Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #2681 Skrevet 7. august 2006 I mangel på noen å "skrive med" kan jeg da skrive dette og: Jeg er kjempe glad for alle som stikker innom nå, både de som er her ofte og de litt sjeldnere. Det er like koselig hver gang å se dere her, ingen nevnt - ingen glemt. Fortsett med det!
Daria Skrevet 7. august 2006 #2682 Skrevet 7. august 2006 *tror Sjarmtroll er skravlesjuk i kveld* Du får sende en søt liten sms "Hei, skulle bare sjekke at nummeret virket..."
Svart Katt Skrevet 7. august 2006 #2683 Skrevet 7. august 2006 Ditt gode humør smitter, Sjarmtroll! Jeg sitter her og smiler for meg selv, jeg nå. Jeg har begynt å fantasere om hvordan den første daten deres blir jeg. (Øh, hørtes det litt sært ut?) Jeg ser for meg planleggingen din/VÅR - hva skal du ha på deg? Blir det for pynta, for kjedelig osv? Og hvor skal dere møtes? Kaféen?! JAA! Så bra! De ansatte der husker sikkert de lange blikkene dere sendte hverandre i starten! Åhh! Jeg fant akkurat nå ut hvor bryllupet skal holdes! (Jeg leste VG i helga, at for noen år siden gifta et par seg i en telefonboks, siden de møtte hverandre via en sms-chat. Logisk? Nei, men det er kaféen!) Kaféen er stedet. Entusiastisk, jeg? Ja.
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #2684 Skrevet 7. august 2006 (endret) Ditt gode humør smitter, Sjarmtroll! Jeg sitter her og smiler for meg selv, jeg nå. Jeg har begynt å fantasere om hvordan den første daten deres blir jeg. (Øh, hørtes det litt sært ut?) Jeg ser for meg planleggingen din/VÅR - hva skal du ha på deg? Blir det for pynta, for kjedelig osv? Og hvor skal dere møtes? Kaféen?! JAA! Så bra! De ansatte der husker sikkert de lange blikkene dere sendte hverandre i starten! Åhh! Jeg fant akkurat nå ut hvor bryllupet skal holdes! (Jeg leste VG i helga, at for noen år siden gifta et par seg i en telefonboks, siden de møtte hverandre via en sms-chat. Logisk? Nei, men det er kaféen!) Kaféen er stedet. Entusiastisk, jeg? Ja. ← Åå så søt du er! Ja, jeg har et veldig godt humør nå jeg skal bruke denne følelsen for det det er verdt jeg nemlig, uansett hva som skjer! Men ja..........jeg er vel ikke fri for å tenke på hva som kan skje selv Det er bare herlig at du engasjerer deg sammens med meg, jeg sier det igjen -hva skulle jeg gjort uten Jenteligaen vår........ Bare tanken på at jeg evnt aldri ville postet det første innlegget som gjest. Jeg har fått masse inspirasjon, støtte, trøst, engasjement :-D Og ikke minst føles det som om jeg har fått mange herlige venner her inne OG JA; jeg har og begynt å tenke på hva jeg skal ha på meg, hva jeg skal si, hvor vi skal møtes Endret 11. august 2006 av sjarmtroll
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #2685 Skrevet 7. august 2006 *tror Sjarmtroll er skravlesjuk i kveld* Du får sende en søt liten sms "Hei, skulle bare sjekke at nummeret virket..." ← Støtter den jeg! Det er en søt oppsøkende melding
Annie Skrevet 7. august 2006 #2686 Skrevet 7. august 2006 Magefølelsesguruen vår: Hva tenker du da? ← Jeg iiiiiler selvfølgelig til når du trenger meg..... Jeg mener, (fortsatt) at du må slutte å analysere alt han skriver. Stakkars mann, han kan jo ikke fise engang uten at det blir analysert her... (OK, kanskje ikke fise da, men..... ) Han er en mann, han skriver det som måtte falle inn i hodet der og da, han tenker neppe på at det er en egen dagbok på nett om han i Norge og at X-antall brukere der er SÅÅÅÅÅÅ nysgjerrige på NÅR han kommer og HVORDAN han ser ut. NYT mailen du har fått nå, blås i den ENE LILLE setningen, som du ikke skjønner, og GLED deg til du skal se han om noen få dager. Nå er det klær, hår, sminke og HVOR dere skal treffes som burde bli hovedtema her på Jenteligaen! (streng Annie)
Amadea Skrevet 7. august 2006 #2687 Skrevet 7. august 2006 Jippi! Vi kan jo begynne nedtelling til THE DATE! Men seriöst, jeg maa legge meg naa Sov godt og dröm sött (om dansken for sjarmtrolls del saaklart) alle söde piger!
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #2689 Skrevet 7. august 2006 Jeg iiiiiler selvfølgelig til når du trenger meg..... Jeg mener, (fortsatt) at du må slutte å analysere alt han skriver. Stakkars mann, han kan jo ikke fise engang uten at det blir analysert her... (OK, kanskje ikke fise da, men..... ) Han er en mann, han skriver det som måtte falle inn i hodet der og da, han tenker neppe på at det er en egen dagbok på nett om han i Norge og at X-antall brukere der er SÅÅÅÅÅÅ nysgjerrige på NÅR han kommer og HVORDAN han ser ut. NYT mailen du har fått nå, blås i den ENE LILLE setningen, som du ikke skjønner, og GLED deg til du skal se han om noen få dager. Nå er det klær, hår, sminke og HVOR dere skal treffes som burde bli hovedtema her på Jenteligaen! (streng Annie) ← Du er så god vet du vennen - det er jo sånn, du iiiiiiiiiiler til når jeg trenger deg :-D Om ikke hele denne historien ender med noe annet enn de jeg har blir kjent med her - er det så på ingen måte bortkastet, jeg har jo fått i pose og sekk føles det som Ellers må jeg bare få si at svaret ditt er meget logisk og ikke så rent lite fornuftig Vi trenger den "strenge" realistiske Annieguruen vår Nå er det klær, hår, sminke og HVOR dere skal treffes som burde bli hovedtema her på Jenteligaen! Jeg støtter denne og føyer til den første meldingen
Annie Skrevet 7. august 2006 #2691 Skrevet 7. august 2006 *veldig enig med Annie (som vanlig )* ← :bukke:
Annie Skrevet 7. august 2006 #2692 Skrevet 7. august 2006 Jeg . Og Jenteligatråden vår. Ingenting som gjør meg i så godt humør som alle jentene her inne! Gleder meg til "vi" skal på date med Dansken. (...)
Daria Skrevet 7. august 2006 #2693 Skrevet 7. august 2006 Gleder meg til "vi" skal på date med Dansken. (...) ← Godt den stakkars fyren ikke vet at han skal på gruppedate...
Annie Skrevet 7. august 2006 #2694 Skrevet 7. august 2006 WOW! VI er oppe i 9 brukere som ser på tråden her igjen
Annie Skrevet 7. august 2006 #2695 Skrevet 7. august 2006 Godt den stakkars fyren ikke vet at han skal på gruppedate... ← Sant nok!
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #2696 Skrevet 7. august 2006 Ja jeg satt og tenkte på det samme... Hva om han hadde visst om denne tråden Tenk dere innover i fremtiden til den gangen sjarmtroll forteller han om denne og lar han lese den Lurer på hvordan han takler det jeg....
Annie Skrevet 7. august 2006 #2698 Skrevet 7. august 2006 Ja jeg satt og tenkte på det samme... Hva om han hadde visst om denne tråden Tenk dere innover i fremtiden til den gangen sjarmtroll forteller han om denne og lar han lese den Lurer på hvordan han takler det jeg.... ← Det kommer til å gå så fint så, han får jo treffe oss alle på signingsferden. Og så fort han blir kjent med oss, så blir han ikke skremt av denne tråden.
Daria Skrevet 7. august 2006 #2699 Skrevet 7. august 2006 Ja jeg satt og tenkte på det samme... Hva om han hadde visst om denne tråden Tenk dere innover i fremtiden til den gangen sjarmtroll forteller han om denne og lar han lese den Lurer på hvordan han takler det jeg.... ← Det blir morgengaven -pent printet ut og satt i perm, med hjertlige hilsener fra alle oss her inne...
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2006 #2700 Skrevet 7. august 2006 Ok, slik jeg har forstått det så er du i grunn ekspert på klær, sminke, hår og sånn... ikke sant sjarmtroll?? La meg bare minne deg på at jeg er gift med min internett flørt Hver gang etter det første møtet vårt,(han bare sto på døra en dag - iiiiik DET var flaut det!)møter som som oftes på gikk om natten siden han jobben natt og kom innom etterpå. Ja altså hver gang han skulle komme så var jeg racer på badet. Barbering under armene, fint undertøy(nei ikke tenk slik vi venta leeeeeenge med slikt ) på med linser(vi hadde vært sammen lenge før han visste jeg var brilleslange), ny sminke(gjerne kl 0300 om natten) osv. Så dette har jeg peil på sjarmtroll. Og jeg sitter jo her *tenke* 6 1/2 år etter med 2 barn, stasjonsvogn og er godt gift med internett flørten min Så la oss nå planlegge hva du skal ha på deg Annie stiller vel opp som frisør? Men bare en annen ting, hvor gammel er du sjarmtroll? Ikke at det har noe å si for planleggingen, men jeg tok meg bare i å lure på det....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå