Gjest Gjesta Skrevet 9. august 2006 #3061 Skrevet 9. august 2006 *veldig enig, og med på å mase* *pakker for å reise sørover på shoppe- og skravletur* ← JAAAA! :-D Du er hjertelig velkommen
Gjest Gjesta Skrevet 9. august 2006 #3062 Skrevet 9. august 2006 Jo, men da er det vel på tide at en av dere slutter? Kan ikke drive å takke for alt mulig resten av livet vet du.. ←
Malama Skrevet 9. august 2006 #3064 Skrevet 9. august 2006 Her går man glipp av to sider fordi man er borte i en time eller to... Tror jeg trenger en oppsummering jeg, når jeg ikke får sjekka hver time i ferien....
Annie Skrevet 9. august 2006 #3065 Skrevet 9. august 2006 Nå er vi 13 her! Stiller meg bak magen til Annie jeg og nikker til det som kommer derfra ← Jo, men da er det vel på tide at en av dere slutter? Kan ikke drive å takke for alt mulig resten av livet vet du.. ← Helt sant det asså Sjarmis!
Gjest Gjesta Skrevet 9. august 2006 #3068 Skrevet 9. august 2006 Hvor er Niko? ← Støtter den: NIKOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Daria Skrevet 9. august 2006 #3070 Skrevet 9. august 2006 Ja, men han starter ALLTID med å takke for mailer eller bilder jeg har sendt ham...det er liksom bare blitt sånn at vi gjør det ← Jo, men det er jo litt forskjell på hvordan man kommuniserer i mail og på sms, det som er naturlig å gjøre i mail, kan fort bli litt rart på sms -synes jeg da... Stiller meg bak magen til Annie jeg og nikker til det som kommer derfra ← Forøvrig er jeg også single, men kommer da skamløst med råd i hytt og pine likevel... JAAAA! :-D Du er hjertelig velkommen ←
Annie Skrevet 9. august 2006 #3071 Skrevet 9. august 2006 Joda, ser poenget deres. Men, sånn jeg ser det slutter sånt automatisk etter vi har sett hverandre første gangen... Nå har det gått mange uker siden vi hadde kontakt - pluss at han starter med å takke så mye for den jeg sendte ham.. Hm. Men, det er nå EN ting, det viktigste er jo tross alt hvordan jeg skal avslutte den ← Send som følger: Hei Dansken. Ville bare sjekke at jeg har fått riktig nummer. Og nå har du mitt. Håper alt er bra med deg? Er du klar til å flytte?
Gjest Gjesta Skrevet 9. august 2006 #3072 Skrevet 9. august 2006 Guri malla jenter!! Så søte alle sammen er! Jeg MÅTTE lese alt jeg har gått glipp av jeg, enda jeg har det super travelt! Mamma skal kjøre meg på hytta og sitter i bilen og venter! Sambo maler garasje og jeg orker ikke å være hjemme!!! Er tilbake på fredag men kommer til å tenke på dere fra jeg logger meg av nå!! Vi ses! Klem
Delinda Skrevet 9. august 2006 #3073 Skrevet 9. august 2006 tralalalala quote//%// Hvorfor ville du ventet litt, er det litt det jeg skriver, at han kanskje ikke mente at jeg skulle melde nå?//%/quote, sjarmis.. (jada, klarer ikke helt den der quote greia, saa lagde min egen jeg.. ) Ja det var det jeg tenkte paa, problemet med det her er at en vet jo som oftest ikke hva den andre personen tenker (saa klart... ) som paa en selv det, noen ganger er det kjempe sjarmerende om noen kontakter en kjapt, bare saa koselig og sott osv.. mens andre ganger saa kan det vaere litt tidlig.. Men paa den andre siden (igjen?) saa om han ville ta det rolig frem til dere skulle motes naa og paa en maate ha kontrollen, saa hadde han jo spurt om ditt nr, saa han kunne bestemme selv.. I stedefor aa gi deg det aa be deg sende.. Han gir deg ballen litt her ja, og da sier han jo du kan gjoere hva du vil med den.. (saa vet han jo ikke at han leverte ballen til 20(?) smaa-crazye jenter i en liten liga opprettet bare for han da )
Gjest Gjesta Skrevet 9. august 2006 #3074 Skrevet 9. august 2006 Jo, men det er jo litt forskjell på hvordan man kommuniserer i mail og på sms, det som er naturlig å gjøre i mail, kan fort bli litt rart på sms -synes jeg da... Forøvrig er jeg også single, men kommer da skamløst med råd i hytt og pine likevel... ← Ja, ikke sant................ Hm! Da håper jeg at jeg ser deg hos meg etterhvert Daria :-D
Gjest Gjesta Skrevet 9. august 2006 #3076 Skrevet 9. august 2006 Guri malla jenter!! Så søte alle sammen er! Jeg MÅTTE lese alt jeg har gått glipp av jeg, enda jeg har det super travelt! Mamma skal kjøre meg på hytta og sitter i bilen og venter! Sambo maler garasje og jeg orker ikke å være hjemme!!! Er tilbake på fredag men kommer til å tenke på dere fra jeg logger meg av nå!! Vi ses! Klem ← Så søt du er :-D Vi "snakkes" når du er tilbake snuppa!
Daria Skrevet 9. august 2006 #3077 Skrevet 9. august 2006 (saa vet han jo ikke at han leverte ballen til 20(?) smaa-crazye jenter i en liten liga opprettet bare for han da ) ← Hadde han visst det, hadde han sikker bare følt seg beæret Da håper jeg at jeg ser deg hos meg etterhvert Daria :-D ← Kommer når du minst venter det...
Gjest Gjesta Skrevet 9. august 2006 #3078 Skrevet 9. august 2006 Er det bare humøret mitt i dag som gjør at jeg ler meg skakk av denne smilyen Kanskje jeg er litt "høy" av Danskeprat nå ja
Daria Skrevet 9. august 2006 #3079 Skrevet 9. august 2006 Godt poeng! Han sier jo tross alt: Jeg er meget interessert i å treffe deg, jeg er der da og da, du er velkommen til å sende sms til meg, håper å høre fra deg ← Tror mannen er interessert jeg Og han blir neppe lei seg for en liten hilsen...
Daria Skrevet 9. august 2006 #3080 Skrevet 9. august 2006 Er det bare humøret mitt i dag som gjør at jeg ler meg skakk av denne smilyen ← Når det er jeg som bruker den, skal du egentlig bli redd -jeg har ikke lappen, og er trafikkfarlig med handlevogn...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå