Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sniker meg ut noen "sjarmtroll-sekunder" ;)

:klem:

De Sjamtrollsekundene dine har jeg liten tro på gitt. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nesten redd for å si det, men vurdere å slenge meg på sofan. Har jobba på kjøkkenet i hele dag og kjenner at ryggen vil hvile litt.

Skrevet

Du kan jo sende meg en SMS om noe skjer Sjarmis. :klem:

Skrevet
Nesten redd for å si det, men vurdere å slenge meg på sofan. Har jobba på kjøkkenet i hele dag og kjenner at ryggen vil hvile litt.

Var det ikke du som kunne slenge opp KG på hele stueveggen da, så du ikke trenger sitte foran skjermen? ;)

Skrevet

ja jeg ogsaa, blir plaget her fordi jeg er saa usosial.. :)

:klem: til dere alle!!

Skrevet

Joa, men vi har bare et provisorisk lerret, og det er så vanskelig å få fram. I tillegg har jeg ikke lært meg hvordan det skal gjøres enda. Men når vi flytter inn i den nye stua... DA skal jeg kunne det ja! :ler:

Skrevet
Fått noe svar enda 7v8?

Nei. Meldingsrapporten sier fortsatt 'venter' :sur:

Skrevet

Ja det tenker jeg også! Men jeg skal muligens treffe søstra hans i morgen,så får nesten ta mot til meg å spøør henne om hun vet om han har annen tlf/nytt nr. :)

Skrevet (endret)
Send en nattamelding ;)

JA! (Meldingspress :sjarmor: )

(...) , blir plaget her fordi jeg er saa usosial.. :)

Jeg ogsaa! Kjaersten slo til om med av skjermen! Da ble jeg sinna og kasta han ut! Har prövd aa forklare han hvor spennende og viktig Jenteligaen er. Men han ble ikke videre imponert... Sukk, han kunne jo prövd aa vaere litt mer romantisk da... men han er jo skjönn alikevel da... :hjerter_rundt: Noen som kan faa han til aa forstaa at han snart maa fri paa en ordentlig maate?!? Det er jo ikke sunt for meg aa vaere her paa KG, jeg detter stadig innom bryllupstraader og naa har jeg kjöreplanen til bryllupet klar, uten aa vaere forlovet engang! :ler: Det gaar jo ikke an! :murvegg:

Endret av Amadea
Skrevet
Ja det tenker jeg også! Men jeg skal muligens treffe søstra hans i morgen,så får nesten ta mot til meg å spøør henne om hun vet om han har annen tlf/nytt nr.  :)

Ja! You go girl! (Öh, var dette kanskje et uttrykk som var veldig hippt paa begynnelsen av 90-tallet?!?)

Skrevet
Det er jo ikke sundt for meg aa vaere her paa KG, jeg detter stadig innom bryllupstraader og naa har jeg kjöreplanen til bryllupet klar, uten aa vaere forlovet engang!  :ler: Det gaar jo ikke an!  :murvegg:

:legrine:

Skrevet
Ja! You go girl! (Öh, var dette kanskje et uttrykk som var veldig hippt paa begynnelsen av 90-tallet?!?)

Jeg var VELDIG HIPP på 90 tallet, så det er heeeelt ok for meg! :ler:

Skrevet

Oooops, kjöreplanen var visst allerede ödelagt. Jeg ante virkelig ikke at det tok saa lang tid hos frisören!

(Nei, det passa ikke inn her, nei. Svinser inn paa bryllups-forumet igjen...)

Skrevet
Jeg var VELDIG HIPP på 90 tallet, så det er heeeelt ok for meg! :ler:

Jeg har aldri vært hipp, hverken da eller senere, så det er helt greit for meg også :ler:

Oooops, kjöreplanen var visst allerede ödelagt. Jeg ante virkelig ikke at det tok saa lang tid hos frisören!

(Nei, det passa ikke inn her, nei. Svinser inn paa bryllups-forumet igjen...)

:legrine: Du synes ikke du tar problemene en liten smule på forskudd nå vel...? ;)

Skrevet
JA! (Meldingspress  :sjarmor: )

Jeg ogsaa! Kjaersten slo til om med av skjermen! Da ble jeg sinna og kasta han ut! Har prövd aa forklare han hvor spennende og viktig Jenteligaen er. Men han ble ikke videre imponert... Sukk, han kunne jo prövd aa vaere litt mer romantisk da... men han er jo skjönn alikevel da...  :hjerter_rundt: Noen som kan faa han til aa forstaa at han snart maa fri paa en ordentlig maate?!? Det er jo ikke sundt for meg aa vaere her paa KG, jeg detter stadig innom bryllupstraader og naa har jeg kjöreplanen til bryllupet klar, uten aa vaere forlovet engang!  :ler: Det gaar jo ikke an!  :murvegg:

:ler:

Hva med å fri selv? ;):sjarmor:

Skrevet (endret)
Jeg har aldri vært hipp, hverken da eller senere, så det er helt greit for meg også  :ler:

:legrine: Du synes ikke du tar problemene en liten smule på forskudd nå vel...? ;)

He he! Det siste var bare tull! Men jeg har tenkt paa kjöreplan altsaa. Er jeg litt gaeren eller?

Jeg prövde veldig hardt aa vaere hipp paa 90 tallet. :danse: Tror ikke jeg fikk det helt til. Kanskje litt paa slutten? :ler:

Det finns jo mange andre morsomme uttrykk da: Lite ikke kult a! (Og den var positiv? Noen som skjönner det?!?)

Endret av Amadea
Skrevet
:ler:

Hva med å fri selv?  ;)  :sjarmor:

:ler: Den har jeg gitt i raad selv!

Men nei takk! Romantikk-takk!

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg kunne nok aldri fridd selv! Jeg forventer et storslagent, romantisk og overraskende frieri når den tid kommer :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...