Annie Skrevet 7. august 2006 #2701 Skrevet 7. august 2006 Det blir morgengaven -pent printet ut og satt i perm, med hjertlige hilsener fra alle oss her inne... ← Det var en ENDA bedre idè!!!
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #2702 Skrevet 7. august 2006 Jeg hadde aldri klart å vente med å fortelle noe sånt før jeg gifta meg!
Annie Skrevet 7. august 2006 #2703 Skrevet 7. august 2006 Klart jeg stiller opp som frisør Niko! Bare å ringe det Sjarmis. Når som helst på døgnet, men gi meg et par timers varsel, sånn at jeg slipper å få så store fartsbøter....
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2006 #2704 Skrevet 7. august 2006 Mannen min vet jo om denne tråden og han synes det er gøy. Så når dere er forlovet er det bare å vise han hele sulamitten
Annie Skrevet 7. august 2006 #2705 Skrevet 7. august 2006 Har'ru sovna eller Sjarmis? *Annie er "litt" hekta nå"
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #2707 Skrevet 7. august 2006 Har'ru sovna eller Sjarmis? *Annie er "litt" hekta nå" ← sovnet jeg?? Erru gærn Surfet bare etter noe - jeg er noe hekta selv i kveld
7v8 Skrevet 7. august 2006 #2708 Skrevet 7. august 2006 Det blir morgengaven -pent printet ut og satt i perm, med hjertlige hilsener fra alle oss her inne... ←
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2006 #2709 Skrevet 7. august 2006 Tror alle sovna litt jeg, sånn bortsett fra babyen min
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #2710 Skrevet 7. august 2006 Mannen min vet jo om denne tråden og han synes det er gøy. Så når dere er forlovet er det bare å vise han hele sulamitten ← Seriøst?? det er det koseligste jeg har lest :-D Hadde vært artig å hørt hans tanke rundt Setningen og NEI - jeg skal ikke tenke noe videre om det jenter, det bare fristet å spørre om det siden det er noen (ufrivillige?? ) menn vitne til denne tråden Hahahaha
Annie Skrevet 7. august 2006 #2711 Skrevet 7. august 2006 Savner å ha en baby i blant, bortsett fra når de ikke vil sove, når de gråter, når de har gjort i bleia og det ikke er muligheter til å skifte, når de er sultne og gråter, når......... Det er i grunn greit med store barn når jeg tenker etter....
loffen Skrevet 7. august 2006 #2712 Skrevet 7. august 2006 HURRA!!! Endelig er alt som det skal være igjen! Nå ble jeg såå glad! Typisk meg at alt dette skjer rett etter at jeg logget meg ut sist..nå skulle jeg bare titte innom før leggetid. Ikke analyser mer nå Sjarmtroll!! Dette er bare positivt. Åhh tenk at dere skal treffes igjen om bare et par uker! (Mannen min vet også om denne tråden og synes det er kult. Hender han spør om det snart er bryllup. Dessuten har jeg fortalt et par venner om dette også og alle sier: 'Næææ, noe så herlig og romantisk!')
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #2713 Skrevet 7. august 2006 WOW! VI er oppe i 9 brukere som ser på tråden her igjen ← Og jeg var borte to sec og der var allerede på etterskudd men en side
Daria Skrevet 7. august 2006 #2714 Skrevet 7. august 2006 *lurer på om analyse-genet til Sjarmtroll kan fjernes med et lite kirurgisk inngrep* Du må ikke tenke så mye...
Annie Skrevet 7. august 2006 #2715 Skrevet 7. august 2006 Og jeg var borte to sec og der var allerede på etterskudd men en side ← 2 sekunder du liksom!!! Må være amerikanske sekunder det da, Alt er jo så stort der borte!
loffen Skrevet 7. august 2006 #2716 Skrevet 7. august 2006 2 sekunder du liksom!!! Må være amerikanske sekunder det da, Alt er jo så stort der borte! ←
loffen Skrevet 7. august 2006 #2717 Skrevet 7. august 2006 *lurer på om analyse-genet til Sjarmtroll kan fjernes med et lite kirurgisk inngrep* Du må ikke tenke så mye... ← Helt enig Daria!
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2006 #2718 Skrevet 7. august 2006 Ja hva mannen min mener om dene saken kan sikkert fylle en hel side, flere av mine venninner har søkt "råd" hos han når de har gutteproblemer. Men jeg tror han synes jeg bruker litt for mye tid her inne (ikke at han sier det, for det går jo ut over hans PC tid senere) Annie: Ja jeg tok meg selv i å glede meg til tulla blir litt større i dag, er ikke noe gøy når hun ikke vil sove
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #2719 Skrevet 7. august 2006 Ok, slik jeg har forstått det så er du i grunn ekspert på klær, sminke, hår og sånn... ikke sant sjarmtroll?? La meg bare minne deg på at jeg er gift med min internett flørt Hver gang etter det første møtet vårt,(han bare sto på døra en dag - iiiiik DET var flaut det!)møter som som oftes på gikk om natten siden han jobben natt og kom innom etterpå. Ja altså hver gang han skulle komme så var jeg racer på badet. Barbering under armene, fint undertøy(nei ikke tenk slik vi venta leeeeeenge med slikt ) på med linser(vi hadde vært sammen lenge før han visste jeg var brilleslange), ny sminke(gjerne kl 0300 om natten) osv. Så dette har jeg peil på sjarmtroll. Og jeg sitter jo her *tenke* 6 1/2 år etter med 2 barn, stasjonsvogn og er godt gift med internett flørten min Så la oss nå planlegge hva du skal ha på deg Annie stiller vel opp som frisør? Men bare en annen ting, hvor gammel er du sjarmtroll? Ikke at det har noe å si for planleggingen, men jeg tok meg bare i å lure på det.... ← Vel noen ekspert vet jeg ikke Men veeeeldig interessert i mote og makeup må jeg vel innrømme Jeg gleder meg til å planlegge det faktisk..men det liker jeg jo alltid å gjøre Klart man planlegger ned til siste detalj - hårfjerning, kremer, neglelakk (fransk manicyr tenker jeg passer), parfymen, smykkene, håret, klærne, skoene, vesken evnt, makeup'en..........hihi! Så GØY det er å være jente av og til dere! jeg er i mine glade tjueår Det er jo en kjempe fin historie du og mannen din har da så søtt!! Jeg kan bruke dere som et strålende eksempel om det passer seg sånn jeg da - eksempelet på en skikkelig happy ending etter en internettromanse! :-D
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2006 #2720 Skrevet 7. august 2006 Nå skal jeg "trekke frisk luft" la det være 2 nye sider når jeg kommer tilbake om 2 sjarmtroll sekunder da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå