Annie Skrevet 7. august 2006 #2841 Skrevet 7. august 2006 Hva sa jeg om å tenke og analysere så mye?! ← JA!!! Eller var det jeg som sa det..... hmmm...... :klø: Igjen....
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #2842 Skrevet 7. august 2006 (endret) Såvidt våken men har ikke noe fornuftig å si. Enn om du troppa opp på date med Dansken i bare bikini Sjarmtroll! ← Du sier noe kanskje jeg skulle kjøre; bare møt meg på stranda du! Ellers så skal jeg visst legge litt energi i å planlegge klærne og det som hører med - det er noe av det jeg gjør best det Endret 7. august 2006 av sjarmtroll
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #2843 Skrevet 7. august 2006 JA!!! Eller var det jeg som sa det..... hmmm...... :klø: Igjen.... ←
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #2844 Skrevet 7. august 2006 (endret) Ja MAKAN. ← Ikke skremme vekk mannen (din)! Endret 7. august 2006 av sjarmtroll
Henjy Skrevet 7. august 2006 #2846 Skrevet 7. august 2006 Henjy: Har du hørt om den berømte setningen i den siste mailen? Sorry jenter jeg MÅ bare spørre Hva tenker du om den - er det bare oss jenter som kan klare å gjøre en sak ut av den ene setningen i det som ellers sto i mailen? *skriver ikke mer i frykt for straff fra jentene* Det er bare sååå interessant å spørre en mann når en har anledningen ← Hehe, ja konemor forklarte at han håpte det ville bli et dejligt møte? Vanskelig å svare på, men dejlig betyr jo det samme på norsk og dansk spør du meg:)
Daria Skrevet 7. august 2006 #2847 Skrevet 7. august 2006 JA!!! Eller var det jeg som sa det..... hmmm...... :klø: Igjen.... ← Tja... :klø: Kanskje det er flere som skal slutte å tenke så mye...
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2006 #2848 Skrevet 7. august 2006 Virker som linjen min plager meg med vilje, min kjære skriver jo nesten mer enn meg
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #2849 Skrevet 7. august 2006 *interessante bilder i hodet av Sjarmtroll som åpner døra for dansken* Hva sa jeg om å tenke og analysere så mye?! ← Sorry! jeg klarte ikke å legge bånd på meg selv Det verste er at det er mer for nysgjerrigheten sin skyld, hvordan menn/kvinner tenker - heeeeelt sant!!
Annie Skrevet 7. august 2006 #2850 Skrevet 7. august 2006 Jeg er på dagen topp 10 posteringer.... ← Å fytti katta Sjarmis! Du har 6 flere innlegg enn meg i dag!!!
Daria Skrevet 7. august 2006 #2851 Skrevet 7. august 2006 Sorry! jeg klarte ikke å legge bånd på meg selv Det verste er at det er mer for nysgjerrigheten sin skyld, hvordan menn/kvinner tenker - heeeeelt sant!! ← Unskyldninger, unskyldninger
Annie Skrevet 7. august 2006 #2852 Skrevet 7. august 2006 Sorry! jeg klarte ikke å legge bånd på meg selv Det verste er at det er mer for nysgjerrigheten sin skyld, hvordan menn/kvinner tenker - heeeeelt sant!! ← JA JØSS!!!!!
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2006 #2854 Skrevet 7. august 2006 Å fytti katta Sjarmis! Du har 6 flere innlegg enn meg i dag!!! ← Stå på da Annie
Annie Skrevet 7. august 2006 #2857 Skrevet 7. august 2006 Stå på da Annie ← Jobber som rakkern jeg nå!
Henjy Skrevet 7. august 2006 #2858 Skrevet 7. august 2006 Trodde naken med en six-pack var løsningen jeg.... :klø: Hva sier du Henjy? ← Nei jeg ser heller for meg en lang spasertur på en strand ved Middelhavet, hvor vi begge går med roser i munnen og Hawaiigreier rundt halsen. Og mumler sukkersøte setninger til hverandre forbi rosestilkene. Og da gjerne avslutte kvelden med noen lange lengtende blikk før man lydig går hjem til hver sin seng.
Annie Skrevet 7. august 2006 #2859 Skrevet 7. august 2006 (endret) Er han alltid så politisk korrekt Niko??? Endret 7. august 2006 av Annie
loffen Skrevet 7. august 2006 #2860 Skrevet 7. august 2006 Nei jeg ser heller for meg en lang spasertur på en strand ved Middelhavet, hvor vi begge går med roser i munnen og Hawaiigreier rundt halsen. Og mumler sukkersøte setninger til hverandre forbi rosestilkene. Og da gjerne avslutte kvelden med noen lange lengtende blikk før man lydig går hjem til hver sin seng. ← Jeezzz..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå