Daria Skrevet 10. august 2006 #3181 Skrevet 10. august 2006 Sender snart en melding til Sjarmis for å høre hvordan det går! *Utålmodig* ← Endelig noen som kan vite noe Og om hun ikke har gjort noe enda, så hils og si at vi maser...
Gjest Dallandra Skrevet 10. august 2006 #3182 Skrevet 10. august 2006 Nå har jeg vært inne her og sjekka minst ti ganger siden jeg kom hjem for ca 1 time siden, og enda har det ikke skjedd noe!! Kanskje hun bare holder oss på pinebenken!!! Gode nyheter: I dag har jeg funnet en frisørsalong her i verdens utkant som jeg faktisk tror jeg skal tørre å gå til!!! Skal bestille time såsnart jeg vet når jeg har barnevakt. Hvorfor er det ingen smiley som biter negler?
Daria Skrevet 10. august 2006 #3184 Skrevet 10. august 2006 Da skjer det hvertfall noe... *leter etter tålmodigheten min* Vet jeg hadde hvertfall bittelitt en eller annen gang...
Gjest lilletroll Skrevet 10. august 2006 #3185 Skrevet 10. august 2006 Da skjer det hvertfall noe... *leter etter tålmodigheten min* Vet jeg hadde hvertfall bittelitt en eller annen gang... ← Jeg har aldri vært tålmodig så jeg gidder ikke lete engang.... SJAAAARMTROOOOOLL!!
Annie Skrevet 10. august 2006 #3186 Skrevet 10. august 2006 Da skjer det hvertfall noe... *leter etter tålmodigheten min* Vet jeg hadde hvertfall bittelitt en eller annen gang... ← Om du hjelper meg med arbeidslysten så skal jeg hjelpe deg med tålmodigheten din.
Impala Skrevet 10. august 2006 #3187 Skrevet 10. august 2006 Har sendt melding til Sjarmis. ← Det er bra! Kanskje det blir litt fortgang i sakene
Daria Skrevet 10. august 2006 #3188 Skrevet 10. august 2006 Om du hjelper meg med arbeidslysten så skal jeg hjelpe deg med tålmodigheten din. ← Skulle gjerne hjulpet, men er litt itvil om hvordan arbeidslyst egentlig ser ut -finner hvertfall aldri min egen...
Annie Skrevet 10. august 2006 #3189 Skrevet 10. august 2006 Det er bra! Kanskje det blir litt fortgang i sakene ← Enda ikke noe svar!
Annie Skrevet 10. august 2006 #3190 Skrevet 10. august 2006 Skulle gjerne hjulpet, men er litt itvil om hvordan arbeidslyst egentlig ser ut -finner hvertfall aldri min egen... ←
Gjest gjest1 Skrevet 10. august 2006 #3191 Skrevet 10. august 2006 Ja men..... Hmmmmm kanskje hun sende en så bra melding at han satt seg på første fly og nå er de i armene til hverandre. VELDIG romlemantisk, siden han faktisk kom fra Uganda for å ta henne med storm. Hjalp det på tålmodigheten da?
Daria Skrevet 10. august 2006 #3192 Skrevet 10. august 2006 Ja men..... Hmmmmm kanskje hun sende en så bra melding at han satt seg på første fly og nå er de i armene til hverandre. VELDIG romlemantisk, siden han faktisk kom fra Uganda for å ta henne med storm. ← Da er jo dansken åpenbart et teknisk geni, som har funnet opp verdens raskeste fly... Og det sier jo litt on hvor interessert han er
Gjest gjest1 Skrevet 10. august 2006 #3193 Skrevet 10. august 2006 Ja, men vi visste jo at han var ganske genial i utgangspunktet ikke sant?
7v8 Skrevet 10. august 2006 #3200 Skrevet 10. august 2006 Dette tok virkelig tid... Sjarmtroll... hvoooooooooor eeeeeeeer duuuuuuuuuuuuuuuu??????????? En liten oppdatering fra meg da.. Var på kafe med søstern i dag, og han har enda ikke fått seg mobil. Derfor jeg heller ikke har fått levert meldinga jeg sendte Men; jeg skal ha vorspiel hos meg i morgen,så jeg sa ti henne at hun fikk be med seg broren og en kompis, og det skulle hun gjøre (men hun trodde kanskje han allerede hadde planer da ). Så om han kommer gjenstår å se. Men synes i allefall jeg var tøff som turte si det til henne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå