Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

OH MY GOSH!!!!!!!!!!!!! Dere er... SKRAVLETE, JENTER! :hoho:

Så artig. Og ja, jeg leste meg faktisk igjennom alle innleggene. ALLE! Gleder meg til jeg etter hvert kan sitte litt lenger opp enn til kl halv tolv eller når det er jeg pleier å legge meg nå til dags. For å skravle i gilmore girls-fart med dere. ;)

Også må jeg jo legge til at dere sikkert sover, men jeg får ønske dere en god dag for det!

Endret av Svart Katt
Videoannonse
Annonse
Gjest Dallandra
Skrevet

Si meg eier dere ikke respekt for småbarnsmødre med sommerbesøk? :frustrert::frustrert:;) Nå har jeg bestukket (??? så veldig rart ut. Ordbok noen?) ungene med brødskiver med nugatti til frokost, gitt dem ørten epler og tjoret minste fast i tripptrappstolen for at jeg skulle få lesero!!! Og besøket drar ikke før i morgen så jeg får ikke blitt med på noen date i kveld heller :sur::sur:

La meg bare minne deg på at jeg er gift med min internett flørt :sjarmor:

Og jeg sitter jo her *tenke* 6 1/2 år etter med 2 barn, stasjonsvogn og er godt gift med internett flørten min :)

Niko, er jeg deg? Eller du meg?? :forvirret:

Skrevet

Ikke begyn dere også da... :hoho:

Skrevet

Puh, ferdig med 15 nye sider.

Fyfader så pratesjuke dere var i natt da :ler:

Men jeg leste også gjennom alle innleggene, og lo godt for meg selv her jeg sitter på kontoret og engetlig burde gjort noe mye mer fornuftig :sjenert:

Tror ikke jeg får blitt med på "daten" i kveld, skal ikke være hjemme :sur:

Skrevet

Oi da dere. Det ble en del sider etter at jeg la meg i går. Kjempeartig :)

Nå skal jeg snart av gårde å se på ny data. Tenkte å kjøpe en bærbar - denne stasjonære er gammel og full av dritt. Så på tide å fornye seg litt :icon_smile: Tenkte også å se på ny mobile, er itt kjedelig å måtte lade annen hver dag. Så vi får se om jeg kan få svidd av noen kroner.

Gjest Gjesta
Skrevet

:overrasket:

Det er forsåvidt alt jeg har å si til skravlehønene her inne....

Skrevet
:ler: Ingen vil jo legge seg så lenge det fortsatt skravles her inne -hvertfall ikke vi som ikke har en samboer el.l. som trenger maskina... ;)

VILLE ikke legge meg jeg heller, men noenganger bare MÅ man... :grine:

La meg si det sånn -jeg har aldri skjønt hvorfor så mange mener at de snakker så fort i Gilmore girls. Jeg snakker minst like fort selv og synes det er heelt naturlig...  :ler:

Har aldri heller helt skjønt det der.... :ler:

Natta alle!

:klem:

Annie, har du sparket vekk samboern igjen?  :ler:

Annie.... vi burde lagt oss... ser du er der :)

AHA!!! Han er busted! Han må ha sneket seg inn for å lese han! Ikke rart han sover enda, han er sikkert sliten i hodet sitt..... :legrine:

Skrevet
AHA!!! Han er busted! Han må ha sneket seg inn for å lese han! Ikke rart han sover enda, han er sikkert sliten i hodet sitt..... :legrine:

:ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Vel jeg var til dette tidspunktet overbevist om at jeg var meg... men jeg er jo også litt Annie(bare se signaturens hennes) men altså... ja jeg tror jeg er meg fortsatt.

Jammen hun beskriver jo meg!! :forvirret:  :forvirret:

Tror nok jeg feiler litt, jeg er nok deg :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Hei alle godjentene mine :klem: og takk for i går :ler:

Det var meeeeget vanskelig å legge seg i går, hadde det vært opp til meg hadde vi skravlet mange timer til ;)

Og ja, om jeg ikke drømte om Dansken i natt, så lover jeg at jeg tenkte nok på ham før jeg sovnet ja ;)

Det er en såå deilig følelse vet dere, å ha falt for noen, hatt masse fantasier, SÅ tro at alt er over - at det forble kun fantasier. Så er man plutselig "på" igjen, man KAN faktisk tenke alt de tankene, og han som er så søt i mailen.

Seriøst, jeg tror det blir så fantastisk å ses..

Tenker tilbake på når vi så hverandre de to gangene på kafeen, hvordan jeg bare stirret og stirret, klarte ikke å ta øyene vekk :ler: og hvordan han så på meg tilbake og vi så hverandre RETT i øynene og jeg ble så varm fra topp til tå at jeg var sikker på at ALLE som satt der bare måtte se det, og kjenne hvordan luften var til å skjære i med kniv :ler:

Jeg fortalte jo om dette til ham helt i starten, eller at jeg ikke klarte å la være å se da ;) og han sa han merket jo det ;) så sier han; men jeg visste heller ikke hva jeg skulle gjøre, trodde ikke vi bare kunne stå der å flørte over en kaffekopp heller - men forresten vi kan jo tydeligvis det!

:ler:

Man vet jo aldri selvfølgelig, vi må møtes for å vite hvordan vi trives sammens.

MEN, jeg er rimelig sikker på, at det vil være endel kjemi der ;):sjarmor:

Gjest Gjesta
Skrevet

Måtte dele opp svaret, for mange smilyes - kan dere skjønne det?? :ler:

Resten følger:

Så nå har vi:

* magefølelseguru Annie

og lagt til fra i går:

*sjarmtrollsekunder :ler:

og

*girlmoreskravlejenta vår Daria :icon_lol:

og endel jenter med identitetskriser :ler:

Havfrua:

jeg kan skjønne dilemmaet med å pløye gjennom innleggene, bare sånn i tilfelle det er skjedd enda noe mer spesielt :ler:

Det tok bare litt av her når jeg ble så fryktelig glad, og alle dere andre seff ;) , at jeg hadde hørt noe.

Først måtte jo bare jeg analysere EN setning :sjenert: men etter det ble det masse SKRAVLING ja :ler:

Havfrua, svart katt, Dallandra, Yamaha, 7v8, Vampyra og flere med (det er ikke lett å huske alle som var innom her i går kveld/natt, jeg var så opptatt med å skrive og holde tritt med dere :ler: ) - dere får joine oss så fort dere har anledning dere og, til en ny skravleøkt :klem:

Nå er det ut i sooooooooolen igjen - nyte det mens en kan, i dag sto det vel i avisa at til uka er det over :sur::forvirret:

Snakkes senere i dag jenter ;)

Gjest Gjesta
Skrevet

Forresten:

sjekk ut ant visninger og ant svar i tråden vår...

crazy :overrasket:

Skrevet

Når i kveld braker det løs?

*setter seg ned og venter*

Tålmodighet -hva er det... :ler:

Skrevet

I dag har jeg vært flink! Har endelig fått sydd gardinene til rommet til Prinsessa. Har vasket kjøleskapet og kastet en bærepose med mat. Har tatt bilder av både kjøleskapet og komfyren, det skal nemlig legges ut for salg på Finn.no senere i dag.

Og vasket og tørket en maskin med klær. Skal brette og rydde det bort etterpå.

Nå holder jeg på å varme pølser til sambo og meg selv. Ungene fikk kyllinglår.

Gleder meg til i kveld. :ler:

Skrevet (endret)

Hallo? jeg var faktisk her nesten til klokka 12 i gaar kveld og naa er det 13 nye sider siden sist! For noen skravledamer! :ler: Morro med guttebesök ogsaa da! (Guttelus!!!! uaeaeaeaeae! :hakeslepp: )

Er dere KG-bakfulle naa eller? Ble det Jenteliga-overdose paa dere?

Jeg lurer paa 1 ting:

Har du / sjarmtroll sendt SMS?????

:hjerte:

Endret av Amadea
Skrevet
VILLE ikke legge meg jeg heller, men noenganger bare MÅ man... :grine:

Har aldri heller helt skjønt det der.... :ler:

Makan!

(:transe: ? :legrine: )

Skrevet

Her har jeg vært borte i 3 dager og sååååå mye som har skjedd da :hoppe:

:klem: til Sjarmtroll

Skrevet

Da er jeg klar for nok en kveld her inne :ler:

Akkurat kommet fra trening nå. Håndballsesongen er i gang for fullt,så nå nytter det ikke ligge på latsiden hva trening gjelder. Men 2 timer i går og 2 nye i dag setter sine spor! Jeg er stiv og støl i alle ledd og har vodt i hele kroppen!!

Hvilke pinelser man ikke går gjennom for å få en trent og fin kropp :ler:

Skal hoppe i dusjen nå, men er straks tilbake.

Skrevet

Hmmm... så stille det var her nå da.. Hvor er dere alle sammen? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...