Gjest Gjesta Skrevet 9. august 2006 #3101 Skrevet 9. august 2006 Nå har det blitt laget litt kveldsmat her piger Så jeg må bare spise litt, ta en liten pause så er jeg her før jeg legger meg igjen -tro meg! fortsett den gode jobben piger!
Daria Skrevet 9. august 2006 #3102 Skrevet 9. august 2006 Kommer JEG til å være hysterisk på tlf i morgen eller?? ← *ser for meg Sjarmtroll med telefonen i snor rundt halsen* Og vi andre kommer vel til å være her inne hvert 5 minutt -bare for å sjekke...
Gjest Gjesta Skrevet 9. august 2006 #3104 Skrevet 9. august 2006 Du får ringe meg om noe skjer Sjarmis! ← Jeg tar kontakt i morgen OM han svarer ja men det MÅ han faktisk bare gjøre, til og med jeg klarer ikke engang å spekulere i at det ikke skjer
Delinda Skrevet 9. august 2006 #3105 Skrevet 9. august 2006 hehe, rollespill var genialt!! Meeeeen, hva skal vi gjor med smileys tegnene, som for eksempel den remsen som har vaert flittig brukt her: ??? rollespill eller forklaringer???
Gjest Gjesta Skrevet 9. august 2006 #3106 Skrevet 9. august 2006 *ser for meg Sjarmtroll med telefonen i snor rundt halsen* Og vi andre kommer vel til å være her inne hvert 5 minutt -bare for å sjekke... ← ikke sant! Det summerer vel dagen opp det
Annie Skrevet 9. august 2006 #3107 Skrevet 9. august 2006 Nå har det blitt laget litt kveldsmat her piger Så jeg må bare spise litt, ta en liten pause så er jeg her før jeg legger meg igjen -tro meg! fortsett den gode jobben piger! ← SPISE. PAUSE!!!????? Tenker du på MAT nå?????
Delinda Skrevet 9. august 2006 #3108 Skrevet 9. august 2006 Snill du er Annie, skal si fra jeg neste gang!!
Gjest Gjesta Skrevet 9. august 2006 #3109 Skrevet 9. august 2006 Send en nattamelding ← ååååååååååå det fristet! Det var faktisk en god ide, for den skal jeg bruke i løpet av heeeeeele den lange tiden til vi ses, minst en gang
Annie Skrevet 9. august 2006 #3110 Skrevet 9. august 2006 (endret) hehe, rollespill var genialt!! Meeeeen, hva skal vi gjor med smileys tegnene, som for eksempel den remsen som har vaert flittig brukt her: ??? rollespill eller forklaringer??? ← Til smilysene bruker vi bryllupsgjestene og brudeparet. Kan Sjarmis og Dansken ta seg av. Da enten leier vi inn barn, eller så bruker vi barna til Sjarmis og Dansken. Endret 9. august 2006 av Annie
Daria Skrevet 9. august 2006 #3111 Skrevet 9. august 2006 hehe, rollespill var genialt!! Meeeeen, hva skal vi gjor med smileys tegnene, som for eksempel den remsen som har vaert flittig brukt her: ??? rollespill eller forklaringer??? ← Plakater -eller lysbilder SPISE. PAUSE!!!????? Tenker du på MAT nå????? ←
Gjest Gjesta Skrevet 9. august 2006 #3112 Skrevet 9. august 2006 SPISE. PAUSE!!!????? Tenker du på MAT nå????? ← jeg har ikke spist omtrent i hele dag det er maaaaaaaaaaaaaange timer siden!
Delinda Skrevet 9. august 2006 #3113 Skrevet 9. august 2006 Legg merke til at remsen min var litt snillere lagt opp: foerst ogsaa: saa det saa!
Daria Skrevet 9. august 2006 #3114 Skrevet 9. august 2006 Til smilysene bruker vi bryllupsgjestene og brudeparet. Kan Sjarmis og Dansken ta seg av. Da enten leier vi inn barn, eller så bruker vi barna til Sjarmis og Dansken. ← Blir ikke litt uanstendig med barn og besteforeldre tilstede?
Gjest Gjesta Skrevet 9. august 2006 #3115 Skrevet 9. august 2006 Og jeg er tilbake etterpå vet du snuppa - jeg vil jo IKKE gå nå men da har jeg i det minste energi til etterpå til alle sammen
Gjest Gjesta Skrevet 9. august 2006 #3116 Skrevet 9. august 2006 Blir ikke litt uanstendig med barn og besteforeldre tilstede? ← Må man så må man
Gjest Gjesta Skrevet 9. august 2006 #3117 Skrevet 9. august 2006 Legg merke til at remsen min var litt snillere lagt opp: foerst ogsaa: saa det saa! ← åååååååååååååååååååååå - nå ser jeg det
Gjest Gjesta Skrevet 9. august 2006 #3118 Skrevet 9. august 2006 Sniker meg ut noen "sjarmtroll-sekunder"
Daria Skrevet 9. august 2006 #3119 Skrevet 9. august 2006 Må man så må man ← Godt du er positivt innstilt -det gjør det jo lettere å overbevise dansken om nødvendigheten av offentlig bolling
Annie Skrevet 9. august 2006 #3120 Skrevet 9. august 2006 jeg har ikke spist omtrent i hele dag det er maaaaaaaaaaaaaange timer siden! ← Ta med deg en blings foran pcen. Blir ikke litt uanstendig med barn og besteforeldre tilstede? ← Må man så må man ← Tenkte det samme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå