Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet
NEI det tenkte han ikke. Han ga deg nr sitt for at du kunne sende han en melding fordi han ikke har stor tilgang på internett.

Rett og slett fordi han ønsket å høre mer fra deg ;)  :sjarmor:

Nemlig! :klappe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkelig måte å vise at han er interessert i å høre fra meg ved å ikke svare meg... :tristbla:

Skrevet
Du burde full-lade den først. Er sånn med alle batteridrevne duppedingser.

Ok, thanks :)

Har jo ikke tålmodighet til det heller jeg da.. Men må man så må man :sur:

Skrevet
Ja..og itillegg har jeg som deg ;) mottaksmelding. Så jeg vet den er mottatt på telefonen............... :forvirret:

JEG FØLER MED DEG!!! :klem::kose:

Skrevet (endret)
Hmm, var jo bare koselig den.. Paa tide han svarer..

Men han proever aa vaere kul og laidback..

Enig!! Nå syns jeg både sjarmtroll og dansken har brukt opp kvoten på å være laidback og kostelig og kule - er det bare ikke å hoppe i det og SVARE - hører du dansken...??!! Får helt fnatt av denne sirups-fremgangen - jeg vil ha ACTION!!! :sur::ler: (Godt for oss alle dansken snart flytter hit!!! :ler: )

Stå på Sjarmtroll ;)

Endre: ordlyden ble motsatt betydning, måtte rette litt...

Endret av Nivea
Skrevet

Ok, om det var ca det du skrev tidligere du skrev til han, dvs ingen sporsmaal, saa er det mulig det er guttelogikken igjen, der de ikke svarer om ikke de er blitt spurt om noe konkret.. Og det gjelder om det er baade mamma, Gisele Bundchen (du) eller julenissen som har skrevet meldingen

:)

Skrevet
Merkelig måte å vise at han er interessert i å høre fra meg ved å ikke svare meg... :tristbla:

Han har vel ikke sett den -han kan ha lagt den igjen hjemme, være et sted han ikke har anledning til å sjekke, glemt å lade, vært opptatt -det er tusen gode grunnen til at han ikke har fått svart ennå, og det er for tidlig å bli paranpid ennå ;) Som sagt -hadde han ikke villet høre fra deg, hadde han ikke gitt deg nummeret...

:klem:

Skrevet
Ok, om det var ca det du skrev tidligere du skrev til han, dvs ingen sporsmaal, saa er det mulig det er guttelogikken igjen, der de ikke svarer om ikke de er blitt spurt om noe konkret.. Og det gjelder om det er baade mamma, Gisele Bundchen (du) eller julenissen som har skrevet meldingen

:)

:ler: TAKK for den du!! det må være dagens beste kompliment ja :klem:

Men jeg gjors på å ikke gjøre den feilen skjønner du ;)

Jeg skrev helt til slutt:

håper du har det fint, koser du deg i solen? :)

Skrevet

Okei, da har jeg ströket x antall plagg paa rekordtid.

Blir nesten nödt til aa ta kvelden naa. Maa pröve aa komme meg litt tidlig paa jobb i morgen.

Haaper han ikke holder deg paa pinebenken altfor lenge sjarmtroll. Jeg kan virkelig ikke skjönne noe annet enn at han maa vaere interessert. Han ga deg jo t.o.m nummeret uoppfordret og alt. Ikke tenk alt for mange negative tanker naa da! Dette betyr nok ingenting.

(Husker ogsaa jeg venta og venta paa SMSer fra han som naa er kjaersten min. Ikke alle som er like flinke paa det der...)

Natta jenter! :klem:

Skrevet
Han har vel ikke sett den -han kan ha lagt den igjen hjemme, være et sted han ikke har anledning til å sjekke, glemt å lade, vært opptatt -det er tusen gode grunnen til at han ikke har fått svart ennå, og det er for tidlig å bli paranpid ennå ;) Som sagt -hadde han ikke villet høre fra deg, hadde han ikke gitt deg nummeret...

Som jeg sa til Annie, det er bare heeeelt utenkelig at det er noen som IKKE går med telefonen på seg/sjekker tld minst en gang i timen, for ikke å snakke om EN gang iløpet av dagen :overrasket:

:sjenert::ler:

Skrevet
Som jeg sa til Annie, det er bare heeeelt utenkelig at det er noen som IKKE går med telefonen på seg/sjekker tld minst en gang i timen, for ikke å snakke om EN gang iløpet av dagen :overrasket:

:sjenert:  :ler:

Joda, det kan fort skje. Er jeg sløv nok, kan det være utladet i over et døgn før jeg legger merke til det.. ;)

Skrevet

Joda - vente to dager etter at du fikk nr med å sende melding - er ikke det å spille kostbar liksom!?! Akkurat som du ikke hadde lyst å sms'e med en gang? Jeg syns du er kjempeflink jeg!!! Men nå er det nok, syns dansken må slutte med dette tullet... Han har jo vært så vanskelig og bortevekk at han burde jo skjønne at det plager vettet av ikke bare et stakkars sjarmtroll - men en HEL JENTELIGA også!!! :frustrert::ler: (Og jeg syns altså det er dansken som skal slutte FØRST med å spille kostbar!! :hoho: "Games people play" ) :plystre:

Bare meg som er utålmodig idag - dere andre her er jo supertålmodige!! Ikke minst fkr sjarmtroll herself!! :klem:

Skrevet
Joda, det kan fort skje. Er jeg sløv nok, kan det være utladet i over et døgn før jeg legger merke til det.. ;)

:overrasket::overrasket: det kunne jeg aaaaaldri gjort :ler:

Så fint at det finnes de som ikke er som meg, totalt avhengig ;)

Skrevet

uff, naa maa jeg ogsaa legge meg, naar du vaakner i morgen har det nok tikket inn en melding skal du se :)

Skrevet (endret)
Joda - vente to dager etter at du fikk nr med å sende melding - er ikke det å spille kostbar liksom!?! Akkurat som du ikke hadde lyst å sms'e med en gang? Jeg syns du er kjempeflink jeg!!! Men nå er det nok, syns dansken må slutte med dette tullet... Han har jo vært så vanskelig og bortevekk at han burde jo skjønne at det plager vettet av ikke bare et stakkars sjarmtroll - men en HEL JENTELIGA også!!!  :frustrert:  :ler: (Og jeg syns altså det er dansken som skal slutte FØRST med å spille kostbar!! :hoho: "Games people play" ) :plystre:

Bare meg som er utålmodig idag - dere andre her er jo supertålmodige!! Ikke minst fkr sjarmtroll herself!!  :klem:

:legrine:

La oss si det sånn;

jeg er IKKE tålmodig!!!! :ler:

Bare spør Annievennen. Jeg har terrorplaget henne med sms'er helt til hun bare MÅTTE komme inn her :ler:

Det verste er at jeg har dårlig samvittighet for det :klem::hjerte:

Endret av sjarmtroll
Skrevet (endret)
uff, naa maa jeg ogsaa legge meg, naar du vaakner i morgen har det nok tikket inn en melding skal du se :)

Skjer DET, noe jeg bare vet ikke skjer - da skal jeg poste DET glade svaret her inne i morgen tidlig :sjarmor:

Men som sagt, det skjer ikke ;)

Natta forresten! :klem:

Endret av sjarmtroll
Skrevet
Okei, da har jeg ströket x antall plagg paa rekordtid.

Rart at det er så tiltak å stryke egentlig. Det går jo i grunnen fort å gjøre det. Skjorter er min favoritt faktisk. Duker er verst!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...