Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet
Å fytti katta Sjarmis! Du har 6 flere innlegg enn meg i dag!!! :legrine:

HÆÆÆÆÆÆ???????????????????????

:legrine:

Gjest gjest1
Skrevet
Er han alltid så politisk korrekt Niko???

Tja... i fare for å sove på sofaen i natt: Nei ikke faen! Han er ikke så veldig romlemantisk at det gjør noe :) Og politisk korrekt? Nei kun på jobb!

Skrevet

Klart det er bra Sjarmis! Du har forresten skrivestopp til jeg har tatt deg igjen... :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet
11 nye sider siden i ettermiddag.. :sjarmor:

Virkelig?? dette tar jo helt av jenter :ler:

Skrevet
Nei jeg ser heller for meg en lang spasertur på en strand ved Middelhavet, hvor vi begge går med roser i munnen og Hawaiigreier rundt halsen. Og mumler sukkersøte setninger til hverandre forbi rosestilkene.

Og da gjerne avslutte kvelden med noen lange lengtende blikk før man lydig går hjem til hver sin seng.

:ler: Tror jeg ville blitt irritert hvis han ikke kunne ta blomsten ut av kjeften når han snakket til meg, men for all det, det kan jo funke hvis ha ikke har noe vettugt å si uansett... ;)

Skrevet

Det nye bekjentskapet er jo deg! Han bare gleder seg til å bli kjent med deg! Og ha det deilig med deg.. :sjarmor:

Skrevet
Nå skyter jentene mine meg :ler:

Her er noe av det han skrev,

At han er meget interessert i å treffe meg, at det ikke varer lenge før han er tilbake (med dato)

Så:

At han har veldig lyst til å møte nye bekjentskaper - og håper på mange deilige stunder med meg.......*s*

Avslutter med å gi meg nr sitt og sier at jeg er velkommen til å bruke det og at han håper på å høre fra meg.

Dette er da bare veldig bra ikke sant?? :-D

:ler:

:frustrert::fy_fy:

Men skyte folk pleier jeg ikke å gjøre... :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet
Tja... i fare for å sove på sofaen i natt: Nei ikke faen! Han er ikke så veldig romlemantisk at det gjør noe :) Og politisk korrekt? Nei kun på jobb!

Men vi trenger da verken en som er politisk korrekt eller romlemantisk vi!

Det beste er bare å få høre den berømte magefølelsen (som vi er så glade i her inne :ler: ) og nå, tilfeldigvis fra magen til en mann :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Ikke rart jeg skrev som jeg gjorde tidligere her, jeg har det TRAVEEEEELT :legrine:

Skrevet
:ler: Tror jeg ville blitt irritert hvis han ikke kunne ta blomsten ut av kjeften når han snakket til meg, men for all det, det kan jo funke hvis ha ikke har noe vettugt å si uansett... ;)

Da kan man jo bare kline litt.... Men ta ut blomsten uansett!

Gjest gjest1
Skrevet

Han er jo dansk da, de er jo kjent for å ha ei potet i halsen. Er det ikke bedre med ei rose i munnen da?

Å søren nå tar sjarmroll meg....

Skrevet
Det er det j*vligste jeg har sett :ler:  :ler:

:ler: Man venner seg fort til det *fastboende på lista* :sjenert:

Skrevet
Det er det j*vligste jeg har sett :ler:  :ler:

I KNOW!!!! :legrine:

Skrevet (endret)
Han er jo dansk da, de er jo kjent for å ha ei potet i halsen. Er det ikke bedre med ei rose i munnen da?

:ler: Men poteten er jeg vant til, og den slipper jeg jo å se... ;)

Endret av Daria
Skrevet
:ler: Man venner seg fort til det *fastboende på lista*  :sjenert:

Å fyttikatta du er ivrig!!!!! *full av imponade!*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...