Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
uff da, da lister jeg meg stille ut!  :sur:

Beklager jenter!

:blomst:  :blomst:  til dere alle!

;)

Skrevet

Hei alle sammen! :)

Uff da, staar vi paa vent? drit, maa de begge ta seg sammen og gi litt av seg!

Foler vi bare gir og gir og de bare tar og tar... ;)

neida, bare tuller, er bare noe jeg og venninnene mine tuller med naar vi ikke faar ting AKKURAT slik vi vil ha det... :)

Naar sier magen vi hoerer noe? (stoler fremdeles fullt og helt paa den jeg..)

Skrevet
uff da, da lister jeg meg stille ut!  :sur:

Beklager jenter!

:blomst:  :blomst:  til dere alle!

Ble litt forvirrende skjønner du. Men få et annet nick eller endre det noe så er du hjertlig velkommen her.

:)

Skrevet
Ble litt forvirrende skjønner du. Men få et annet nick eller endre det noe så er du hjertlig velkommen her.

:)

Ja, klart det.

Under forutsetning at du ikke utgir deg for å være Dansken ;)

Not so funny :ler:

Skrevet
Naar sier magen vi hoerer noe? (stoler fremdeles fullt og helt paa den jeg..)

Magen sier at han enten:

Har lagt igjen mobilen hjemme og har tatt seg en tur til kompis eller ut på byen. Det er jo sommer for pokker og når Sjarmis ikke har svart før nå så kan han ikke sitte hjemme å vente på SMS heller. Er ikke sikkert at han er like "avhengig" av mobben og pcen som vi er. Mulig han rett og slett har et liv utenom også. Tro det eller ei... :ler:

Eller har glemt den hos noen, eller på jobb, eller på trening, eller.......

Skrevet

*Sender masse telepati til Dansken (den ekte) og daten til 7v8*

:kgblunk:

:hjertesmil:

Maa stryke klaer (aesj!)

:husarbeid: (ble det noe muntrere av denne tro?)

Skrevet

Da har vi svaret! Da maa vi heller vente paa at Dansken er ferdig med aa ha et liv, og kommer hjem (og blir glad som en lerke, faar tilbake haapet paa kjaerligheten som han ga opp de dagene han satt fortvilet aa ventet paa melding, og svarer overstrommende!!!)

Skrevet

*som alltid enig med Annie* Det er helt sikkert en naturlig forklaring :)

Skrevet

Ja jeg er her :)

Føler med deg sjarmis, vet akkurat hvordan du har det. Det er grusomt! Men lite vi får gjort noe med. Vi får heller hjelpe hverandre å holde motet oppe :sjarmor:

Synes du var kjempetøff som sende melding :klem: Hva skrev du? *nysgjerrig jeg* :ler:

Skrevet
Da har vi svaret! Da maa vi heller vente paa at Dansken er ferdig med aa ha et liv, og kommer hjem (og blir glad som en lerke, faar tilbake haapet paa kjaerligheten som han ga opp de dagene han satt fortvilet aa ventet paa melding, og svarer overstrommende!!!)

Enig!

Skrevet

Hmm, var jo bare koselig den.. Paa tide han svarer..

Men han proever aa vaere kul og laidback..

Skrevet
Jeg skrev at det var veldig fint å høre fra ham igjen, at jeg håpet han hadde det fint og om han koste seg i det fine været ++

:sur:

Det hørtes ut som en bra melding. Ikke for pågående,men likevel viser du interesse :)

Du husket vel retningsnummer (utenlandsnummer)? ;)

Skrevet

Nei, han maatte skru av tlfen naar han var paa det super hemmelige hjelpe oppdraget sitt mot krig og sult, og naar han skulle skru den paa hadda han fullstendig glomt pin koden!!! saaaa typisk! (1111) og maa naa ha puk koden, og dere vet alle at den er ikke noe en har i hodet.. Han ringer naa febrilsk til (danske) telenor for aa hoere hva han skal gjor (han har ikke peilig, aldri vaert i denne situasjonen for, siden han som oftest har hukommelse som en (les: dyr som har kjempe god hukommelse, litt usikker paa hvilket det er..) men naa i forelskelse rusen er han av og til som en liten gullfisk...

Og ja han ringer fra hustelefonen (til prinsen i det krig og sultrammede landet han driver aa hjelper opp av rennestenen..

Skrevet

Noen som kan hjelpe meg litt.. Kjøpte meg ny bærbar PC i dag. Må jeg la den lade seg helt opp før jeg kan bruke den, eller kan jeg bruke den på støm med en gang?? Blir ikke helt klok på det som står i bruksanvisningene. :forvirret:

Skrevet
Noen som kan hjelpe meg litt.. Kjøpte meg ny bærbar PC i dag. Må jeg la den lade seg helt opp før jeg kan bruke den, eller kan jeg bruke den på støm med en gang?? Blir ikke helt klok på det som står i bruksanvisningene.  :forvirret:

Du burde full-lade den først. Er sånn med alle batteridrevne duppedingser.

Skrevet
Men seriøst jenter, han ventet da ikke på melding fra meg..det sto jeg var hjertelig velkommen til å sende sms og at han håpet å høre fra meg. Og over det sto det når han kom.

Ergo han mente sikkert at jeg kunne sende sms når han var her tenker jeg :forvirret:

Ikke plag deg selv mer nå Sjarmis! Han svarer snart ska'ru se. :klem:

Skrevet

NEI det tenkte han ikke. Han ga deg nr sitt for at du kunne sende han en melding fordi han ikke har stor tilgang på internett.

Rett og slett fordi han ønsket å høre mer fra deg ;):sjarmor:

Skrevet

litt usikker 7v8, men vet at paa denne var det iallfall viktig at den ladet seg helt ut for jeg ladet den paa nytt (etter aa ha ladet den opp foerste gangen, hvis du skjonner hva jeg mener..) Noe jeg saa klart ikke gjorde, og begynte ogsaa aa bruke den med en gang med ladekontakten i.. Kanskje jeg maa ha ny snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...