Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sambo og jeg er også resultat av en internett romanse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nå skal jeg "trekke frisk luft" la det være 2 nye sider når jeg kommer tilbake om 2 sjarmtroll sekunder da :)

Jobber med saken. Problemet er bare at jeg ikke har noe fornuftig å si..... :sjenert::legrine:

Skrevet

Her går det unna gitt. Lenge siden det har vært sånn fart her :) Men også lenge siden vi har hørt fra dansken da ;):ler:

Gjest Gjesta
Skrevet
*lurer på om analyse-genet til Sjarmtroll kan fjernes med et lite kirurgisk inngrep*  :sjarmor: Du må ikke tenke så mye... ;)

Å herregud, det er som om du alltid har kjent meg du! :ler:

Har lenge ettersøkt en mulighet for det selv - jeg kan gruble MYE! :sjenert::ler:

Jeg må jobbe med det. Men jeg er bare så flink til å tenke mye skjønner du, og gjøre alt annet samtidig, det er ikke lett må skjønne :ler:

:klem:

Gjest Gjesta
Skrevet
2 sekunder du liksom!!! Må være amerikanske sekunder det da, Alt er jo så stort der borte!

:legrine::legrine::legrine::legrine::legrine:

Ler meg ihjel av sammenligningene dine av og til snuppa!

Skrevet

Ikke noe å være nervøs for! Det kommer til å gå helt av seg selv!! :klem:

Gjest Gjesta
Skrevet
Ja hva mannen min mener om dene saken kan sikkert fylle en hel side, flere av mine venninner har søkt "råd" hos han når de har gutteproblemer. Men jeg tror han synes jeg bruker litt for mye tid her inne :)(ikke at han sier det, for det går jo ut over hans PC tid senere)

Annie: Ja jeg tok meg selv i å glede meg til tulla blir litt større i dag, er ikke noe gøy når hun ikke vil sove ;)

Han virker som en flott mann :)

Men neeeeei da, du bruker IKKE for mye tid her inne - vi har det altfor koselig sammen til at vi kan kutte på det ;)

Skrevet (endret)

*Tar 2 SjarmtrollSEKUNDER og trekker frisk luft jeg også* :ler:

Endret av loffen
Gjest Gjesta
Skrevet
Nå skal jeg "trekke frisk luft" la det være 2 nye sider når jeg kommer tilbake om 2 sjarmtroll sekunder da :)

:sjenert::ler::klem:

Skrevet
Å herregud, det er som om du alltid har kjent meg du! :ler:

Har lenge ettersøkt en mulighet for det selv - jeg kan gruble MYE! :sjenert:  :ler:

Jeg må jobbe med det. Men jeg er bare så flink til å tenke mye skjønner du, og gjøre alt annet samtidig, det er ikke lett må skjønne :ler:

Jeg er blondine -så tanketomhet faller så natulig for meg... :ler: Tenk på at du VET at du skal treffe ham snart, og at du har mobilnummeret hans, så du kan få tak i ham selv når han ikke er på nettet, og be de andre stemmene i hodet om å holde munn -du har noe bra på gang nå :)

Skrevet
:legrine:  :legrine:  :legrine:  :legrine:  :legrine:

Ler meg ihjel av sammenligningene dine av og til snuppa!

Hyggelig at du morer deg, men det var ikke meninga å ta livet av deg. Trenger ikke Dansken jeg, selvom han er fin å se på, har samboer jeg nemlig. :ler:

Skrevet
Jeg er blondine -så tanketomhet faller så natulig for meg...  :ler:

Er det fler av meg???

Gjest Gjesta
Skrevet
Her går det unna gitt. Lenge siden det har vært sånn fart her :)  Men også lenge siden vi har hørt fra dansken da ;)  :ler:

Det fantastiske er når det først skjer noe - så VET jeg alltid at ligaen strømmer til, så herlige dere er! :-D

Gjest Gjesta
Skrevet
Ikke noe å være nervøs for! Det kommer til å gå helt av seg selv!!  :klem:

Gjest Gjesta
Skrevet

Tror det må være så stor aktivitet her inne til tider at jeg ikke engang får se foregående side :ler:

Skrevet
Denne damen er forferdelig trøtt...... :Gjesp:

Det går over. Det er HER det er fest! :danse::perebrus:

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg er blondine -så tanketomhet faller så natulig for meg...  :ler: Tenk på at du VET at du skal treffe ham snart, og at du har mobilnummeret hans, så du kan få tak i ham selv når han ikke er på nettet, og be de andre stemmene i hodet om å holde munn -du har noe bra på gang nå :)

Du er utrolig morsom :ler::klem:

VET! Det gikk liksom opp for meg nå :overrasket: at jeg kan når som helst sende ham en mld, null mer venting på msn :-D :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Joda, men det hjelper lite å feste når man skal på jobb :forvirret:

Gjest Gjesta
Skrevet
Sambo og jeg er også resultat av en internett romanse.

mm :):hjerte:

Dere er heldige som fant hverandre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...