Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2006 #2661 Skrevet 7. august 2006 Da burde du kaste det. ← Er i grunn enig Og vi vet jo at Annie har rett ca hver gang Så til Sjarmtroll: JIPPIIIIIIIIIIIIIIIIII!!! Jeg visste det! Kjempe bra! Håper dere snart møtes! Men jeg er veldig nysgjerrig på hva grunnen var....
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2006 #2662 Skrevet 7. august 2006 (endret) Sa han noe om at han kommer flyttende til Norge? For han bør jo det sånn at dere får skikkelig kontakt. ← Du mener VI får skikkelig kontakt sant? Endret 7. august 2006 av Niko
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #2663 Skrevet 7. august 2006 Er i grunn enig Og vi vet jo at Annie har rett ca hver gang ← Joda, jeg burde kanskje det. Men han er venn av min bestekompis så det er lett å få tak i han hvis jeg vil, og jeg endret det gamle nummeret hans da jeg fikk det... Men JEG kommer aldri til å være utro uansett. Jeg trodde jo jeg hadde nummeret hans i alle år, men har ikke følt noe behov for å bruke det. (vi har melda et par ganger bare, men det er bare tull, ikke noe seriøst i det hele tatt) Det var bare det at det var litt veldig spesielt å møte han nå som det går litt dårlig mellom meg og sambo, og når jeg aller minst ventet å møte han. Og også nå som sexlivet er dårligere (ehm sjeldnere) enn det noensinne har vært før..... Men slapp av jenter, jeg skal ikke gjøre noe dumt
Annie Skrevet 7. august 2006 #2664 Skrevet 7. august 2006 Er i grunn enig Og vi vet jo at Annie har rett ca hver gang ←
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #2666 Skrevet 7. august 2006 (endret) Søtinger :-D Ååå jeg er så GLAD :-D Endret 11. august 2006 av sjarmtroll
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #2667 Skrevet 7. august 2006 ← selvfølgelig Derfor håper jeg neeeesten på dårlig vær snart, så dere er mer her inne og kan hjelpe meg gjennom spenningen
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #2668 Skrevet 7. august 2006 Jeg tror han safer litt jeg. Sånn at du ikke skal bli skremt, og for at det ikke skal ligge noen forpliktelser i det første møtet deres. Det er jo bra for da vil det antagelig ikke bli like anspent som det ville vært hvis man møttes sånn: "Hei, nå skal vi se om vi kan bli kjærester"
Daria Skrevet 7. august 2006 #2669 Skrevet 7. august 2006 Så kommer det en liten setning jeg tenker over: "Jeg har veldig lyst til å møte nye bekjentskaper - og håper på mange deilige stunder med deg :-D" Så her tenker jeg: sier han dette som i om man skulle "avfeid" noen med noe ala: "jeg får aldri for mange venner!" At han på en måte safer litt...? lyst til å møte nye bekjentskaper? ← Pleier du å håpe på "mange deilige stunder" med vennene dine...?
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #2670 Skrevet 7. august 2006 Pleier du å håpe på "mange deilige stunder" med vennene dine...? ← Dansker gjør jo det.....
7v8 Skrevet 7. august 2006 #2671 Skrevet 7. august 2006 Må si meg litt enig i at det er en rar formulering. Men husk nå på at han er dansk da..Jeg kan i allefall ikke det danske språker - andre ord med forskjellige meninger, setningsoppbygning og betydninger. Så tror ikke du skal henge deg for mye opp i det. Tror i allefall ikke du (vi ) skal analysere det for mye Er det lenge til han flytter?
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #2672 Skrevet 7. august 2006 Joda, jeg burde kanskje det. Men han er venn av min bestekompis så det er lett å få tak i han hvis jeg vil, og jeg endret det gamle nummeret hans da jeg fikk det... Men JEG kommer aldri til å være utro uansett. Jeg trodde jo jeg hadde nummeret hans i alle år, men har ikke følt noe behov for å bruke det. (vi har melda et par ganger bare, men det er bare tull, ikke noe seriøst i det hele tatt) Det var bare det at det var litt veldig spesielt å møte han nå som det går litt dårlig mellom meg og sambo, og når jeg aller minst ventet å møte han. Og også nå som sexlivet er dårligere (ehm sjeldnere) enn det noensinne har vært før..... Men slapp av jenter, jeg skal ikke gjøre noe dumt ← Jeg skjønner tankene dine kjempegodt jeg. Det er som sagt en kjennsgjerning at hodet har sin hukommelse og kroppen sin egen - ofte er ikke disse tingene det samme nei Det hadde sikkert sine grunner at det ble slutt på det dere hadde, men det er klart det er gode minner der. Og la oss bare innrømme, i tider hvor det ene eller andre ikke er helt som vi ønsker, så flyter tankene vekk fra tid til annen. Og det er ikke noe galt med det vil jeg si, for det er bare sånn. Og det er "bare" tanker
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2006 #2673 Skrevet 7. august 2006 Hei jenter! Ikke så ofte jeg skriver, men jeg leser stort sett alt dere i ligaen produserer her Faktisk... hehe. Så glad jeg ble for at Dansken har gitt lyd fra seg og at det var positivt!
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #2674 Skrevet 7. august 2006 Hei jenter! Ikke så ofte jeg skriver, men jeg leser stort sett alt dere i ligaen produserer her Faktisk... hehe. Så glad jeg ble for at Dansken har gitt lyd fra seg og at det var positivt! ← JAAAAAAAAAA - jeg og Det MÅ da bare være så positivt som det kan få bli håper da jeg. Legg igjen noen spor etter deg oftere da rosin, veldig koselig!
Amadea Skrevet 7. august 2006 #2675 Skrevet 7. august 2006 Nei, naa maa dere gi dere med den analyseringen altsaa! Dette er jo bare positivt saaklart! Stakkars gutt, han aner jo ikke at hvert ord han skriver analyseres mer iherdig enn under diktanalyse paa norsk skriftlig eksamen! Kommer han snart til Norge eller?
Amadea Skrevet 7. august 2006 #2676 Skrevet 7. august 2006 Og som sagt at "jeg er meget interessert i å treffe deg, det varer ikke lenge før du ser meg" (Om et par uker kommer han tilbake han ga meg eksakt dato) ← Oooops, saa den litt seint...
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #2677 Skrevet 7. august 2006 Magefølelsesguruen vår: Hva tenker du da?
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #2678 Skrevet 7. august 2006 Så herlig! Der ser du, det ordner seg for snille jenter Uansett hvilken grunn han har til ikke å ha svart før (jeg er ikke nysgjerrig i det hele tatt ) så er dette helt strålende. Sa han noe om at han kommer flyttende til Norge? For han bør jo det sånn at dere får skikkelig kontakt Også så bra at du fikk tlfnr hans, lettere å holde kontakten når man ikke er avhengig av nettet ← Takk vennen Ja, jeg må sende en liten søt melding snart
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #2679 Skrevet 7. august 2006 Og her sitter jeg og kribler i fingrene etter å skrive i kveld, så ivrig er jeg - så er dere nesten ikke her, makan Seriøst, jeg er bare så veldig veldig glad
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #2680 Skrevet 7. august 2006 Der ja!!!! Å dette blir en spennende fortsettelse utover høsten ← Veldig koselig å se deg igjen ja, håper du er her med oss utover
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå