Annie Skrevet 7. august 2006 #2901 Skrevet 7. august 2006 :klø: Du har da over 4000 innelgg? Og her nærmer det seg 3000? *skjønner ikke* *som kjent blond* ← Ja jeg også....
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #2902 Skrevet 7. august 2006 Tror jeg også trenger en danske, slik at jeg kan komme på den lista... ← Man får da visst nok å skrive om ihvertfall Ps. Hvor heldig er ikke du da, som har en samboer som GIDDER å være her inne med oss
Henjy Skrevet 7. august 2006 #2903 Skrevet 7. august 2006 Tror jeg ville blitt irritert hvis han ikke kunne ta blomsten ut av kjeften når han snakket til meg, men for all det, det kan jo funke hvis ha ikke har noe vettugt å si uansett... ← Det er ikke ordene som er viktige når man (åja, jeg glemte å skrive det ja...) går naken rundt med en rose i munnen på stranden midt på natten, ..... jeg skal holde kjeft.....
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2006 #2904 Skrevet 7. august 2006 (endret) Dere er gale 12 sider på 2,5 time!! Edit: Så feil på klokka, men LIKEVEL. Endret 7. august 2006 av Rosin
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #2905 Skrevet 7. august 2006 ØRLITE grann fornærma nå ja! Dette har jeg sagt hele tiden og prøvd å forklare osv osv, og så kommer en mann, en MANN og sier "utvilsomt" og så er det bare greit lizzm????? ← ååååååååååååååååååååååå søta mi Men du vet, man må SKRYTE av menn for innsatsen deres, dessuten syns jeg det var så utrolig morsomt å summere alt det vi alle har skrevet i ETT ord. Men ja, innrømmer det, er det ei som har gjort nettopp det samme så er det deg Det er stort sett bare meg som grubler ihjel ting
Annie Skrevet 7. august 2006 #2906 Skrevet 7. august 2006 Man får da visst nok å skrive om ihvertfall Ps. Hvor heldig er ikke du da, som har en samboer som GIDDER å være her inne med oss ← Sant nok Sjarmis! Men NÅ skal jeg legge meg. Og Sambo skal ha Pcen.... Han går vileløst rundt på kjøkkenet nå og venter.... Dakarn....
loffen Skrevet 7. august 2006 #2907 Skrevet 7. august 2006 Mannen min har sovet i over 2 timer nå. Har som unnskyldning at jeg må sitte oppe og vente på tørketrommelen.
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #2909 Skrevet 7. august 2006 Det er ikke ordene som er viktige når man (åja, jeg glemte å skrive det ja...) går naken rundt med en rose i munnen på stranden midt på natten, ..... jeg skal holde kjeft..... ← Som du kanskje har merket, her inne er det FARLIG for menn å skrive noe som helst, det blir nemlig gjenstand for heftig analysering sympati fra meg
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #2911 Skrevet 7. august 2006 Mannen min har sovet i over 2 timer nå. Har som unnskyldning at jeg må sitte oppe og vente på tørketrommelen. ← Du har skjønt det!
Annie Skrevet 7. august 2006 #2912 Skrevet 7. august 2006 Takk Sjarmis. Vi snakkes snart igjen. Og husk allesammen! Vi har en Date her i morra!
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #2913 Skrevet 7. august 2006 Natta Annievennen!!!! Vi snakkes i morgen
Daria Skrevet 7. august 2006 #2914 Skrevet 7. august 2006 Dere er gale ← Gal? :klø: Er da bare riktige mennesker her inne vel... Sant nok Sjarmis! Men NÅ skal jeg legge meg. Og Sambo skal ha Pcen.... Han går vileløst rundt på kjøkkenet nå og venter.... Dakarn.... ← Stakkar... God natt, Annie! Mannen min har sovet i over 2 timer nå. Har som unnskyldning at jeg må sitte oppe og vente på tørketrommelen. ←
Daria Skrevet 7. august 2006 #2915 Skrevet 7. august 2006 (endret) Som du kanskje har merket, her inne er det FARLIG for menn å skrive noe som helst, det blir nemlig gjenstand for heftig analysering sympati fra meg ← Ok, så er ikke jeg heller helt analysefri da... Men som sagt er jeg tvilling, vi er veldig opptat av det verbale, og da er en rose i kjeften ganske upraktisk... Endret 7. august 2006 av Daria
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #2916 Skrevet 7. august 2006 Ja, vi har en date her i morgen kveld, det er sikkert! Ellers vil jeg bare si tusen, tusen takk for selskapet her inne ikveld, jeg er sikker på at vi på en eller annen måte skapte KGhistorie her i kveld Dere er så fantastiske hele gjengen, som så ekte og godt engasjerer dere i historien min Er kjempe takknemlig og glad dere er her :-D Jeg må vel og sove snart, æsj. Men vi snakkes i morgen, det blir IKKE lett å logge av nå, det blir som et forelsket par - krangle om hvem som skal legge på først SØTINGER
loffen Skrevet 7. august 2006 #2917 Skrevet 7. august 2006 Håper nesten at den trommelen blir ferdig snart.
loffen Skrevet 7. august 2006 #2918 Skrevet 7. august 2006 Ja, vi har en date her i morgen kveld, det er sikkert! Ellers vil jeg bare si tusen, tusen takk for selskapet her inne ikveld, jeg er sikker på at vi på en eller annen måte skapte KGhistorie her i kveld Dere er så fantastiske hele gjengen, som så ekte og godt engasjerer dere i historien min Er kjempe takknemlig og glad dere er her :-D Jeg må vel og sove snart, æsj. Men vi snakkes i morgen, det blir IKKE lett å logge av nå, det blir som et forelsket par - krangle om hvem som skal legge på først SØTINGER ← Back at you!!
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #2919 Skrevet 7. august 2006 Ok, så er ikke jeg heller helt analysefri da... Men som sagt er jeg tvilling, vi er veldig opptat av det verbale, og da er en rose i kjeften ganske upraktisk... ← Vi jenter er aldri heeeelt analysefrie Ellers; ja kjenner til det - en har som regel nok som må komme ut av munnen og, ikke bare fingrene som løper løpsk på tastaturet
Daria Skrevet 7. august 2006 #2920 Skrevet 7. august 2006 Jeg må vel og sove snart, æsj. Men vi snakkes i morgen, det blir IKKE lett å logge av nå, det blir som et forelsket par - krangle om hvem som skal legge på først ← Ingen vil jo legge seg så lenge det fortsatt skravles her inne -hvertfall ikke vi som ikke har en samboer el.l. som trenger maskina...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå