Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet
Han er jo dansk da, de er jo kjent for å ha ei potet i halsen. Er det ikke bedre med ei rose i munnen da?

Å søren nå tar sjarmroll meg....

Seriøst, det er lenge siden jeg har ledd så mye som ikveld, jeg tørr ikke TENKE på hvor hysterisk gøy vi ville hatt det om vi hadde møttes IRL og skravlet :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er BRA!  :legrine:

Men hvis du fortsetter å ikke høre på oss... :fy_fy:

:sjarmor:

Skrevet
Å fyttikatta du er ivrig!!!!! *full av imponade!*

*lurer på om imponade er en god ting* :sjenert:

Skrevet

Skulle ønske det gikk an å se litt lenger ned på den lista jeg.. Men Daria, ja jeg er veldig imponation jeg også. :ler:

Skrevet
Nå skyter jentene mine meg :ler:

Her er noe av det han skrev,

At han er meget interessert i å treffe meg, at det ikke varer lenge før han er tilbake (med dato)

Så:

At han har veldig lyst til å møte nye bekjentskaper - og håper på mange deilige stunder med meg.......*s*

Avslutter med å gi meg nr sitt og sier at jeg er velkommen til å bruke det og at han håper på å høre fra meg.

Dette er da bare veldig bra ikke sant?? :-D

:ler:

Utvilsomt:)

Gjest Gjesta
Skrevet

*sukk* endelig en bitteliten pause i ant nye innlegg fra alle sammen :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Vi kan jo bare ha videosamtaler på MSN, det er billigere enn å flytte hele sulamitten til Kr.sand(var det riktig sjarmtroll)

Skrevet

:klappe: for et godt og utvetydig svar som Sjarmtroll ikke kan over-analysere ;)

Skrevet

Tror bare at slaget er tapt for i kveld. Men jeg har mål av meg å nå innlegg nr 4000 her i morra ( i dag) og det er jo bare eh.... 63? innlegg igjen....

Skrevet

Pause? Hvilken pause? *Lære touch*

Skrevet
:klappe:  for et godt og utvetydig svar som Sjarmtroll ikke kan over-analysere ;)

Enig med du! Eller var det meg igjen.....?

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)

JEEEEEEEESS!!!

Noe så enkelt var nettopp det jeg ønsket å høre :-D

Så er det jo også sånn at vi jenter har en tendens til å forvikle ting - mens en mann klarer å se det overordnede bildet :klappe:

UTVILSOMT.

Og da sier vi basta til den en gang for alle :ler:

Takk for svaret :klem:

Endret av sjarmtroll
Gjest gjest1
Skrevet

Tror jeg også trenger en danske, slik at jeg kan komme på den lista...

Skrevet
Tror bare at slaget er tapt for i kveld. Men jeg har mål av meg å nå innlegg nr 4000 her i morra ( i dag) og det er jo bare eh.... 63? innlegg igjen....

Innlegg nr 5000 mener du vel. Gå og legg deg! :ler:

Skrevet

:klø: Du har da over 4000 innelgg? Og her nærmer det seg 3000? *skjønner ikke* *som kjent blond*

Gjest Gjesta
Skrevet
Vi kan jo bare ha videosamtaler på MSN, det er billigere enn å flytte hele sulamitten til Kr.sand(var det riktig sjarmtroll)

God ide ;):sjarmor::ler:

Skrevet
JEEEEEEEESS!!!

Så er det jo også sånn at vi jenter har en tendens til å forvikle ting - mens en mann klarer å se det overordnede bildet :klappe:

Nemlig, er dette en positiv mail?

UTVILSOMT.

ØRLITE grann fornærma nå ja! Dette har jeg sagt hele tiden og prøvd å forklare osv osv, og så kommer en mann, en MANN og sier "utvilsomt" og så er det bare greit lizzm????? :grine:

Skrevet
Enig med du! Eller var det meg igjen.....?

:hoho:

JEEEEEEEESS!!!

Nemlig, er dette en positiv mail?

UTVILSOMT.

Er du endelig overbevist nå? :hoppe::ler:

Skrevet
Innlegg nr 5000 mener du vel. Gå og legg deg!  :ler:

OK :):ler: :ler:

Skrevet
ØRLITE grann fornærma nå ja! Dette har jeg sagt hele tiden og prøvd å forklare osv osv, og så kommer en mann, en MANN og sier "utvilsomt" og så er det bare greit lizzm?????  :grine:

:troest:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...