Annie Skrevet 7. august 2006 #2821 Skrevet 7. august 2006 Vel jeg er Annie, for hun er så kul hjalp det ? Hvis ikke så er alle meg. Tror jeg ← Du måtte bare bli med i signaturen min Niko!
Daria Skrevet 7. august 2006 #2822 Skrevet 7. august 2006 Jeg?? nei da ← Nei, du har vel en date å planlegge...
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #2823 Skrevet 7. august 2006 Vel, altså vi er gift, så han slipper ikke unna... jeg kjenner taktikkene han nå ← Ja, regnet nesten med det Og hvor fint er ikke det dere ER et veldig søtt KG"par" :-D
Daria Skrevet 7. august 2006 #2824 Skrevet 7. august 2006 OM noen må legge seg, så skjønner jeg det ← Coulda, woulda, shoulda -men jeg sitter visst her fortsatt...
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #2825 Skrevet 7. august 2006 Vi var en gjeng jenter som hadde pysjparty på folkehøgskolen, og da tilsynslærer kom på kveldsrunde en gang etter midnatt, lå vi i en haug på gulvet og skravlet og lo. Han ble bare stående i døra og se på oss, fordi "det var første gang han hadde sett "etter-tolv-humoren" i fritt utløp". Det skal vel ikke utelukkes at et besøk her kan være noe av det samme... ←
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #2826 Skrevet 7. august 2006 Coulda, woulda, shoulda -men jeg sitter visst her fortsatt... ← tenker det samme
Annie Skrevet 7. august 2006 #2827 Skrevet 7. august 2006 Coulda, woulda, shoulda -men jeg sitter visst her fortsatt... ← Det var noe kjent der..... :klø:
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #2828 Skrevet 7. august 2006 Nei, du har vel en date å planlegge... ← mm! det har jeg :-D
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2006 #2829 Skrevet 7. august 2006 Sutre... Jeg har fått fått pc'n med dårligst linje
loffen Skrevet 7. august 2006 #2830 Skrevet 7. august 2006 Såvidt våken men har ikke noe fornuftig å si. Enn om du troppa opp på date med Dansken i bare bikini Sjarmtroll!
Daria Skrevet 7. august 2006 #2831 Skrevet 7. august 2006 mm! det har jeg :-D ← Det blir vel en date-planleggings-kveld eller to her når det nærmer seg -ettersom vi kommer til å være mentalt til stede når det skjer, vil vi jo være orientert i forkant også *ser for seg jenteligaen som en gjeng gode ånder som svever over skulderen til Sjarmtroll på date*
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #2832 Skrevet 7. august 2006 Henjy: Har du hørt om den berømte setningen i den siste mailen? Sorry jenter jeg MÅ bare spørre Hva tenker du om den - er det bare oss jenter som kan klare å gjøre en sak ut av den ene setningen i det som ellers sto i mailen? *skriver ikke mer i frykt for straff fra jentene* Det er bare sååå interessant å spørre en mann når en har anledningen
Annie Skrevet 7. august 2006 #2833 Skrevet 7. august 2006 Sutre... Jeg har fått fått pc'n med dårligst linje ← Typisk menn!
Annie Skrevet 7. august 2006 #2835 Skrevet 7. august 2006 Såvidt våken men har ikke noe fornuftig å si. Enn om du troppa opp på date med Dansken i bare bikini Sjarmtroll! ← Trodde naken med en six-pack var løsningen jeg.... :klø: Hva sier du Henjy?
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #2836 Skrevet 7. august 2006 Det blir vel en date-planleggings-kveld eller to her når det nærmer seg -ettersom vi kommer til å være mentalt til stede når det skjer, vil vi jo være orientert i forkant også *ser for seg jenteligaen som en gjeng gode ånder som svever over skulderen til Sjarmtroll på date* ← Søt tanke! :-D Ja jeg ser for meg at det blir LITT planlegging i dagene før ja Og det blir utvilsomt litt spesielt for meg å vite at det sitter x-antall ligamedlemmer rundt omkring og tenker på meg den kvelden :-D
loffen Skrevet 7. august 2006 #2837 Skrevet 7. august 2006 Henjy: Har du hørt om den berømte setningen i den siste mailen? Sorry jenter jeg MÅ bare spørre Hva tenker du om den - er det bare oss jenter som kan klare å gjøre en sak ut av den ene setningen i det som ellers sto i mailen? *skriver ikke mer i frykt for straff fra jentene* Det er bare sååå interessant å spørre en mann når en har anledningen ←
Daria Skrevet 7. august 2006 #2838 Skrevet 7. august 2006 Såvidt våken men har ikke noe fornuftig å si. Enn om du troppa opp på date med Dansken i bare bikini Sjarmtroll! ← *interessante bilder i hodet av Sjarmtroll som åpner døra for dansken* Henjy: Har du hørt om den berømte setningen i den siste mailen? Sorry jenter jeg MÅ bare spørre Hva tenker du om den - er det bare oss jenter som kan klare å gjøre en sak ut av den ene setningen i det som ellers sto i mailen? *skriver ikke mer i frykt for straff fra jentene* Det er bare sååå interessant å spørre en mann når en har anledningen ← Hva sa jeg om å tenke og analysere så mye?!
loffen Skrevet 7. august 2006 #2840 Skrevet 7. august 2006 Trodde naken med en six-pack var løsningen jeg.... :klø: Hva sier du Henjy? ← Jeg synes jeg ser det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå