7v8 Skrevet 9. august 2006 #3001 Skrevet 9. august 2006 puh.... Da tok jeg mot til meg og sendte en liten melding.. Gjorde det på enkle måten og spurte om han hadde lyst til å treffes en dag, jeg synes det hadde vært koselig Siden jeg ikke vet om han har tlf satte jeg på meldingsrapport på tlf,og den står på 'venter', så da har han nok ikke det Men jeg har i allefall prøvd.
Gjest gjest1 Skrevet 9. august 2006 #3002 Skrevet 9. august 2006 Så tøff du er 7v8, håper "vi" snart får svar
Gjest Gjesta Skrevet 9. august 2006 #3003 Skrevet 9. august 2006 puh.... Da tok jeg mot til meg og sendte en liten melding.. Gjorde det på enkle måten og spurte om han hadde lyst til å treffes en dag, jeg synes det hadde vært koselig Siden jeg ikke vet om han har tlf satte jeg på meldingsrapport på tlf,og den står på 'venter', så da har han nok ikke det Men jeg har i allefall prøvd. ← Nettopp! du tar sjangsen og det er viktigste! Det ser man jo at kan lønne seg Venter spent på svaret du får!
Gjest Gjesta Skrevet 9. august 2006 #3004 Skrevet 9. august 2006 Vi har passert 3000 innlegg!! Du fikk det innlegget 7v8!!! Grattis! ← Tenk det: 3000 innlegg!!
Gjest Gjesta Skrevet 9. august 2006 #3005 Skrevet 9. august 2006 Og ettersom vi flytter til helga/neste uke til et sted der vi ikke får internett før i september en gang (nei, det fortalte de oss IKKE da vi bestilte, ble lovet til 1. august, men dengang ei, når alt kommer til alt. Håpre vi får det i eptember da, som de nå har lovet...) Nesten så jeg kommer til å måtte reise på jobb (begynner ferie fom fredag) for å sjekke KG for å vite hva som skjer med DANSKEN! ← JAAA, det høres ut som en strålende ide - hold deg oppdatert på jobben
Gjest Gjesta Skrevet 9. august 2006 #3006 Skrevet 9. august 2006 Her har jeg vært borte i 3 dager og sååååå mye som har skjedd da til Sjarmtroll ← Takk!
Gjest Gjesta Skrevet 9. august 2006 #3007 Skrevet 9. august 2006 Hmf... Men det er jo kjekt hun melder fra da ← Jeg MÅTTE bare si fra til nettvenninnene mine vet du
Gjest Gjesta Skrevet 9. august 2006 #3008 Skrevet 9. august 2006 Det er ikke dansken som har kommet til landet allerede da? *sprer spekulasjoner og fullstendig ubegrunnede rykter* ← Hadde det ende bare vært så godt Eller.....da hadde jeg vært skitnervøs! Nei, takke seg til noen uker med forberedelse
Gjest Gjesta Skrevet 9. august 2006 #3009 Skrevet 9. august 2006 ja har du hørt noe så ille Eller kanskje en må begynne å ta det personlig.....*fundere* det er aldri mange her samtidig som meg.....blir jeg unngått ← NEEEI Klart ikke vi unngår deg Stikk innom ofte nå da!
loffen Skrevet 9. august 2006 #3010 Skrevet 9. august 2006 Heisann! Her øsregner det nå, så nå har jeg god unnskyldning for å slippe unna hagearbeid. Men stekte jeg pannekaker til lunch? Javisst grorde jeg det. 7v8: Bra gjort å sende den meldinga! Det var jo en sånn hyggelig grei melding. Men jævlig synd at han sannsynligvis har en tlf som ikke funker. Du får troppe opp på uventet besøk hos søstera hans kanskje? Sjarmtroll: Send SMS send SMS! Bare sånn 'hei solen skinner i hjertet mitt selv om det regner' ??
