :troest::klem:

Ikke vært så lei deg, da blir jeg det også!!

Jeg står fast ved mine to teorier; 1 - han har ikke fått den; 2 - han skjønte ikke at det var forventet at han skulle svare.

Videoannonse
Annonse
Gjest lilletroll
Skrevet
Jeg har mottaksmelding på alle sms'er jeg sender, så jeg får beskjed på tlf når den er mottatt hos den jeg sendte til..så jeg kan ikke skjønne annet enn at den er kommet frem nei..

:klem:

Men hva om et tall eller to har blitt feil?? Enten på vei fra ham til deg, eller fra deg til sending av sms. Det er jo ikke sikkert HAN har fått den selv om NOEN har fått den....

Skrevet
Jeg synes du overdriver hele greia jeg.... :sjenert:

:)

Ja, det kan hende det.

Ihvertfall om man ser på det bare som denne hendelsen, jeg ser det virkelig!

Som sagt, jeg tenker jeg legger det litt i den boksen fra tidligere i sommer, sikkert ikke rett å gjøre! men hvordan er det ikke.

Og kanskje det overhodet ikke sier noe om hans tanker rundt dette, men mer mine.

Skrevet

Det jeg mener er at mønsteret i hele historien er at du er kjempeglad for svar, sender svar selv, så dritdeppa fordi han ikke svarer så fort som du forventer, og så superhappy når han svarer, så deppa, så happy, så deppa....

Ser du mønsteret her?

Han hadde ALDRI gitt deg nummeret sitt hvis han ikke ville at du skulle ta kontakt.

Opp med humøret! Du har ingen verdens ting å sutre over nå! Dette ordner seg, og du får kontakt med han igjen snart!

Skrevet
Men hva om et tall eller to har blitt feil?? Enten på vei fra ham til deg, eller fra deg til sending av sms. Det er jo ikke sikkert HAN har fått den selv om NOEN har fått den....

Så søt du er :klem:

Jeg innrømmer at jeg har vært i sendtboksen min og kontrollert at jeg skrev rett nummer ;)

Gjest lilletroll
Skrevet
Opp med humøret! Dette ordner seg, og du får kontakt med han igjen snart!

signerer!

Skrevet

Er bare innom for å se etter nyheter :sjenert:

Håper alle har en fin kveld, jeg skal nå tvinge mannen min til å ikke jobbe mer, det er da helg for pokker :sjarmor:

Snakkes sjarmtroll :)

Gjest lilletroll
Skrevet
Så søt du er :klem:

Jeg innrømmer at jeg har vært i sendtboksen min og kontrollert at jeg skrev rett nummer ;)

Kanskje han tastet feil i sin mail til deg (det kunne jeg fint funnet på og gjort...)

Skrevet

Sjarmtroll, ikke vær lei deg. Vi vet jo at dansken vår vi ha deg :sjarmor:

Gjest lilletroll
Skrevet
Kanskje han tastet feil i sin mail til deg (det kunne jeg fint funnet på og gjort...)

Og hvis noen synes jeg griper etter halmstrå...ja, så gjør jeg vel det, da....

Skrevet
Det jeg mener er at mønsteret i hele historien er at du er kjempeglad for svar, sender svar selv, så dritdeppa fordi han ikke svarer så fort som du forventer, og så superhappy når han svarer, så deppa, så happy, så deppa....

Ser du mønsteret her?

Han hadde ALDRI gitt deg nummeret sitt hvis han ikke ville at du skulle ta kontakt.

Opp med humøret! Du har ingen verdens ting å sutre over nå! Dette ordner seg, og du får kontakt med han igjen snart!

Jo, jeg ser hva du mener.

Men så klarer jeg ikke å gi hele bildet her inne heller, litt vanskelig.

Men..det jeg altså mener, er at jeg har måttet..argh hvordan skal jeg forklare det.

Jeg og han vet nok, at jeg har gjort mitt for at det skal være "enkelt" å holde kontakten, og det er det verdt det er ikke det.

Det er vel bare det at det hadde vært godt å lent seg litt tilbake og bare fått tatt imot litt nå ;)

Jeg vet ikke om jeg klarer å forklare meg godt nok..

Men jeg skjønner hva du mener Vampyra -det er bare her jeg lufter takene mine ikke sant, og da blir det alt. Både opp og ned ;)

Skrevet

Men på en koselig måte :ler:

Gjest lilletroll
Skrevet
Det er vel bare det at det hadde vært godt å lent seg litt tilbake og bare fått tatt imot litt nå ;)

Skjønner hva du mener....men du innser at det er en mann vi snakker om her....??

Skrevet

Søte, gode du :)

Det er veldig godt når du gjør det da :klem:

Men jeg har sjekket at tlf er rett, at det er hans ;) )

Skrevet
Skjønner hva du mener....men du innser at det er en mann vi snakker om her....??

:ler::klem:

Gjest lilletroll
Skrevet
Søte, gode du :) 

Det er veldig godt når du gjør det da :klem:

Men jeg har sjekket at tlf er rett, at det er hans ;) )

Å fillern....da trekker jeg den teorien helt og fullstendig og lener meg hardt på den om at han ikke "skjønte" at han skulle svare!

Skrevet

Jepp, akkurat: en mann :sjarmor:

Skrevet
Er bare innom for å se etter nyheter :sjenert:

Håper alle har en fin kveld, jeg skal nå tvinge mannen min til å ikke jobbe mer, det er da helg for pokker :sjarmor:

Snakkes sjarmtroll :)

Kos dere masse!

Ja, vi snakkes snart vi vennen :klem:

Skrevet
Å fillern....da trekker jeg den teorien helt og fullstendig og lener meg hardt på den om at han ikke "skjønte" at han skulle svare!

Men det er jo derfor vi er her, for å lufte konspirasjonsteoriene våre, hva skulle vi gjort ellers; fortalt om de til familien? :)

Skrevet
Kos dere masse!

Ja, vi snakkes snart vi vennen :klem:

Er her til han får ut fingeren og bestemmer seg for å ha kvalitetstid med konemor som begynner å bli fryktelig lei av at han har den jobben han har :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...