Gjest Sabia Skrevet 11. august 2006 #3381 Skrevet 11. august 2006 (endret) Det ordner seg nok skal du se! Nå kommer han jo snart så da skal du se det blir fart i sakene og slutt på alt denne ventingen og tolkingen. Hold ut - ikke lenge igjen nå!! (Håper dere venter med å lage blogg til dansken har kommet så oss dødelige smuglesere kan få med oss happy endingen - dvs "happy beginning" ) Endret 11. august 2006 av Nivea
Gjest Gjesta Skrevet 11. august 2006 #3382 Skrevet 11. august 2006 Jeg vet ikke om alle funksjonene selv enda, men søk i forumet så kan du lese om det.. Jeg vurderer å "flytte" over der nå relativt raskt..
Gjest Gjesta Skrevet 11. august 2006 #3383 Skrevet 11. august 2006 (endret) Det ordner seg nok skal du se! Nå kommer han jo snart så da skal du se det blir fart i sakene og slutt på alt denne ventingen og tolkingen. Hold ut - ikke lenge igjen nå!! (Håper dere venter med å lage blogg til dansken har kommet så oss dødelige smuglesere kan få med oss happy endingen - dvs "happy beginning" ) ← Du får tilgang vet du berta Ellers takk men som sagt, om vi ses er litt avhengig av tiden før Endret 11. august 2006 av sjarmtroll
Gjest gjest1 Skrevet 11. august 2006 #3384 Skrevet 11. august 2006 til sjarmtroll. Husk hva jeg sa om is i magen. Snakkes senere vi
Gjest Gjesta Skrevet 11. august 2006 #3385 Skrevet 11. august 2006 til sjarmtroll. Husk hva jeg sa om is i magen. Snakkes senere vi ← stor til deg og! Ja, håper vi snakkes snart snuppa Trenger det nå
Gjest Gjesta Skrevet 11. august 2006 #3386 Skrevet 11. august 2006 Sjarmtroll da!! Nå må jeg kjefte litt på deg!!! Du legger ALT for mye i en stakkars liten melding!!!! For det første skrev du ikke et skikkelig spørsmål, så det er ikke sikkert han så på det som noe å svare på. Dessuten kan det være tusen andre grunner til at han ikke har svart enda. Det kan rett å slett være så enkelt at han vil vente litt med å svare, slik som du har gjort tusen ganger selv. Nå vil jeg ikke høre mer sutring! Du må slappe av mer, og drite i alle de negative tankene. Tenker du negativt kan det bli negativt. Dette styrer du faktisk ganske mye selv... hva er dette pratet med blogg??? Jeg hater blogg......
Malama Skrevet 11. august 2006 #3388 Skrevet 11. august 2006 Blogging kan jeg lite om, men jeg håper at det ordner seg for dre, i alle fall At han svarer snart. For jeg føler også med min magefølelse at int4eressen ikke er borte!
Nordica Skrevet 11. august 2006 #3389 Skrevet 11. august 2006 Hei! Jeg smuglest endel her inne og synes historien din er så utrolig søt!! Håper virkelig han svarer deg! En ting som fallt meg inn; er du heeeelt sikker på at du sendte meldingen riktig? Sikkert et dumt spørsmål for du har sikkert sjekket det mange ganger, men det kan jo lett bli feil med disse utenlandskodene og sånn... Det var nå bare en tanke, men ønsker deg uansett lykke til videre! Har tro på at dette ordner seg jeg
Gjest gjest1 Skrevet 11. august 2006 #3391 Skrevet 11. august 2006 Hei! Jeg smuglest endel her inne og synes historien din er så utrolig søt!! Håper virkelig han svarer deg! En ting som fallt meg inn; er du heeeelt sikker på at du sendte meldingen riktig? Sikkert et dumt spørsmål for du har sikkert sjekket det mange ganger, men det kan jo lett bli feil med disse utenlandskodene og sånn... Det var nå bare en tanke, men ønsker deg uansett lykke til videre! Har tro på at dette ordner seg jeg ← Ja det var en tanke....
Gjest Gjesta Skrevet 11. august 2006 #3392 Skrevet 11. august 2006 (endret) Kjære lille Sjarmtrollet vårt! Har lyst til å gi deg en god, lang jeg. Vet ikke om det hjelper men.. Jeg håper at du ikke angrer på at du sendte han melding Sjarmtroll. Du fikk jo tross alt nr av han. Da må du jo bare gå ut i fra at han gjerne vil høre fra deg. Jeg er en av de som går med mobilen konstant i hånden. Får ikke vennene mine svar på sms innen 10 min, tror de at det er noe galt.. Men alle er jo ikke som meg.. Jeg støtter meg litt til tanken om at han var super opptatt når han fikk meldingen fra deg. Da hadde han selvfølgelig ikke lyst til å sende et svar i hurten og sturten, for et svar til Sjarmtroll må jo være godt planlagt.. Så har det sklidd "litt" ut for han.. Men jeg synes rett og slett at han burde ha svart nå. SUKK! Skjønner du blir stressa og lei deg. Men det kan hende det har en helt naturlig forklaring. -Eller så er han bare redd for å virke "ivrig". Du kan jo ikke gjøre annet enn å vente. Men vi venter sammen med deg vi Jeg har vært på hytta hele uka. Bare vært hjemme for å ta en dusj på onsdag. Det var da jeg måtte lese ørten sider, før jeg kunne reise igjen. Dere skravler så veldig her. Er jo nesten redd for å gå glipp av noe jeg.. Nå er ferien min slutt og jeg starter igjen på jobb på mandag Blir hardt, etter fire deilige uker med ferie.. Jeg er faktisk litt lei meg fordi denne sommeren er over. Høsten blir super hektisk og jeg vet at før jeg rekker noe som helst så er jula her.. Hmm, jeg må prøve å være litt positiv jeg nå.. Akkurat nå kom jeg i "bytte jobb modus".. Men den tanken må jeg bare riste av meg.. Jeg skal bruke tiden på å rope på Dansken jeg! DAAAANSKEN!! Åhh, vær så snill ta kontakt med Sjarmtrollet vårt da!! Ha en riktig god helg alle dere søte jenter. Endret 11. august 2006 av Silla:)
Gjest lilletroll Skrevet 11. august 2006 #3393 Skrevet 11. august 2006 Det går jo an å sende ham en melding og spørre om han har fått meldingen fra deg....!?
