Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet
:legrine:

La oss si det sånn;

jeg er IKKE tålmodig!!!! :ler:

Bare spør Annievennen. Jeg har terrorplaget henne med sms'er helt til hun bare MÅTTE komme inn her :ler:

Det verste er at jeg har dårlig samvittighet for det :klem::hjerte:

Det er det DUMMESTE jeg har hørt! Er ikke noe som heter dårlig samvittighet venner i mellom! Ikke når det gjelder viktige ting eller at man faktisk HAR kontakt. Må i tilfelle være om man unngår kontakt det da.

:klem: til deg Sjarmis snuppa!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er det DUMMESTE jeg har hørt! Er ikke noe som heter dårlig samvittighet venner i mellom! Ikke når det gjelder viktige ting eller at man faktisk HAR kontakt. Må i tilfelle være om man unngår kontakt det da.

:klem: til deg Sjarmis snuppa!

:kyss::kose::dagens-rose:

Skrevet
Skjer DET, noe jeg bare vet ikke skjer - da skal jeg poste DET glade svaret her inne i morgen tidlig :sjarmor:

Men som sagt, det skjer ikke ;)Natta forresten! :klem:

Ikke så negativ nå!

*Blåser positivt støv over på Sjarmis*

Skrevet

Nå skal Sambo ha pcen. Flytter meg lydig vekk og glaner litt på TV før jeg legger meg.

Natta alle sammen.

:klem:

Skrevet

Tror jeg skal finne senga jeg :Gjesp:

Natta!

Skrevet

Nå har jeg fått lest meg gjennom hva som er blitt skrevet mens jeg har vært vertinne :)

Selskapet eller hva jeg nå skal kalle det gikk smertefritt og maten var god, så da er jeg fornøyd.

Så over til saken: jeg tror dansken vår er kostbar, slik som du var. Han venter nok litt med å svare slik at du blir holdt litt på pinebenken, akkurat det samme som du gjorde etter mailen fra han....

Natta Annie :)

Skrevet
Tror jeg skal finne senga jeg :Gjesp:

Natta!

Natta til deg og vennen :klem:

Så tidlig alle gir seg i kveld da, jeg som tenkte jeg skulle ha en sen kveld her inne ikveld :ler:

Skrevet
Natta til deg og vennen :klem:

Så tidlig alle gir seg i kveld da, jeg som tenkte jeg skulle ha en sen kveld her inne ikveld :ler:

Nå er jo jeg her da :)

Skrevet (endret)
Nå har jeg fått lest meg gjennom hva som er blitt skrevet mens jeg har vært vertinne :)

Selskapet eller hva jeg nå skal kalle det gikk smertefritt og maten var god, så da er jeg fornøyd.

Så over til saken: jeg tror dansken vår er kostbar, slik som du var. Han venter nok litt med å svare slik at du blir holdt litt på pinebenken, akkurat det samme som du gjorde etter mailen fra han....

Natta Annie :)

Så bra at alt gikk bra :-D

Endret av sjarmtroll
Skrevet

Min mann mener: Han er kostbar, eller at han rett og slett har et liv ved siden av han også. Ikke alle menn er like flinke å svare fort. Menener nå han da...

Skrevet
Min mann mener: Han er kostbar, eller at han rett og slett har et liv ved siden av han også. Ikke alle menn er like flinke å svare fort. Menener nå han da...

Ved siden av kjærligheten sa han forresten....

Skrevet (endret)

Åå så søte dere to er :-D ! :klem:

Endret av sjarmtroll
Skrevet (endret)

Og jeg er enig(ok vi to er generelt enig)men jeg tror også det er slik.

Hvis han ikke er kostbar så er kanskje settingen slik: Han var ute på kafe når han fikk meldingen og tenkte han skulle svare senere, så glemte han det slik menn ofte gjør.... Og når han ser over innboksen sin ser han meldinger og svarer sporenstreks.

(Dessuten må du huske at jeg godt kan sende deg ei melding om det hjelper ;) )

Endret av Niko
Skrevet
Ved siden av kjærligheten sa han forresten....

At han har et liv ved siden av kjærligheten?

:ler: makan!

Skrevet
At han har et liv ved siden av kjærligheten?

:ler: makan!

Jepp det var det han sa... han er ganske søt.

Husk han har vært hjemme i kveld for å passe lillesnuppa og hatt dame-kakling i mange timer allerede ;)

Skrevet (endret)
Og jeg er enig(ok vi to er generelt enig)men jeg tror også det er slik.

Hvis han ikke er kostbar så er kanskje settingen slik: Han var ute på kafe når han fikk meldingen og tenkte han skulle svare senere, så glemte han det slik menn ofte gjør.... Og når han ser over innboksen sin ser han meldinger og svarer sporenstreks.

(Dessuten må du huske at jeg godt kan sende deg ei melding om det hjelper ;) )

:-D søte du :klem:

Det hadde vært veldig koselig med mld fra deg, det er helt sikkert! :klem: du er søt du :)

Endret av sjarmtroll
Skrevet
Jepp det var det han sa... han er ganske søt.

Husk han har vært hjemme i kveld for å passe lillesnuppa og hatt dame-kakling i mange timer allerede ;)

:ler::hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...