Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet
:ler: Hadde han visst det, hadde han sikker bare følt seg beæret  :sjarmor:

Kommer når du minst venter det... ;)

Kult!

Da vet du at du er velkommen ihvertfall, det blir kjempe gøy! jeg har jo lenge ønsket et Jenteligatreff og jeg, ser dere gjerne IRL jeg!

Da skal dere få en stooooooooooooooor :klem: for at dere er så spesielle og veldig snille! :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

saapass, da tror jeg det er gront lys til aa sende! (som Annie og alle andre har sagt for 40 innlegg siden.. :sjenert: )

Gjest Gjesta
Skrevet
Når det er jeg som bruker den, skal du egentlig bli redd -jeg har ikke lappen, og er trafikkfarlig med handlevogn...  :sjenert:

:legrine::legrine::legrine::legrine::legrine::legrine::legrine::legrine:

Skrevet
Når det er jeg som bruker den, skal du egentlig bli redd -jeg har ikke lappen, og er trafikkfarlig med handlevogn...  :sjenert:

Du er morsom du Daria! :legrine:

Skrevet

:ler::ler: Dere er saa morsomme!!! :D

Ja jeg tror ogsaa han ville blitt kjempe imponert! Stotter den tidligere ideen om aa gi den i morgengave!! (eller kanskje skrive den ut, gi en side til hver av bryllupsgjestene (saa til flere sider vi "produserer" saa faar flere og flere av oss plass i bryllupet) og ha den som hoyt-lesing under middagen (og kaffien osv..) )

Skrevet
:ler:  :ler:  Dere er saa morsomme!!! :D

Ja jeg tror ogsaa han ville blitt kjempe imponert! Stotter den tidligere ideen om aa gi den i morgengave!! (eller kanskje skrive den ut, gi en side til hver av bryllupsgjestene (saa til flere sider vi "produserer" saa faar flere og flere av oss plass i bryllupet) og ha den som hoyt-lesing under middagen (og kaffien osv..) )

Det bryllupet kommer til å vare i MAAANGE dager om vi skal lese opp hele jenteligaen! :legrine:

Skrevet
Det ville jo være forferdelig synd om han venter på svar enten på mail eller sms og da ;)

Så jeg sender en :sjarmor:

MEN, ikke ikveld, det er blitt så sent.

I morgen kommer jeg til å ha det litt hektisk tror jeg :forvirret: og jeg vil da ha tid til å svare når jeg får må skjønne :ler:

Da tenker jeg at fredag er Dagen :ler:

Må jo ikke skuffe stakkars ventende mannen... :sjarmor: Men da går jeg ut fra at du er her før, mens og etter at du sender, så vi kan følge framgangen og bli oppdatert fortløpende om eventuelle svar. Og nei, du har ikke lenger noe privatliv i denne saken... :ler:

Skrevet

Kom igjen Sjarmtroll, du har ingenting å tape :)

Han sendte deg nr sitt - ergo vi han at du tar kontakt. Hvis han er uten internettkontakt (som han jo har vært i noen mådeder nå) og ikke ville hatt noe kontakt annet enn på egne premisser ville han ikke gitt deg nr sitt. Så send en melding du ;):sjarmor:

:klem:

Skrevet

Og det ble feiret tre dager til ende -hvorav to og en halv dag gikk med til Jenteligaens rollespill... ;)

Skrevet
Og det ble feiret tre dager til ende -hvorav to og en halv dag gikk med til Jenteligaens rollespill...  ;)

JAAAAA!!! VI leser de innleggene vi selv har skrevet! :legrine:

Skrevet

Hallo?!? Har du ikke sendt SMS enda? Hva er det du venter paa?

(saa vet han jo ikke at han leverte ballen til 20(?) smaa-crazye jenter i en liten liga opprettet bare for han da  :ler: )

:legrine::legrine::legrine:

Skrevet

Hoho :sjenert: , saann gikk det naar det lille geniet her provde aa etterligne og skrive "send naa" akkurat som Annie med rod og stor skrift...

Gjest Gjesta
Skrevet
Hoho :sjenert: , saann gikk det naar det lille geniet her provde aa etterligne og skrive "send naa" akkurat som Annie med rod og stor skrift...

:ler::klem:

Skrevet

Det er VELDIG enkelt å sitere Delinda. Trenger du hjelp så si i fra. :klem:

Gjest Gjesta
Skrevet
Hallo?!? Har du ikke sendt SMS enda? Hva er det du venter paa?

:legrine:  :legrine:  :legrine:

;)

Nei.....nå skal jeg kooooose meg med det faktumet at jeg skal sende den i morgen :sjarmor: og gå med sommerfugler i magen både før, mens og etter :ler:

Kommer JEG til å være hysterisk på tlf i morgen eller?? :overrasket::ler:

Skrevet
;)

Nei.....nå skal jeg kooooose meg med det faktumet at jeg skal sende den i morgen :sjarmor: og gå med sommerfugler i magen både før, mens og etter :ler:

Kommer JEG til å være hysterisk på tlf i morgen eller?? :overrasket:  :ler:

Du får ringe meg om noe skjer Sjarmis!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...