Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Nå har det blitt laget litt kveldsmat her piger :forvirret:

Så jeg må bare spise litt, ta en liten pause så er jeg her før jeg legger meg igjen -tro meg! :sjarmor:

fortsett den gode jobben piger! :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kommer JEG til å være hysterisk på tlf i morgen eller?? :overrasket:  :ler:

*ser for meg Sjarmtroll med telefonen i snor rundt halsen* :ler: Og vi andre kommer vel til å være her inne hvert 5 minutt -bare for å sjekke...

Gjest Gjesta
Skrevet
Du får ringe meg om noe skjer Sjarmis!

Jeg tar kontakt i morgen OM han svarer ja :sjenert: men det MÅ han faktisk bare gjøre, til og med jeg klarer ikke engang å spekulere i at det ikke skjer :ler:

Skrevet

hehe, rollespill var genialt!! :)

Meeeeen, hva skal vi gjor med smileys tegnene, som for eksempel den remsen som har vaert flittig brukt her: :kose::kline::bryllup::humpe::babygutt::babyjente::babysmokk::humpe:

??? rollespill eller forklaringer???

Gjest Gjesta
Skrevet
*ser for meg Sjarmtroll med telefonen i snor rundt halsen*  :ler:  Og vi andre kommer vel til å være her inne hvert 5 minutt -bare for å sjekke...

:legrine: ikke sant!

Det summerer vel dagen opp det ;)

Skrevet
Nå har det blitt laget litt kveldsmat her piger :forvirret:

Så jeg må bare spise litt, ta en liten pause så er jeg her før jeg legger meg igjen  -tro meg! :sjarmor:

fortsett den gode jobben piger! :klem:

SPISE. PAUSE!!!????? Tenker du på MAT nå?????

Gjest Gjesta
Skrevet
Send en nattamelding ;)

ååååååååååå det fristet!

Det var faktisk en god ide, for den skal jeg bruke i løpet av heeeeeele den lange tiden til vi ses, minst en gang ;):hoppe:

Skrevet (endret)

Meeeeen, hva skal vi gjor med smileys tegnene, som for eksempel den remsen som har vaert flittig brukt her: :kose:  :kline:   :bryllup:  :humpe:  :babygutt:  :babyjente:  :babysmokk:  :humpe:

Til smilysene bruker vi bryllupsgjestene og brudeparet.

:kose::kline::humpe: Kan Sjarmis og Dansken ta seg av. :babygutt::babyjente::babysmokk: Da enten leier vi inn barn, eller så bruker vi barna til Sjarmis og Dansken.

Endret av Annie
Skrevet

Meeeeen, hva skal vi gjor med smileys tegnene, som for eksempel den remsen som har vaert flittig brukt her: :kose:  :kline:  :bryllup:  :humpe:  :babygutt:  :babyjente:  :babysmokk:  :humpe:

Plakater -eller lysbilder :sjarmor:

:hoho:

Gjest Gjesta
Skrevet

:ler:

jeg har ikke spist omtrent i hele dag :forvirret: det er maaaaaaaaaaaaaange timer siden! :ler:

Skrevet

:ler::ler::legrine:

Legg merke til at remsen min var litt snillere lagt opp: :bryllup: foerst ogsaa: :humpe::babygutt::babyjente::babysmokk::babygutt::babyjente::babysmokk:

saa det saa! :ler:

Skrevet
Til smilysene bruker vi bryllupsgjestene og brudeparet.

:kose:  :kline:  :humpe: Kan Sjarmis og Dansken ta seg av.  :babygutt:  :babyjente:  :babysmokk: Da enten leier vi inn barn, eller så bruker vi barna til Sjarmis og Dansken.

Blir ikke :humpe: litt uanstendig med barn og besteforeldre tilstede? :sjenert:

Gjest Gjesta
Skrevet

Og jeg er tilbake etterpå vet du snuppa - jeg vil jo IKKE gå nå :sur: men da har jeg i det minste energi til etterpå :sjarmor:

:blomst: til alle sammen

Gjest Gjesta
Skrevet
Blir ikke :humpe: litt uanstendig med barn og besteforeldre tilstede?  :sjenert:

:legrine::legrine:

Må man så må man :legrine:

Gjest Gjesta
Skrevet
:ler:  :ler:  :legrine:

Legg merke til at remsen min var litt snillere lagt opp:  :bryllup: foerst ogsaa: :humpe:  :babygutt:  :babyjente:  :babysmokk:  :babygutt:  :babyjente:  :babysmokk:

saa det saa!  :ler:

åååååååååååååååååååååå - nå ser jeg det :ler:

Skrevet
:legrine:  :legrine:

:ler: Godt du er positivt innstilt -det gjør det jo lettere å overbevise dansken om nødvendigheten av offentlig bolling :sjarmor:

Skrevet
:ler:

jeg har ikke spist omtrent i hele dag :forvirret: det er maaaaaaaaaaaaaange timer siden! :ler:

Ta med deg en blings foran pcen.

Blir ikke :humpe: litt uanstendig med barn og besteforeldre tilstede?  :sjenert:

:legrine:  :legrine:

Tenkte det samme. :legrine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...