Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet

ja og naa er det snart date!! Skitt! Vi maa alle motes aa gaa paa shopping! :D

Og hvor dere skal ha daten er jo ikke noe problem, sier seg jo selv (mulig det har blitt sagt (selv?) ogsaa, har ike rukket aa lese gjennom alt..) men paa kafeen dere mottes forste gangen saa klart :klem:

Saa spennende med deg ogsaa da 7v8!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her kommer jeg og sprer lys og glede! :ler:

Ting skjer i dag også ser jeg, det er i kveld vi har en date jenter!!! JIPPI! :hoppe:

I dag har jeg vaska og vaska og vaska og vaska og vaska og jammen har jeg vaska litt til. Er sååå lei av lukta på salmiakk nå!!! Det positive med det er at jeg antakelig ALDRI mer blir tett i nesa! :legrine:

Skrevet
Og da ville han jo gjerne være bittelitt han da  - og jeg tviler veeeeldig på at det er meg imot :ler:  :sjarmor:

:ler::legrine::ler::sjarmor:

Skrevet

Støtter teorien om at du sender en kort melding hvor du skriver at du vil sjekke om nummeret er korrekt og at han nå har ditt også.

Gjest Gjesta
Skrevet
Støtter teorien om at du sender en kort melding hvor du skriver at du vil sjekke om nummeret er korrekt og at han nå har ditt også.

Ja å takke for mail blir for høytidelig mener jeg. husk at dere skal date snart da! Nå må du slikke silkehanskene og få frem humor og skikkelig flørting ;)

Gjest Gjesta
Skrevet
Her kommer jeg og sprer lys og glede! :ler:

Ting skjer i dag også ser jeg, det er i kveld vi har en date jenter!!! JIPPI! :hoppe:

I dag har jeg vaska og vaska og vaska og vaska og vaska og jammen har jeg vaska litt til. Er sååå lei av lukta på salmiakk nå!!! Det positive med det er at jeg antakelig ALDRI mer blir tett i nesa! :legrine:

Snuppa mi!

Du kan ikke la være å kommentere undringene våre ang hva jeg skal skrive! :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet
Ja å takke for mail blir for høytidelig mener jeg. husk at dere skal date snart da! Nå må du slikke silkehanskene og få frem humor og skikkelig flørting ;)

:legrine:

Slikke!!!

Slippe mente jeg selvfølgelig ;)

Gjest Gjesta
Skrevet

Så vil jeg veeeeldig gjerne si;

at om det stikker innom nye her som ikke har skrevet før - så gjør det nå da!

Her er vi alltid klare for friske pust :)

Skrevet

Slikke!!!

*GAPSKRATTER*

Skrevet
Er glad vi fortsatt elsker Dansken!

:ler:

Jeg synes ikke du skal skrive en så veldig formell melding jeg.

Jeg støtter "Hei, jeg måtte bare sjekke om nummeret virker ;o)  og nå har du jo mitt nummer også. Klem sjarmtroll)

Send melding, send melding!

*veldig enig, og med på å mase* ;)

Hele jenteligaen på shopping med maaaasse planlegging og skravling :klappe:  :ler:

:hoppe: *pakker for å reise sørover på shoppe- og skravletur*

Gjest Gjesta
Skrevet

:overrasket:

11 brukere!! Nå er vi snart tilbake til den heftige starten!

Skrevet
Og der var du kommet meg i forkjøpet ja :ler:

KLABBERT! :ler:

Skrevet

Nå skriver 4 samtidig, og det er 11 her inne!

*tror det blir en lang kveld*

Gjest Gjesta
Skrevet

Slikke!!!

Men...det er ikke farlig med det - når vi er igang flørter vi ja :sjarmor:

Skrevet

Hmm, dere skriver saa fort her, at meldingene mine ike passer helt.. :sjenert:

Litt usikker paa hva jeg syns om aa sende meldingen naa, men saa klart Annie bruker jo aa ha rett :) og hun vet kanskje litt mer enn vi andre, og du kjenner jo han best.. :) Men jeg ville ha ventet litt.. :sjenert: kan jo vaere for jeg er en liten pingle da.. (ogasaa har jeg ikke kjaerest heller da) hmm, etter en liten samtale med meg selv, trekker jeg meg stille tilbake og skjonner jeg ikke er den beste til aa komme med raad.. Stiller meg bak magen til Annie jeg og nikker til det som kommer derfra :P

Gjest Gjesta
Skrevet
Ja, men han starter ALLTID med å takke for mailer eller bilder jeg har sendt ham...det er liksom bare blitt sånn at vi gjør det :sjenert:

Jo, men da er det vel på tide at en av dere slutter? ;)

Kan ikke drive å takke for alt mulig resten av livet vet du..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...