Annie Skrevet 11. august 2006 #3361 Skrevet 11. august 2006 Er det lov at flere blir med her, eller er det bare for spesielt inviterte..... ← Velkommen til Oss "Månestråle" (klarte ikke dy meg, måtte bare kalle deg for Månestråle, håper det er ok? )
Annie Skrevet 11. august 2006 #3362 Skrevet 11. august 2006 Svar nå Dansken! Dette går oss på nervene!
La Luna Skrevet 11. august 2006 #3363 Skrevet 11. august 2006 Velkommen til Oss "Månestråle" (klarte ikke dy meg, måtte bare kalle deg for Månestråle, håper det er ok? ) ← Hihi, helt greit Takk takk!
Gjest gjest1 Skrevet 11. august 2006 #3364 Skrevet 11. august 2006 (endret) Ja dette går oss på nervene.... Begynner snart å bli tom for stemme her jeg sitter å roper på dansken. Men prøver en gang til: Daaaaaaaaaaaaaaannnnnskeeeeen!?? Endret 11. august 2006 av Niko
La Luna Skrevet 11. august 2006 #3365 Skrevet 11. august 2006 Velkommen skal du være la luna Her er det godt å være skjønner du, jenteliga jentene må være de mest snille, blide og sjarmerende jentene på hele KG ← Takk ja, ser sånn ut her! Har lest de siste åtte sidene, og har kommet meg gjennom de 25 første.... Håper virkelig Dansken svarer snart *kryssefingrene*
Malama Skrevet 11. august 2006 #3366 Skrevet 11. august 2006 Huff, en blir helt sliten i hodet av alle disse siden en må lese.... Når en slett ikke har tid til å sitte og lese noe som helst... Mine forelre dukker opp her i kveld/natt en gang for å hjelpe oss å flytte, to døgn tidligere enn avtalt... gjett om jeg ikke er ferdig å pakke da!
loffen Skrevet 11. august 2006 #3367 Skrevet 11. august 2006 Skravlejenter!! Han svarer nok i løpet av dagen! DAANSKEEEN!!! Velkommen til La Luna! God tur til Annie! Og lykke til med pakkingveldigfort Malama! Selv skal jeg ha middagsgjester i kveld og begynner å bli lettere stressa med alt jeg skal gjøre. Gubben svinger seg med støvsugeren, jeg skal vaske bad, tørke litt støv og ordne resten av maten. Har marinert kjøtt og laget dressing/saus og renset jordbær. Tror jeg er verdens treigeste på kjøkkenet... slow cooking får en helt ny mening. Blir det varm tenkte vi sitte ute og da er det ingen som ser om jeg har tørket støv..hm. Jeg får sikkert ikke tid til å titte innom mer i dag. (Kanskje jeg sniker meg til en titt uten at gjestene merker det. ) Sender masse vibber til Dansken og håper kjekkasen dukker opp på vorspiel hos 7v8!
loffen Skrevet 11. august 2006 #3368 Skrevet 11. august 2006 P.S. Sjekk tråden 'analysere-hvorfor gjør alle kvinner det?' Et lite hint eller?
Gjest Sabia Skrevet 11. august 2006 #3370 Skrevet 11. august 2006 "Nå må sjarmtroll bli ferdig å skrive, jeg må gå og jeg er så spent!! Ser du skriver!!"
Gjest Sabia Skrevet 11. august 2006 #3371 Skrevet 11. august 2006 Nei, nå var hun borte og ikke noe nytt innlegg.. Jeg som håpte på gode danskenyheter.. Jaja, jeg får gå.
Gjest Gjesta Skrevet 11. august 2006 #3372 Skrevet 11. august 2006 Hei alle sammen Jeg vet ikke helt hva jeg skal si jeg. Jeg har ikke fått svar og jeg tror vel ikke jeg får det heller. Ikke spør meg hvorfor for det vet ikke jeg heller. Men jeg tenker.. at jeg har stukket nakken ut noen ganger nå, og jeg kan ikke holde på med det om dere skjønner.