Gjest Gjesta Skrevet 11. august 2006 #3394 Skrevet 11. august 2006 Det går jo an å sende ham en melding og spørre om han har fått meldingen fra deg....!? ← Kanskje vente litt med det? Heller sende en mail om en ukes tid for å høre? Han har jo ikke nettilgang akkurat nå heller så jeg ville avventet en stund.
Gjest lilletroll Skrevet 11. august 2006 #3395 Skrevet 11. august 2006 Kanskje vente litt med det? Heller sende en mail om en ukes tid for å høre? Han har jo ikke nettilgang akkurat nå heller så jeg ville avventet en stund. ← Jeg forstod det sånn som at han ikke kom til å ha nettilgang igjen før han kom til Norge jeg!?
Gjest Gjesta Skrevet 11. august 2006 #3396 Skrevet 11. august 2006 Jeg forstod det sånn som at han ikke kom til å ha nettilgang igjen før han kom til Norge jeg!? ← Ja det stemmer, men han flytter jo om en eller to uker
Gjest lilletroll Skrevet 11. august 2006 #3397 Skrevet 11. august 2006 Ja det stemmer, men han flytter jo om en eller to uker ← Men tenk om han går rundt der nedi Danmark og lurer på hvorfor sjarmtrollet ikke har sendt sms, og så går sjarmtrollet her oppi Norge og lurer på hvorfor Dansken ikke svarer .....hadde jo vært greit og få klarhet i om han faktisk har fått meldingen....
Gjest Gjesta Skrevet 11. august 2006 #3398 Skrevet 11. august 2006 Jeg sniker meg fort inn noen sjarmtrollsekunder.......... Først: takk for at dere har skrevet så masse godt til meg jeg er virkelig veldig glad for det jenter! Jeg vet ikke hva mer jeg skal si..til vanlig er jeg jo sprekkeferdig av teorier og følelser å snakke om Det har jeg forsåvidt nå og, det er ikke det. Kanskje jeg bare er veldig skuffet..så kan det være at jeg ikke har grunn til det, eller noe lignende. Men, husker dere hvor utrolig glad jeg ble når jeg fikk mailen? og at jeg ikke ville sende meldingen med engang, nettopp fordi jeg bare ville nyte at det var deilig å høre fra ham igjen og at alt var "ok". Ja, jeg angrer slik sett på at jeg sendte meldingen. Litt fordi jeg kanskje tenker at han ikke mente nå (uten at det egentlig trenger å bety noe, hadde det vært som jeg ønsket hadde han vært glad for å høre fra meg uansett ) Vampyra: Ja, kanskje jeg trenger litt kjeft det er mulig det. Men det er ikke det at jeg legger ALT på at jeg ikke har fått svar på den ene meldingen. Det henger sikkert litt igjen fra tidligere i sommer, hvordan kommunikasjonen har vært, det er vanskelig å forklare her inne Men, kanskje det blir litt lite å henge håpet i - så sakte men sikkert så "gir jeg opp" litt inni meg. Miros og Nordica: Hei på dere, så hyggelig med nye her inne da - velkommen skal dere være Igjen, det er nok ikke det samme som at jeg lot være å svare på 3 dager. Grunnen til at han ikke ønsker å svare vet jeg ikke - men det ikke likt ham å gidde å spille på å være kostbar, det har han ikke gjort til nå slik jeg ser det. Ja, jeg er nok (dessverre) sikker på at det er rette nummeret og at den er mottatt på telefonen.. Så det er nok ikke grunnen ei heller tror jeg at det er det at han er såå opptatt. Han fikk den, så den og valgte og ikke svare. Så enkelt er det nok, om vi legger til side alle våre "jentehåp" Da kan man jo igjen lure på hvorfor han skrev som han gjorde i mailen, men hvordan er det ikke, menn og kvinner tenker vel litt annerledes. STOR til alle sammen.
Gjest Gjesta Skrevet 11. august 2006 #3399 Skrevet 11. august 2006 Men tenk om han går rundt der nedi Danmark og lurer på hvorfor sjarmtrollet ikke har sendt sms, og så går sjarmtrollet her oppi Norge og lurer på hvorfor Dansken ikke svarer .....hadde jo vært greit og få klarhet i om han faktisk har fått meldingen.... ← Jeg har mottaksmelding på alle sms'er jeg sender, så jeg får beskjed på tlf når den er mottatt hos den jeg sendte til..så jeg kan ikke skjønne annet enn at den er kommet frem nei..
Gjest Gjesta Skrevet 11. august 2006 #3400 Skrevet 11. august 2006 Jeg synes du overdriver hele greia jeg....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå