Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sjarmis HAR sendt melding. Men ikke fått noe svar enda.

Måtte bare innom her mellom vaskefiller og bøtter og fortelle det jeg vet så langt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men; jeg skal ha vorspiel hos meg i morgen,så jeg sa ti henne at hun fikk be med seg broren og en kompis, og det skulle hun gjøre (men hun trodde kanskje han allerede hadde planer da :tristbla: ). Så om han kommer gjenstår å se. Men synes i allefall jeg var tøff som turte si det til henne :ler:  :sjenert:

Spennende -du får holde oss oppdatert ;) Og jeg synes også du var tøff!

Sjarmis HAR sendt melding. Men ikke fått noe svar enda.

Måtte bare innom her mellom vaskefiller og bøtter og fortelle det jeg vet så langt.

:hoppe:

*maser telepatisk på dansken*

Skrevet
Dette tok virkelig tid...

Sjarmtroll... hvoooooooooor eeeeeeeer duuuuuuuuuuuuuuuu???????????

En liten oppdatering fra meg da.. Var på kafe med søstern i dag, og han har enda ikke fått seg mobil. Derfor jeg heller ikke har fått levert meldinga jeg sendte :sur:

Men; jeg skal ha vorspiel hos meg i morgen,så jeg sa ti henne at hun fikk be med seg broren og en kompis, og det skulle hun gjøre (men hun trodde kanskje han allerede hadde planer da :tristbla: ). Så om han kommer gjenstår å se. Men synes i allefall jeg var tøff som turte si det til henne :ler:  :sjenert:

HER ER JEG søta :klem::ler:

Klart du er tøff som spurte! håper han dukker opp :sjarmor:

Skrevet
Dere er så GODE jenter :klem:

Jeg har altså sendt melding....................... :overrasket:

Men har jeg fått svar? Neeeeeeeeeeeeeeei :sur:  :tristbla:

Unnskyld meg for å ta fort på vei her, men det var så deilig en følelse den jeg hadde ikke sant pga mailen han sendte - men nå er jeg atter igjen i ventemodus og lurer på hvorfor i ALLE DAGER jeg ikke har fått svar siden det er halvannen time siden jeg sendte :forvirret:  :ler:

Men helt seriøst, så vippet jeg jo hele tiden mellom om han ville at jeg skulle ta kontakt NÅ, eller om det var et poeng at jeg skulle vente til han var tilbake :forvirret:

Og nå som jeg ikke får svar, tenker jeg selvfølgelig det siste alternativet ;)

Sannsynligvis er han bare opptatt og har ikke sett meldingen - vet at jeg er ikke tilgjengelig på mobil 24 timer i døgnet... Eller så sitter han sammen med kameratene og analyserer meldingen og diskuterer hva han skal svare :ler:

Men synes han kunne få ut fingeren -vi venter jo... :sjenert:

Skrevet

Hvis han ikke hadde villet høre fra deg, hadde han ikke gitt deg nummeret sitt uoppfordret ;)

Skrevet

Nei, det er vel sant forsåvidt det.

Men timing er alt som de sier :forvirret:

og nå er jeg litt :forvirret::sur::grine:

Skrevet

Takk for det nivea :klem:

Nå sitter jeg egentlig og angrer litt på at jeg sendte nå - er det ikke typisk.

:sur:

Skrevet
Hvis han ikke hadde villet høre fra deg, hadde han ikke gitt deg nummeret sitt uoppfordret  ;)

NEMLIG!!!

Skrevet (endret)

*slettet*

Endret av Annie
Skrevet

Hei annievennen min :klem:

Buhu!!!!!!!!!!!

Jeg vil ha SVAR! :sur:

Skrevet

Og JA, jeg vet jeg tar sorgene på forskudd nå - derav utsettelsen med å sende mld og, både fordi jeg VISSTE jeg kom til å bli sånn og at jeg ville nye den mailen jeg fikk leeeeeengst mulig.

Jeg må :ler: litt av meg selv ja

Skrevet

Det kommer svar, vær du sikker.(om ikke får heller jeg sende deg ei koselig melding underskrevet med dansken)

Jeg skal snart ha huset fullt. Og da bruker jo ting å gå galt....

Først masse rot med maten jeg lager, så sure unger, superstresset mor, mann som stryker duk for harde livet og sist men ikke minst lyset på badet går. Så nå er mann og (sure) barn ute å kjøper nytt lysrør og det jeg hadde glemt til maten. Jeg får ikke gjort noe før de er tilbake, så da bruker jeg tiden godt. (les:her)

Skrevet
Det kommer svar, vær du sikker.(om ikke får heller jeg sende deg ei koselig melding underskrevet med dansken)

Først masse rot med maten jeg lager, så sure unger, superstresset mor, mann som stryker duk for harde livet og sist men ikke minst lyset på badet går. Så nå er mann og (sure) barn ute å kjøper nytt lysrør og det jeg hadde glemt til maten. Jeg får ikke gjort noe før de er tilbake, så da bruker jeg tiden godt. (les:her)

Snille du :klem:

Jeg skjønner hjemmesituasjonen din godt ;)

Og du gjør det rette - ta deg noen minutter her og forsøk å koble ut du ;)

lykke til i kveld :klem:

Skrevet

Genialt! Hva er det verste som kan skje da? AT dere må spise noe annet enn planlagt, men det kan bli morsomt! Men det ser forresten ut som om det går bra allikevel. Slapp av og stress ned. Ta med deg mannen i et bøttekott og klin litt, det får ned nerver og stress. Så kan dere heller sende hverandre lystne blikk resten av kvelden. ;)

Skrevet

Jepp, det var det jeg tenkte her jeg sitter i treningstøy og masse som burde vært gjort. Jeg burde vært i dusjen akkurat nå, men det er ikke enkelt når der ikke er noe lys, ikke verdens enkleste ting å gjøre å sminke og dolle seg opp uten lys.....

Hadde bare de andre også hatt barn(hun ene har fått, men han er så liten at hun ikke vet hva hun går mot enda), så hadde de sikkert forstått bedre. Men siden jeg er alene om den saken, så vil jeg jo framstå som super-duper-mor-hustru-kokk ;)

Skrevet
Ta med deg mannen i et bøttekott og klin litt, det får ned nerver og stress. Så kan dere heller sende hverandre lystne blikk resten av kvelden. ;)

Vi har ikke bøttekott, men vi har da kjøkken ;):hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...