Gjest Gjesta Skrevet 9. august 2006 #3081 Skrevet 9. august 2006 Hadde han visst det, hadde han sikker bare følt seg beæret Kommer når du minst venter det... ← Kult! Da vet du at du er velkommen ihvertfall, det blir kjempe gøy! jeg har jo lenge ønsket et Jenteligatreff og jeg, ser dere gjerne IRL jeg! Da skal dere få en stooooooooooooooor for at dere er så spesielle og veldig snille! :-D
Delinda Skrevet 9. august 2006 #3082 Skrevet 9. august 2006 saapass, da tror jeg det er gront lys til aa sende! (som Annie og alle andre har sagt for 40 innlegg siden.. )
Gjest Gjesta Skrevet 9. august 2006 #3083 Skrevet 9. august 2006 Når det er jeg som bruker den, skal du egentlig bli redd -jeg har ikke lappen, og er trafikkfarlig med handlevogn... ←
Annie Skrevet 9. august 2006 #3084 Skrevet 9. august 2006 Når det er jeg som bruker den, skal du egentlig bli redd -jeg har ikke lappen, og er trafikkfarlig med handlevogn... ← Du er morsom du Daria!
Delinda Skrevet 9. august 2006 #3085 Skrevet 9. august 2006 Dere er saa morsomme!!! :D Ja jeg tror ogsaa han ville blitt kjempe imponert! Stotter den tidligere ideen om aa gi den i morgengave!! (eller kanskje skrive den ut, gi en side til hver av bryllupsgjestene (saa til flere sider vi "produserer" saa faar flere og flere av oss plass i bryllupet) og ha den som hoyt-lesing under middagen (og kaffien osv..) )
Annie Skrevet 9. august 2006 #3087 Skrevet 9. august 2006 Dere er saa morsomme!!! :D Ja jeg tror ogsaa han ville blitt kjempe imponert! Stotter den tidligere ideen om aa gi den i morgengave!! (eller kanskje skrive den ut, gi en side til hver av bryllupsgjestene (saa til flere sider vi "produserer" saa faar flere og flere av oss plass i bryllupet) og ha den som hoyt-lesing under middagen (og kaffien osv..) ) ← Det bryllupet kommer til å vare i MAAANGE dager om vi skal lese opp hele jenteligaen!
Daria Skrevet 9. august 2006 #3088 Skrevet 9. august 2006 Det ville jo være forferdelig synd om han venter på svar enten på mail eller sms og da Så jeg sender en MEN, ikke ikveld, det er blitt så sent. I morgen kommer jeg til å ha det litt hektisk tror jeg og jeg vil da ha tid til å svare når jeg får må skjønne Da tenker jeg at fredag er Dagen ← Må jo ikke skuffe stakkars ventende mannen... Men da går jeg ut fra at du er her før, mens og etter at du sender, så vi kan følge framgangen og bli oppdatert fortløpende om eventuelle svar. Og nei, du har ikke lenger noe privatliv i denne saken...
7v8 Skrevet 9. august 2006 #3090 Skrevet 9. august 2006 Kom igjen Sjarmtroll, du har ingenting å tape Han sendte deg nr sitt - ergo vi han at du tar kontakt. Hvis han er uten internettkontakt (som han jo har vært i noen mådeder nå) og ikke ville hatt noe kontakt annet enn på egne premisser ville han ikke gitt deg nr sitt. Så send en melding du
Daria Skrevet 9. august 2006 #3091 Skrevet 9. august 2006 Ja jeg tror ogsaa han ville blitt kjempe imponert! Stotter den tidligere ideen om aa gi den i morgengave!! (eller kanskje skrive den ut, gi en side til hver av bryllupsgjestene (saa til flere sider vi "produserer" saa faar flere og flere av oss plass i bryllupet) og ha den som hoyt-lesing under middagen (og kaffien osv..) ) ← Og det ble feiret tre dager til ende -hvorav to og en halv dag gikk med til Jenteligaens rollespill...
Annie Skrevet 9. august 2006 #3093 Skrevet 9. august 2006 Og det ble feiret tre dager til ende -hvorav to og en halv dag gikk med til Jenteligaens rollespill... ← JAAAAA!!! VI leser de innleggene vi selv har skrevet!
Amadea Skrevet 9. august 2006 #3094 Skrevet 9. august 2006 Hallo?!? Har du ikke sendt SMS enda? Hva er det du venter paa? (saa vet han jo ikke at han leverte ballen til 20(?) smaa-crazye jenter i en liten liga opprettet bare for han da ) ←
Delinda Skrevet 9. august 2006 #3095 Skrevet 9. august 2006 Hoho , saann gikk det naar det lille geniet her provde aa etterligne og skrive "send naa" akkurat som Annie med rod og stor skrift...
Gjest Gjesta Skrevet 9. august 2006 #3097 Skrevet 9. august 2006 Hoho , saann gikk det naar det lille geniet her provde aa etterligne og skrive "send naa" akkurat som Annie med rod og stor skrift... ←
Annie Skrevet 9. august 2006 #3098 Skrevet 9. august 2006 Hoho , saann gikk det naar det lille geniet her provde aa etterligne og skrive "send naa" akkurat som Annie med rod og stor skrift... ← Det er VELDIG enkelt å sitere Delinda. Trenger du hjelp så si i fra.
Gjest Gjesta Skrevet 9. august 2006 #3099 Skrevet 9. august 2006 Hallo?!? Har du ikke sendt SMS enda? Hva er det du venter paa? ← Nei.....nå skal jeg kooooose meg med det faktumet at jeg skal sende den i morgen og gå med sommerfugler i magen både før, mens og etter Kommer JEG til å være hysterisk på tlf i morgen eller??
Annie Skrevet 9. august 2006 #3100 Skrevet 9. august 2006 Nei.....nå skal jeg kooooose meg med det faktumet at jeg skal sende den i morgen og gå med sommerfugler i magen både før, mens og etter Kommer JEG til å være hysterisk på tlf i morgen eller?? ← Du får ringe meg om noe skjer Sjarmis!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå