Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet
JAAA, det høres ut som en strålende ide  - hold deg oppdatert på jobben ;)  :klem:

Synes det er en dårlig ide egentlig jeg.

Å måtte dra inn til byen, inn på jobb, risikerer å måtte jobbe. I FERIEN. I år er det nemlig planen min å ha KOMPLETT FRI fra jobb hele ferien. Det har jeg ikke hatt enda, siden jeg begynte å jobbe der. Planen var å klare det i år. (tviler "litt" på at det er mulig da)

Men hvem vet. Jeg skal nok få fult med på et vis, håper jeg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:overrasket: Borte i to dager og nesten 20 sider har flydd :overrsket:

Noen som kan gi meg ett kort sammendrag, fra etter du fikk mailen med mobilnr???

:ler:

Gjest Gjesta
Skrevet
Synes det er en dårlig ide egentlig jeg.

Å måtte dra inn til byen, inn på jobb, risikerer å måtte jobbe. I FERIEN. I år er det nemlig planen min å ha KOMPLETT FRI fra jobb hele ferien. Det har jeg ikke hatt enda, siden jeg begynte å jobbe der. Planen var å klare det i år. (tviler "litt" på at det er mulig da)

Men hvem vet. Jeg skal nok få fult med på et vis, håper jeg :)

Ja, huff! Du har selvføgelig helt rett - oppdater deg bare når du er tilbake du :klem:

Klart du må ha helt fri i ferien!

Skrevet

Se! Jeg har faatt meg signatur!

(Har forresten autoinnmeldt meg i Jenteligaen :sjenert: Det var vel ikke helt formalisert enda..)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg synes du skal sende melding jeg sjarmis ;)

Men bare send en intetsigende melding.

Hvis du skjønner...

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg er her! Er på hytta, men innom hos mamma'n min for å ta en rask dusj nå. Ser det er myyye jeg har gått glipp av, men rekker ikke å lese det nå :sur: Kommer hjem på fredag, da skal jeg lese aaalt. Gleder meg. Håper dere alle har det super bra! Klem Silla:)

Gjest Dallandra
Skrevet

ble pastaen god da?? :ler:

Er pasta som har kokt 5 min for lenge godt? Men jeg hørte ingen klager :ler::ler:

Store gutten min har fått ordentlig barnehagetursekk i dag. Gjett om han er stolt!!! Og gjett om lillegutt er misunnelig... Vi må nok en tur på byen og kjøpe en til ham også i morgen... Grøsser ved tanken på at hverdagen som vi aldri har møtt den starter om en uke. Dvs barn i barnehagen og begge oss voksne opptatte med jobb/studier. Det har jeg aldri prøvd før. Men mannen fikk studierelatert helgejobb i dag da!!! Fast tilogmed :overrasket: (her snakker vi helsevesen, trodde ikke det gikk an å få fast jobb der jeg!)

Jeg stemmer for at du sender en "hei ville bare sjekke at nummeret virker"-melding Sjarmtroll!

Og 7v8: Er det ikke på tide at han fyren fikser telefonen sin da??? Ung mann i sin beste alder ute og sjekker damer når mobilen er i stykker????? Verste jeg har hørt! :fy_fy:

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg er her! Er på hytta, men innom hos mamma'n min for å ta en rask dusj nå. Ser det er myyye jeg har gått glipp av, men rekker ikke å lese det nå  :sur: Kommer hjem på fredag, da skal jeg lese aaalt. Gleder meg. Håper dere alle har det super bra! Klem Silla:)

Hei! :-D

det blir litt å lese for deg da :ler:

Håper du og koser deg masse, ses her inne når du er tilbake :klem:

Gjest Gjesta
Skrevet
Se! Jeg har faatt meg signatur!

(Har forresten autoinnmeldt meg i Jenteligaen  :sjenert: Det var vel ikke helt formalisert enda..)

Selvføgelig skal du være medlem i Jenteligaen snuppa!! :-D

Veldig bra :klem:

Gjest Gjesta
Skrevet
Hei! :-D

det blir litt å lese for deg da :ler:

Håper du og koser deg masse, ses her inne når du er tilbake :klem:

Åh, jeg er så spendt! Skal lure på om du har hørt fra Dansken!!!! :overrasket: Ses på fredag. :klem:

Gjest Gjesta
Skrevet
Er pasta som har kokt 5 min for lenge godt? Men jeg hørte ingen klager :ler:  :ler:

Store gutten min har fått ordentlig barnehagetursekk i dag. Gjett om han er stolt!!! Og gjett om lillegutt er misunnelig... Vi må nok en tur på byen og kjøpe en til ham også i morgen... Grøsser ved tanken på at hverdagen som vi aldri har møtt den starter om en uke. Dvs barn i barnehagen og begge oss voksne opptatte med jobb/studier. Det har jeg aldri prøvd før. Men mannen fikk studierelatert helgejobb i dag da!!! Fast tilogmed :overrasket: (her snakker vi helsevesen, trodde ikke det gikk an å få fast jobb der jeg!)

Jeg stemmer for at du sender en "hei ville bare sjekke at nummeret virker"-melding Sjarmtroll!

Og 7v8: Er det ikke på tide at han fyren fikser telefonen sin da??? Ung mann i sin beste alder ute og sjekker damer når mobilen er i stykker????? Verste jeg har hørt!  :fy_fy:

Det kommer dere til å klare så fint!

Det blir kanskje litt annerledes og bittelitt tungt de første dagene, så kommer dere igang og alt går på rutine :)

Skal krysse fingrene for dere - håper dere kommer til å trives i deres nye hverdag, så spennende!

:klem:

Skrevet

OJ!! Her har det skjedd saker og ting, og sikkert rundt 100 ekstra sider... :)

Godt aa vaere tilbake til dere jenter!! :D

Er glad vi fortsatt elsker Dansken!

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg synes ikke du skal skrive en så veldig formell melding jeg.

Jeg støtter "Hei, jeg måtte bare sjekke om nummeret virker ;o) og nå har du jo mitt nummer også. Klem sjarmtroll)

Skrevet

Send melding, send melding!

Hmmm. Kanskje dere kan avtale hva dere skal gjöre naar dere mötes eller noe? Eller synes du det blir for mye? Hva med en melding om vaer og vind?

Tja, har ikke peiling jeg..

Sikkert noen som har bedre raad aa komme med :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet
OJ!! Her har det skjedd saker og ting, og sikkert rundt 100 ekstra sider... :)

Godt aa vaere tilbake til dere jenter!! :D

Hei Delinda!

Så godt å se deg igjen og da! :-D

søte du :ler::klem:

Og ja - jeg er sååååååå glad jeg holdt ut, nå er vi der at vi gleder oss til å ses!

:hjerte::hoppe:

Skrevet
Og 7v8: Er det ikke på tide at han fyren fikser telefonen sin da??? Ung mann i sin beste alder ute og sjekker damer når mobilen er i stykker????? Verste jeg har hørt!  :fy_fy:

Sier meg helt enig. Skjønner i det hele tatt ikke at han klarer seg uten. Jeg hadde gått på veggen :murvegg::ler:

Så sant han ikke har en annen tlf som jeg ikke finner nr til da... :forvirret::sur::frustrert:;)

JEG VIL HA KOOOONTAAAAAKT!!!! :grine::sjarmor:

Skrevet
JEG VIL HA KOOOONTAAAAAKT!!!! :grine:  :sjarmor:

Kan du ikke hinte / fiske litt gjennom söstra hans da?

Skrevet

ELLER

spørre om han koser seg i solen?

Da spiller jeg jo ballen over på hans side igjen så han "må" svare ;)

Lurt! :sjarmor:

Gjest Gjesta
Skrevet
Sier meg helt enig. Skjønner i det hele tatt ikke at han klarer seg uten. Jeg hadde gått på veggen :murvegg:  :ler:

Så sant han ikke har en annen tlf som jeg ikke finner nr til da... :forvirret:  :sur:  :frustrert:  ;)

JEG VIL HA KOOOONTAAAAAKT!!!! :grine:  :sjarmor:

Som sagt, man vet her inne at jeg skjønner deg veeeeeeeeeeeeldig godt ;):sjarmor::ler:

Vet du hva.

Neste gang du treffer noen du vet burde ha oversikten over om han har fått nytt nr eller noe sånt - så spør du.

Si at du bare gjerne vil ha nr hans fordi du skal kontakte ham.

Det er så pyyyyton å vente :sur: sympati :klem:

Gjest Gjesta
Skrevet
SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITT!!

Jeg måtte ikke vente lenge :overrasket:  :overrasket:  :overrasket:

Jeg fikk mail av Dansken nå nettopp!! :hoppe:

Den er så overraskende positiv så jeg sitter bare her noe fortumlet :ler:

Han forteller litt om sommeren, forklarer hvorfor han ikke er på nett :ler:

Dere vet når noe sånt som dette skjer, jenta venter på svar og man forsøker å være noenlunde realist i forhold til grunnene? som at han er faktisk IKKE i Uganda, eller at huset IKKE har brent ned med alt i inkl. PC?

Så er det faktisk noe veldig lignende som har skjedd! :ler:  :legrine:

Han sier han er tilbake da og da (altså dato ;) )

At han er fortsatt meget interessert i å møte meg og håper på mange deilige stunder med meg.. *s*

:sjenert::flau:

At jeg var velkommen til å sende sms til ham på nr hans og at han håper på å høre fra meg.

:sjokk: :sjokk: :sjokk: :sjokk:

Åhhh!!! Leser spendt videre!....... :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...