Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sender snart en melding til Sjarmis for å høre hvordan det går! *Utålmodig*

Endelig noen som kan vite noe :hoppe: Og om hun ikke har gjort noe enda, så hils og si at vi maser... :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Dallandra
Skrevet

Nå har jeg vært inne her og sjekka minst ti ganger siden jeg kom hjem for ca 1 time siden, og enda har det ikke skjedd noe!! Kanskje hun bare holder oss på pinebenken!!!

Gode nyheter: I dag har jeg funnet en frisørsalong her i verdens utkant som jeg faktisk tror jeg skal tørre å gå til!!! Skal bestille time såsnart jeg vet når jeg har barnevakt. Hvorfor er det ingen smiley som biter negler?

Skrevet

Da skjer det hvertfall noe... :sjarmor:

*leter etter tålmodigheten min* Vet jeg hadde hvertfall bittelitt en eller annen gang... :sjenert:

Gjest lilletroll
Skrevet
Da skjer det hvertfall noe...  :sjarmor:

*leter etter tålmodigheten min* Vet jeg hadde hvertfall bittelitt en eller annen gang...  :sjenert:

Jeg har aldri vært tålmodig så jeg gidder ikke lete engang....

SJAAAARMTROOOOOLL!!

Skrevet
Da skjer det hvertfall noe...  :sjarmor:

*leter etter tålmodigheten min* Vet jeg hadde hvertfall bittelitt en eller annen gang...  :sjenert:

Om du hjelper meg med arbeidslysten så skal jeg hjelpe deg med tålmodigheten din.

Skrevet
Har sendt melding til Sjarmis.

Det er bra!

Kanskje det blir litt fortgang i sakene :sjenert:

Skrevet
Om du hjelper meg med arbeidslysten så skal jeg hjelpe deg med tålmodigheten din.

Skulle gjerne hjulpet, men er litt itvil om hvordan arbeidslyst egentlig ser ut -finner hvertfall aldri min egen...

Skrevet
Det er bra!

Kanskje det blir litt fortgang i sakene  :sjenert:

Enda ikke noe svar! :sur:

Skrevet
Skulle gjerne hjulpet, men er litt itvil om hvordan arbeidslyst egentlig ser ut -finner hvertfall aldri min egen...

:ler:

Skrevet

Ja men..... Hmmmmm kanskje hun sende en så bra melding at han satt seg på første fly og nå er de i armene til hverandre. VELDIG romlemantisk, siden han faktisk kom fra Uganda for å ta henne med storm.

Hjalp det på tålmodigheten da? :sjenert:

Skrevet
Ja men..... Hmmmmm kanskje hun sende en så bra melding at han satt seg på første fly og nå er de i armene til hverandre. VELDIG romlemantisk, siden han faktisk kom fra Uganda for å ta henne med storm.

Da er jo dansken åpenbart et teknisk geni, som har funnet opp verdens raskeste fly... :ler: Og det sier jo litt on hvor interessert han er :sjarmor:

Skrevet

Ja, men vi visste jo at han var ganske genial i utgangspunktet ikke sant?

Skrevet

Sjaaaarmtrooooll!!!

Aaaaanniiiieeeee!!!

Skrevet

Dette tok virkelig tid...

Sjarmtroll... hvoooooooooor eeeeeeeer duuuuuuuuuuuuuuuu???????????

En liten oppdatering fra meg da.. Var på kafe med søstern i dag, og han har enda ikke fått seg mobil. Derfor jeg heller ikke har fått levert meldinga jeg sendte :sur:

Men; jeg skal ha vorspiel hos meg i morgen,så jeg sa ti henne at hun fikk be med seg broren og en kompis, og det skulle hun gjøre (men hun trodde kanskje han allerede hadde planer da :tristbla: ). Så om han kommer gjenstår å se. Men synes i allefall jeg var tøff som turte si det til henne :ler::sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...