Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Ønsker dere alle en kjempegod natt - nå logger jeg av, jeg ser nemlig frem til å lese noen innlegg med engang jeg står opp i morgen og - så det ikke blir helt antiklimaks på morgensiden etter denne kvelden/natten ;):ler:

:blomst:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ellers; ja kjenner til det - en har som regel nok som må komme ut av munnen og, ikke bare fingrene som løper løpsk på tastaturet :ler:

La meg si det sånn -jeg har aldri skjønt hvorfor så mange mener at de snakker så fort i Gilmore girls. Jeg snakker minst like fort selv og synes det er heelt naturlig... :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet
:ler: Ingen vil jo legge seg så lenge det fortsatt skravles her inne -hvertfall ikke vi som ikke har en samboer el.l. som trenger maskina... ;)

:Nikke::ler:

Gjest Gjesta
Skrevet
La meg si det sånn -jeg har aldri skjønt hvorfor så mange mener at de snakker så fort i Gilmore girls. Jeg snakker minst like fort selv og synes det er heelt naturlig...  :ler:

I KNOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :legrine:

Skrevet

Natta Sjarmis!! Drøm søtt eh.. hett!! :sjarmor:

Gjest Gjesta
Skrevet

Nå ser jeg det skrives noen nye innlegg her, jeg forter meg ut så jeg kan kose meg i morgen tidlig :ler:

:klem:

Skrevet
Ønsker dere alle en kjempegod natt - nå logger jeg av, jeg ser nemlig frem til å lese noen innlegg med engang jeg står opp i morgen og - så det ikke blir helt antiklimaks på morgensiden etter denne kvelden/natten ;)  :ler:

:blomst:

Ser du skriver enda et innlegg likevel... ;)

Sov godt -nå får vel kanskje jeg sparket meg i seng snart også. Lakenskrekker han vært kraftig i kveld...

Drøm søtt da...

Skrevet
I KNOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :legrine:

Godt det er flere av oss :ler:

Skrevet
Poff, der ble hun borte.

Kanskje et eksempel til etterfølgelse... :sjenert:

Gjest gjest1
Skrevet
:ler:

Ps. Hvor heldig er ikke du da, som har en samboer som GIDDER å være her inne med oss :ler:

Jeg kan vel å overtale han til det jeg vil da...

MEN ALTSÅ: Er det ingen som savnet meg? Jeg mista nettverket på den bærbare og ingen ropte på meg? Ja, ja dere hadde jo min bedre halvdel :)

Tror jeg skal køye nå. Snakkes :)

Skrevet (endret)
Jeg kan vel å overtale han til det jeg vil da...

MEN ALTSÅ: Er det ingen som savnet meg? Jeg mista nettverket på den bærbare og ingen ropte på meg? Ja, ja dere hadde jo min bedre halvdel :)

:ler: Sånn går det når det går så fort i svingene -man får ikke engang med seg hvem som er her... Men ta det ikke personlig ;)

Endret av Daria
Skrevet

Nå poffer jeg bort meg selv også! (Hådklærne i trommelen kan bare ligge der og bli sure.)

Takk for i kveld folkens det har vært hyggelig!

Natta alle sammen! :klem:

Skrevet

Natta alle!

Annie, har du sparket vekk samboern igjen? :ler:

Skrevet

Nå ble det visst stille her...

*lister meg i seng*

Skrevet

Pussig nok er jeg usedvanlig trøtt i dag... :Gjesp:

Skrevet

Herregud - jeg var innom her i går kveld og i dag tidlig er det hele 14 nye sider å pløye seg igjennom!!! :overrasket:

Jeg er jo livredd for å gå glipp av noe viktig så jeg har skummet meg gjennom alle innleggene til Sjarmtroll....men tror ikke jeg hadde gått glipp av så veldig mye om jeg hadde latt være.... :sjenert:

:ler:

Skrevet

Insinuerer du at vi bare har pratet tull i 14 sider? :overrasket::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...