Gjest Gjesta Skrevet 9. august 2006 #3011 Skrevet 9. august 2006 I'm back!!! Etter 2 måneders fravær fra kvinneguiden, er jeg idag offisielt tilbake Ikke lett å kombinere internett og sommerferie, altså...! Hjelp, så mye jeg måtte lese meg gjennom!! 80-90 sider ca....! For en berg-og-dal-bane!! ...SVAR FRA DAAANSKEN... ...har ikke hørt noe fra dansken... ...SVAR FRA DANSKEN!!.... ...ikke en lyd fra dansken... ...SVAR FRA DANSKEN... ...og snart DATE MED DANSKEN..!! :hoppe: Seriøst...hele tråden burde gies ut som bok!! Kjempe underholdende!! Som en spenningsroman! Gleder meg til å følge med videre!! ← Hei!!!!!!!!!! Velkommen tilbake jasmin! :-D Svaret ditt var bare så vanvittig morsomt Og SÅ godt oppsummert må jeg innrømme Håper også at du følger oss masse nå som du er tilbake
Gjest Gjesta Skrevet 9. august 2006 #3012 Skrevet 9. august 2006 Heisann! Her øsregner det nå, så nå har jeg god unnskyldning for å slippe unna hagearbeid. Men stekte jeg pannekaker til lunch? Javisst grorde jeg det. 7v8: Bra gjort å sende den meldinga! Det var jo en sånn hyggelig grei melding. Men jævlig synd at han sannsynligvis har en tlf som ikke funker. Du får troppe opp på uventet besøk hos søstera hans kanskje? Sjarmtroll: Send SMS send SMS! Bare sånn 'hei solen skinner i hjertet mitt selv om det regner' ?? ← IIIKK, jeg får hjertebank bare av å tenke på å sende Så tenker jeg......lønner deg seg å ikke gjøre det med EN gang liksom? det er gått to dager siden jeg fikk mailen.. :klø:
loffen Skrevet 9. august 2006 #3013 Skrevet 9. august 2006 Joda, det lønner seg kanskje å vent et par dager før du sender en SMS. Man skal jo ikke mase heller.. Men du må jo prøve og se om nummeret eh.. virker liksom.
loffen Skrevet 9. august 2006 #3014 Skrevet 9. august 2006 Dessuten kan det jo være at han er først ute!
Gjest Gjesta Skrevet 9. august 2006 #3015 Skrevet 9. august 2006 Først ute til å sende? Han har ikke nummeret mitt Og jeg svarte jo ikke på den mailen heller, og han ber meg ta kontakt på sms, så det er vel litt opp til meg nå da When to send.............. (uten at jeg skal spekulere for mye over det, er vi ikke "lei" av alle dumme regler og mener det er best å gjøre som man føler er best selv?)
loffen Skrevet 9. august 2006 #3016 Skrevet 9. august 2006 Åh ja! Da synes jeg du skal sende ham en så snart du bare får lyst!!
Gjest Dallandra Skrevet 9. august 2006 #3017 Skrevet 9. august 2006 Tenk, nå går han kanskje og sjekker om mobilen virker og alt det der og venter på sms fra deg, kanskje han tenker at "oy nå var jeg kanskje litt vel frampå, kanskje hun ble litt skremt?"? Akkurat nå er det du som har overtaket Sjarmtroll!!! Kjempeimponert over at du ikke kastet deg over telefonen for å taste med EN gang du fikk mail med nummeret, det hadde nok jeg gjort! Men SÅ bra at du ikke gjorde det med en gang!! Hmmm... kanskje få litt middag i disse ungene før pastaen blir helt ihelkokt...
7v8 Skrevet 9. august 2006 #3018 Skrevet 9. august 2006 Heisann! Her øsregner det nå, så nå har jeg god unnskyldning for å slippe unna hagearbeid. Men stekte jeg pannekaker til lunch? Javisst grorde jeg det. 7v8: Bra gjort å sende den meldinga! Det var jo en sånn hyggelig grei melding. Men jævlig synd at han sannsynligvis har en tlf som ikke funker. Du får troppe opp på uventet besøk hos søstera hans kanskje? Sjarmtroll: Send SMS send SMS! Bare sånn 'hei solen skinner i hjertet mitt selv om det regner' ?? ← Hehe..tror ikke det hjelper så mye å troppe opp hos søsteren. Men jeg vet hvor han bor ... .. kjørte han nemlig hjem på søndag Men bor foreldre i samme huset,så tror ikke det Men treffer muligens søstra i morgen,og da kanjeg jo fiske litt mer
Annie Skrevet 9. august 2006 #3019 Skrevet 9. august 2006 SEND SMS NÅ!!!!!!! Sjarmis, som Dallandra sier; kanskje han går å venter på melding fra deg nå. Stakkars mann, det hår gått 2 døgn og nå kan du trygt sende uten å virke desperat!
Gjest Gjesta Skrevet 9. august 2006 #3020 Skrevet 9. august 2006 Hei alle sammen! Hm... Jeg tok meg selv i å tenke: Han sier han er tilbake den og den datoen, jeg vet jo han ikke har nett nå, og at han håper på å høre fra meg på sms.. Om det liksom er meningen sånn frem i tid, når han er kommet på en måte? Ikke enda? Her vil man ikke gjøre noe overilt nå tydeligvis Og vil ikke skremme med å legge noe press heller - men det må da gå an å avslutte med at jeg ser frem til å møte ham eller noe.. Any how; hvordan står det til jenter?? Dallandra: Ja, tenk om jeg var så heldig at han tenkte det en hyggelig tanke må jeg nesten innrømme ble pastaen god da?? Så nå mener loffen, Annie, Dallandra og 7v8 at jeg skal sende.............. Dere gjør det ikke lett for meg å la være nå jenter
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå