Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Forklare ja.... hva var det jeg skulle forklare? Var det ikke deres mangel på å vite hvem som er hvem da. Eller var det å forklare hvem dere er?

Søren har jeg blitt blond også nå?

Gjest Gjesta
Skrevet
Dette er bare så herlig jenter. En stor  :klem:  ti dere alle for supert engasjement :)  Blir straks senga på meg også, helgens festligheter sitter fortsatti ;)  :sjarmor:  :ler:

Men er på plass igjen i morgen.

Det er bra snuppa!

Koselig å sende PM med deg :)

Sov godt!

:klem:

Skrevet

ÅÅÅÅ NEIIIIIIIIIIIIIIIIIIII! Sambo venter på å få PC'en og vi har ikke back-up PC!!! :sur:

Skrevet

Kan ikke vi bare bli enige om å fortsette dette i morgen? Burde veldig finne sengen nå, men klarer jo ikke rive meg løs når det er så mye action her... :sjenert:

*venter fortsatt på forklaring*

Skrevet
Forklare ja.... hva var det jeg skulle forklare? Var det ikke deres mangel på å vite hvem som er hvem da. Eller var det å forklare hvem dere er?

Ehh var det noe med mellomnavn/kallenavn?

Skrevet

Å nei! Ikke du også??? Hvem skal holde orden på oss nå da?

Skrevet
:klappe: Velkommen inn!!

Takk. Vet ikke hva dere diskuterer her, men har hørt rykter om en aldeles sjarmerende danske :legrine:

Gjest gjest1
Skrevet
ÅÅÅÅ NEIIIIIIIIIIIIIIIIIIII! Sambo venter på å få PC'en og vi har ikke back-up PC!!! :sur:

Første regel: kvinner har rangen! Hils han fra meg om det :)

Skrevet

:troest:

Skrevet

Var det så at du ville ha kallenavn Niko?

Skrevet

Er jeg Annie eller er Annie meg? Og... elller... i så fall... :klø:

NeineineiNEI!! Han får pent vente, dette er viktig!

Gjest Gjesta
Skrevet
Ja her er jeg, og med mine 35000 innlegg på kvinneguiden er jeg vel snart superbruker slik som dere?  ;)

HEI!!!!! :velkommen:

Dette er bare rasende festlig!

For en sjarmerende og kjempe søt samboer du har :-D

Dette trengte vi vet du, en hane i hønsegården :ler:

Skjønner om du ikke holder ut lenge her med skravlingen vår, men kom gjerne med konstruktiv input, sånn fra en manns ståsted mener jeg ;)

Skrevet (endret)
Takk. Vet ikke hva dere diskuterer her, men har hørt rykter om en aldeles sjarmerende danske :legrine:

Først var han bare lekker, så var det jakt på han, så fant "vi" han, så ble han sjarmerende, så ikke fullt så sjarmerende, så sjarmerende igjen, så ble han borte, og nå er han BÅDE sjarmerende og tilstede. Og snart skal "vi" på date med han! :danse:

Endret av Annie
Gjest gjest1
Skrevet
Ehh var det noe med mellomnavn/kallenavn?

Var ikke bare det en digresjon til alt dette andre da?

Tror det var de blondes mangel på å holde orden på seg selv jeg skulle forklare :sjarmor:

Skrevet
Det er bra snuppa!

Koselig å sende PM med deg :)

Sov godt!

Takk det samme :) Kommer tilbake med friskt hode i morgen.

God natt alle sammen :klem:

Og velkommen til deg Henjy :) Vi trenger noen mannlige innspill, så bare bli værende ;):ler:

Skrevet

Tror det var de blondes mangel på å holde orden på seg selv jeg skulle forklare  :sjarmor:

Blond = kortidsminne! :sjarmor:

Skrevet
Først var han bare lekker, så var det jakt på han, så fant "vi" han, så ble han sjarmerende, så ikke fullt så sjarmerende, så sjarmerende igjen, så ble han borte, og nå er han BÅDE sjarmerende og tilstede. Og snart skal "vi" på date med han! :danse:

Særdeles godt oppsummert :ler:

Tror det var de blondes mangel på å holde orden på seg selv jeg skulle forklare  :sjarmor:

:sjenert: Men så kom med forklaringen da, så jeg vet hvem som er i senga mi i natt...

Gjest Gjesta
Skrevet

Du har så rett, så rett ;)

Første regel: kvinner har rangen! Hils han fra meg om det :)

Jepp, vi må gi deg det snuppa. Det er jo tross alt JENTEligaen :icon_lol:

Herved er beskjed overlevert sambo.

(Men ellers er vi veldig spente over det faktum at en mann beærer oss med besøk her vet du ;) )

Gjest gjest1
Skrevet
Er jeg Annie eller er Annie meg? Og... elller... i så fall... :klø:

Vel jeg er Annie, for hun er så kul :)

hjalp det ?

Hvis ikke så er alle meg. Tror jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...