Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet

Puh, endelig oppdatert igjen!

Men jeg skal jo legge meg! :frustrert: Skal høre på lydbok, Pike med perleøredobber, så gleder meg litt. Den er så fin.

Men følte for å slenge inn en liten melding først. - Jaaa, send sms snart, Sjarmtroll!

Når jeg sitter på jobb i morgen tidlig skal det være minst førti sider ekstra her - med sms-sendig som hovedtema. Gleder meg. Vel, ok, vent med å sende til i morgen da. Jeg skjønner vel egentlig at du tenker sånn.

Og angående bryllup + smileys - vi bruker det store lerretet til Annie, så kan vi vise de på ordentlig. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:ler:

Hva med å fri selv?  ;)  :sjarmor:

Nytt Jenteliga-proskjekt :ler:

Det finns jo mange andre morsomme uttrykk da: Lite ikke kult a! (Og den var positiv? Noen som skjönner det?!?)

:ler: Jo takk, husker den ;)

Skrevet
Jeg kunne nok aldri fridd selv! Jeg forventer et storslagent, romantisk og overraskende frieri når den tid kommer :sjarmor:

:danse::hjerter_rundt:

Jeg ogsaa. Dvs jeg forventer det ikke, jeg maa nok faa det inn i han med teskje. Han skulle nemlig sett at vi allerede var gift, men noe romantisk frieri faar han ikke somlet seg til. Hallo?!? Jeg vil ha roser, champagne og ring! För det nekter jeg aa svare paa noe som helst! (Type, naar skal vi gifte osaa da? Skal vi dra paa den restauranten? Jeg vil ditt og datt, enig?) :sinnatagg: ( :hjerter_rundt: )

Skrevet
Og angående bryllup + smileys - vi bruker det store lerretet til Annie, så kan vi vise de på ordentlig. ;)

Genialt! Men kanskje ikke like morsomt som med "live" smileys. :ler:

Skrevet
:(Type, naar skal vi gifte osaa da? Skal vi dra paa den restauranten? Jeg vil ditt og datt, enig?)  :sinnatagg: ( :hjerter_rundt: )

ENIG MED DEG! DET HOLDER IKKE!!!

Skrevet
Nytt Jenteliga-proskjekt  :ler:

Neida! Jeg ble bare litt skravlesjuk! Naa skal jeg slutte aa spre mine dumme tanker rundt.

(Annie, er man virkelig hos frisören i fire timer?!?) :sjenert:

Gjest Gjesta
Skrevet

Annie, vet du forresten om noen gode nettsider der man kan titte på forskjellige frisyrer? Jeg skal klippe meg i morgen og er rimelig usikker på hvordan jeg vil ha det...

Skrevet

Men jeg skal jo legge meg!  :frustrert: Skal høre på lydbok, Pike med perleøredobber, så gleder meg litt. Den er så fin.

Jaaa, den er fin!

Natta!

(Burde vel fölge ditt eksempel...)

Skrevet
(Annie, er man virkelig hos frisören i fire timer?!?) :sjenert:

Ikke uvanlig det nei. Kommer ann på hvor mye man skal gjøre, og hvor langt hår man har. Om det skal vaskes der den dagen eller om det er vasket dagen før. Jeg foretrekker det siste, da blir det bedre hold i oppsatsen.

Skrevet
Annie, vet du forresten om noen gode nettsider der man kan titte på forskjellige frisyrer? Jeg skal klippe meg i morgen og er rimelig usikker på hvordan jeg vil ha det...

Gå inn på KK sine sider. Der kan du legge inn bilde av deg selv og leke deg med frisyrer, sminke, briller osv.

Skrevet

OMG!!! :overrasket: 7 sider på 2 timer???

Denne tråden MÅ da inneholde opptil flere KG rekorder... :ler::legrine::hoho:

Skrevet

NEWSFLASH: JENTELIGAEN slår alle rekorder!!!

Skrevet
Sniker meg ut noen "sjarmtroll-sekunder" ;)

:klem:

Hva var det jeg sa??? Sjarmtrollsekundene er LAAAANGE!

Skrevet

Ler meg skakk! :ler: Jeg ligger rett bak deg på topp 10 i dag også Daria. :ler:

Skrevet

Og nå skal jeg trekke meg tilbake. Sambo vet dere..........

Vi prekast i morra.

:vinke:

Gjest Gjesta
Skrevet
Gå inn på KK sine sider. Der kan du legge inn bilde av deg selv og leke deg med frisyrer, sminke, briller osv.

Takk for tips, men den siden var helt håpløs synes jeg... Hvis jeg valgte en modell lik meg passet ikke halve av hårfrisyrene til ansiktet :forvirret:

Gjest gjest1
Skrevet
Hvor er Niko?

Støtter den:

NIKOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

Er her :)

Bra å bli savnet! Jeg har ryddet, ryddet, ryddet, vasket, tørket støv, ryddet, ryddet og vasket.

Sorry at jeg sviktet, men her var så rotete etter all ferien og jeg skal ha huset fult i morgen.(Dvs. kun 3 stk. , men ryddig og rent må det likevel være)

Gjest gjest1
Skrevet

Nei jeg må ha litt kvalitetstid med min kjære, dere får ha en fin natt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...