Gjest Gjesta Skrevet 9. august 2006 #3161 Skrevet 9. august 2006 Burde vel lagt meg jeg og, men jeg kan ikke lese der inne for sambo har lagt seg... Får vel lese litt mens jeg sitter her inne da
Gjest Gjesta Skrevet 9. august 2006 #3162 Skrevet 9. august 2006 Godt du er positivt innstilt -det gjør det jo lettere å overbevise dansken om nødvendigheten av offentlig bolling ←
Gjest Gjesta Skrevet 9. august 2006 #3163 Skrevet 9. august 2006 Du kan jo sende meg en SMS om noe skjer Sjarmis. ← Du vet du får mld snuppa mi Hvil ryggen!
Gjest Gjesta Skrevet 9. august 2006 #3164 Skrevet 9. august 2006 Ja, ja mine sjarmis-sekunder er vel strengt tatt ikke sekunder Det var bare det det eneste måltidet jeg kunne sette meg nedpå litt i dag, tok litt tid - men det var godt Dere er så herlige, jeg ler som bare det av svarene deres Nå skal jeg forte meg å se på bilde av Dansken, så skal jeg legge meg og drømme søtt Snakkes i morgen jentene mine - da må jeg sende melding
loffen Skrevet 9. august 2006 #3165 Skrevet 9. august 2006 See? Nå er alle vekk da jeg titter innom igjen. Trodde daten vår var i går, men da var det ingen her, i formiddag var det ingen her, nå er jeg sikker på at det er meg dere unngår. Ikke blir jeg etterlyst heller. Sukk. Jeg får titte innom i morra og høre hvordan det går med SMS'en. Natta alle sammen. Men det ser dere jo ikke. Hm.. God morgen!!!
Gjest Dallandra Skrevet 10. august 2006 #3166 Skrevet 10. august 2006 God morgen loffen! Jeg er her alene jeg også. Vi lever nok etter en annen døgnrytme enn de andre, og definitivt forskjellig fra hverandre!! Jeg bruker Barne-TV på TV2 på morgenen alt jeg kan for å få ajourført meg her inne, hvordan skal det gå når den fryktede HVERDAGEN begynner??? Men jeg koser meg ordentlig da, dere er jo så morsomme!!
Daria Skrevet 10. august 2006 #3167 Skrevet 10. august 2006 *venter på oppdatering om den store SMS-sendingen*
Impala Skrevet 10. august 2006 #3168 Skrevet 10. august 2006 Også fikk jeg ikke vært her med dere i går fordi mannen måtte ha pc'en for å lete etter ny bil *setter meg ned og venter i spenning på sending av SMS*
Daria Skrevet 10. august 2006 #3169 Skrevet 10. august 2006 Sjarmtroll, du sender en tidlig formiddagsmelding, sant? Tror ikke vi har tålmodighet til en kvelds-melding nemlig...
Gjest lilletroll Skrevet 10. august 2006 #3171 Skrevet 10. august 2006 See? Nå er alle vekk da jeg titter innom igjen. Trodde daten vår var i går, men da var det ingen her, i formiddag var det ingen her, nå er jeg sikker på at det er meg dere unngår. Ikke blir jeg etterlyst heller. Sukk. Jeg får titte innom i morra og høre hvordan det går med SMS'en. Natta alle sammen. Men det ser dere jo ikke. Hm.. God morgen!!! ← Akkurat som om jeg skulle ha skrevet det selv Håper du melder med dansken nå sjarmtroll...... *speeeent*
Impala Skrevet 10. august 2006 #3175 Skrevet 10. august 2006 Jeg bare later som jeg er tålmodig altså, for det er jeg nemlig ikke SJARMTROLL!!!!!!!!
Gjest lilletroll Skrevet 10. august 2006 #3176 Skrevet 10. august 2006 At det GÅR AN å holde oss på pinebenken så lenge
Annie Skrevet 10. august 2006 #3179 Skrevet 10. august 2006 Sender snart en melding til Sjarmis for å høre hvordan det går! *Utålmodig*
Svart Katt Skrevet 10. august 2006 #3180 Skrevet 10. august 2006 Utålomidg skrev jeg, ja. Jeg mente selvfølgelig utålmodig, men jeg er så utålmodig at jeg ikke klarer å skrive riktig! Sjaaarmtroll!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå