Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag tikker det inn svar til sjarmtroll!!! :hoppe::hoppe::hoppe:

Ha en herlig dag jenter!

Gjest Dallandra
Skrevet

Skal ikke mase jeg ;) Vil bare ønske dere alle en fin dag og ei god helg (akkurat som at jeg ikke kommer til å stikke innom). Husk prevensjon!! (Bare sånn at det er sagt. Mine to søte små er i et djevelsk humør for øyeblikket og roter fortere enn jeg rekker å rydde opp. Helgevask sa du? Er heldig om det er status quo til kvelden sånn som disse holder på. Og hva gjør jeg? Jo, jeg sitter på KG. :) Men nå skal jeg se om jeg kan få hjelp til å bære resten av sofaputene opp i 2.etg igjen...

Yes... jeg fikk til stor og fargerik skrift

Skrevet

Håper du hører fra han i dag. :hjerte:

Straffen for at jeg ikke var innom her i går var 19 nye sider å lese gjennom. :overrasket:

:kose:

Skrevet
Straffen for at jeg ikke var innom her i går var 19 nye sider å lese gjennom. :overrasket:

:kose:

:ler:

Sånn kan det gå. Det gjelder å følge med fra time til time ;)

Skrevet

Herregud som dere skravler jenter! :overrasket:

Jeg var opptatt i hele går med frisørbesøk og, mamma og pappa besøk og venninne besøk og så blir jeg straffet med en heftig leserundee når jeg kommer inn!

Eller straff og straff... :sjenert:

Skrevet
Det er vel en selvpålagt straff i så fall. :ler:

Ja jeg må vel innrømme det. Og det var vel heller ikke den værste straffen man kan få :ler:

Skrevet

Hei og hopp!

I dag reiser vi til foreldrene mine på helgebesøk. Skal straks gå å pakke. I morgen er sambo og jeg bedt på fest til den ene søsteren min, gleder meg! Er ikke sikker på om jeg skal drikke noe enda. Jeg blir SÅÅÅÅÅ syk dagen etter!!! :kvalm::sur:

Men i dag gleder jeg meg til å få mammas hjemmelagede kjøttkaker til middag!

Ha en fin helg alle sammen!

OG til deg Sjarmis; du får svar i helgen, og jeg forventer at du holder meg oppdatert på SMS. :ler::klem:

Skrevet

Fremdeles ikke noe svar nei :sur:

Nå skal jeg reise fra jobben, for jeg skal på helgtur med noen andre motorsykkeljenter.

Blir sikkert masse å lese og oppdatere seg på her inne over helgen hvis dere fortsetter å skravle i det samme tempoet som tidligere :ler:

Ønsker hele Jenteligaen en riktig så fin helg, også kommer Sjarmtroll til å bli helt i ekstase når hun får svar :klem:

Skrevet

Annie:

Trikset er å drikke masse vann og spise litt før du legger deg! Og mange sverger til en zyrtec i tillegg...

Skrevet

*Huske på å ta med allergitabletter* Eller må det være Zyrtec?

Skrevet (endret)

Hei alle sammen :klem:

Nope..........ikke noe svar :overrasket:

Og ja Yamaha, jeg kommer faktisk til å bli helt i ekstase når/OM jeg får svar :ler:

God helg til deg og Yamaha - kos deg masse! :klem:

Annie:

kjør forsiktig i dag da, og kos deg masse du og :):klem:

Vi andre får holde fortet oppe! :icon_lol:

Er veldig glad jeg har dere i ventetiden! og alle de andre periodene og :ler:

Ha en strålende dag jenter! og stikk innom så ofte dere kan ;)

:klem:

Endret av sjarmtroll
Skrevet
*Huske på å ta med allergitabletter* Eller må det være Zyrtec?

Det er liksom det slaget de sier skal fungere ja..

Skrevet
Skal ikke mase jeg ;)  Vil bare ønske dere alle en fin dag og ei god helg (akkurat som at jeg ikke kommer til å stikke innom). Husk prevensjon!! (Bare sånn at det er sagt. Mine to søte små er i et djevelsk humør for øyeblikket og roter fortere enn jeg rekker å rydde opp. Helgevask sa du? Er heldig om det er status quo til kvelden sånn som disse holder på. Og hva gjør jeg? Jo, jeg sitter på KG.  :) Men nå skal jeg se om jeg kan få  hjelp til å bære resten av sofaputene opp i 2.etg igjen...

Yes... jeg fikk til stor og fargerik skrift

Bare gjør det du rekker over du - så blir det så bra atte :klem:

Og som tidligere skrevet, du gjør heeelt rett i å gi deg selv noen kg-minutter ;)

Skrevet

Er det lov at flere blir med her, eller er det bare for spesielt inviterte..... :sjenert:

Skrevet
Er det lov at flere blir med her, eller er det bare for spesielt inviterte..... :sjenert:

Det er kanskje litt feil av meg å si dette på vegne av Sjarmtroll og gjengen, men

:velkommen: - her er det åpent for alle!

:)

(Har du lest hele dagboka nå, da? :ler:? )

Skrevet
Det er kanskje litt feil av meg å si dette på vegne av Sjarmtroll og gjengen, men

:velkommen: - her er det åpent for alle!

:)

(Har du lest hele dagboka nå, da? :ler:? )

Takk takk :)

Hehe, prøver, men får se hvor langt jeg rekker.... :ler:

Skrevet

Velkommen skal du være la luna :klem:

Her er det godt å være skjønner du, jenteliga jentene må være de mest snille, blide og sjarmerende jentene på hele KG ;)

Skrevet

Åååååååååååå hvorfor kan du ikke bare svare Dansken :tristbla::tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...