Gjest lilletroll Skrevet 11. august 2006 #3373 Skrevet 11. august 2006 Men sjarmtroll, da Han svarer sikkert ikke fordi han er mann, og ikke skjønte at han skulle svare på spørsmålet om han koser seg i solen!! Det er ikke verre enn det!!
Gjest Gjesta Skrevet 11. august 2006 #3374 Skrevet 11. august 2006 Altså jeg skal ikke bli helt "knekt" av at han ikke svarer i seg selv. Det er at, nei - jeg klarer ikke helt å forklare det ihvertfall ikke her inne. Det er bare noe som skurrer, og jeg klarer ikke helt å sette fingeren på det. Man kan uansett ikke være den som tar sjangser og som sagt, stikker ut nakken, alene hele tiden. Det er ikke det at jeg blir trassig, eller gjør meg kostbar når jeg sier dette. Det er vel bare det at det må gå begge veier om dere skjønner. Det er mulig jeg ikke er så flink til å tolke hele tiden, at jeg har tatt feil, men jeg tenkte som jeg gjorde etter mailen. Men jeg har muligens tatt litt feil her. Ikke så festlig nei.. men jeg kan ikke gjøre noe mer nå jeg. Har vel gjort mitt tror jeg.
Gjest lilletroll Skrevet 11. august 2006 #3376 Skrevet 11. august 2006 en til. Skjønner hvordan du har det, men mener helt bestemt at det må være en logisk forklaring på at han ikke svarer siden han var så positiv i mailen for bare noen dager siden!! Prøv å tenke på at nå er det snart høsten, og da er han "her"
Gjest Gjesta Skrevet 11. august 2006 #3377 Skrevet 11. august 2006 en til. Skjønner hvordan du har det, men mener helt bestemt at det må være en logisk forklaring på at han ikke svarer siden han var så positiv i mailen for bare noen dager siden!! Prøv å tenke på at nå er det snart høsten, og da er han "her" ← Snille du Ja..det er bare det at om ikke magefølelsen min endrer seg, så vet jeg ikke om jeg klarer å engasjere meg mer som jeg gjorde Det må være en logisk forklaring, og er det ikke det da er det noe som ikke er som jeg trodde, eller vil at det skal være om du skjønner. enda en !
Gjest lilletroll Skrevet 11. august 2006 #3378 Skrevet 11. august 2006 (endret) Det må være en logisk forklaring, og er det ikke det da er det noe som ikke er som jeg trodde, eller vil at det skal være om du skjønner. ← Skjønner akkurat hva du mener, men jeg tenker med meg selv at jeg kan få en melding...så står jeg midt oppe i noe, og tenker at jeg virkelig vil sette meg ned og melde så jeg lar den vente til siden.....at jeg svarer kan da faktisk drøye minst til neste dag.... I tillegg er jo Dansken mann.....så som jeg sa tidligere er det faktisk ikke sikkert at han engang tolket det dithen at det var et spørsmål han skulle svare på, og at han derfor synes det var vanskelig å svare, og nå sitter han og river seg i håret (han har snart ikke mer igjen kan jeg tenke meg) mens han lurer på hva morsomt og sjarmerende han kan skrive til deg. Jeg har fulgt deg (dere ) HELT fra starten, og jeg har minst like god magefølelse som Annie (selvskryt skal man tro på for det kommer rett fra hjertet ) og min magefølelse sier meg (og deg) at det er en logisk forklaring, Dansken er fortsatt like interessert, og om litt kommer dere til å treffes!! Endret 11. august 2006 av lilletroll
Gjest Gjesta Skrevet 11. august 2006 #3379 Skrevet 11. august 2006 Takk for trøstende ord lilletroll Jeg klarer vel bare ikke helt å tenke så positivt tenker jeg. Og om vi ses...det kommer helt an på hva som skjer fremover det nå.. En annen ting mens jeg har noen av dere her, jeg har diskutert det med et par av dere og, og konklusjonen er at dette blir en blogg etterhvert... Det er endel fordeler for oss som kommer til å ha tilgang til den..
Gjest lilletroll Skrevet 11. august 2006 #3380 Skrevet 11. august 2006 Har ikke greie på sånn blogging jeg....hva går det ut på da??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå