Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)
Du er tøff :klappe:  Tror det kan være greit at du sendte en mail i dag. Det viser at du ikke har glemt ham,og du viser at du fortsatt vil ha kontakt. Så ja-du har nok en gang kastet ballen over til ham,men på en fin måte.  :)

Synes at uansett hva han vil eller ikke vil bør han være mann nok til å gi deg en tilbakemelding. Klart det er trist hvis (men det skjer ikke, her er vi superopptimister :ler: ) han sier han ikke vil ha kontakt, men det er tross alt bedre å vite enn å leve i usikkerhet. Så langt burde han også tenke!

Men jeg tror ikke han er sånn, jeg tror du får svar. Det har nok en naturlig forklaring at han ikke har latt høre fra seg enda. (hvis ikke skal vi alltids klare å oppspore tlfnr hans, og da starter jenteligaen terrorstorm :klappe:  :ler:  :ironi: ) Og da ville jeg ikke likt å være i hans sko   :kjempesinna:  :rosasmil:

Så DAAAAAAAANSKEEEEEEEEN.....du MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ svare Sjarmtrollet vårt :klem:

:

Ellers er jeg imponert over engasjementet til ligaen, at dere ordner opp for meg i så fall :ler::klem:

Ellers;

så herlig at du foreløpig fikk en god ending på spørsmålene dine på hvorfor han ikke svarte da!

Enda godt det er noen av oss som får de bekreftelsene man trenger :ler:

Dette skal bli kjempe spennende å høre mer om snuppa - håper du oppnår det du vil :sjarmor:

Er sikker på at pigene her inne er klare til å gi råd og støtte som bare de vet best! :-D

:klem:

Endret av sjarmtroll
Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Så fint at du har skrevet mail Sjarmtroll, håper på snarlig svar for VÅR del ;)

Ellers så vet du jo at det er litt vanskelig med internett i Uganda da.... :sjarmor:

Skrevet
Og hvem er den første vi treffer ;)  :ler:  Joda,det er HAN :hoppe:  Vi blir stående å prate og det tar ikke mange minutter før han spør om det er nachspiel hos meg i dag også :ler: 

Så jeg kunne jo ikke si nei til det  :sjarmor:  :humpe:  :kgblunk: 

Så ja, jeg kom i kontakt med han, men vi har ikke avtalt noe videre. Så står vel egentlig fortsatt på bar bakke.. Kan virkelig tenke meg å bli bedre kjent med han, men vet ikke hvordan. Så sånn er ståa nå :smile:

Hurra :hoppe:

Han er iallefall ikke uinterressert ;)

Dette skal bli spennende å følge med på 7v8 :)

Første dag på jobb etter ferien idag jeg da. Masse mail som ligger og venter, men KG er viktigere :sjenert:

Blir nok en rolig dag. Ser også ut til at finværet fortsetter så får nyte det i ettermiddag.

Ha en fin dag alle sammen :klem:

Skrevet

Yamaha: Gratulerer så mye! Så gøy at det endelig har klaffet for dere!

7v8: Oi, oi, oi. Her må du holde oss oppdatert. Veldig spennende! :)

Sjarmtroll: Nå som du har sendt mail håper jeg du blir litt roligere til sinns de neste dagene. Nå er det gjort - alt er helt opp til han. Han har jo sikkert vært på ferie, så når han endelig kommer hjem, ser han at han har fått mail fra verdens søteste sørlandspike og kommer så raskt han kan til Norge. Jepp.

Halvgrått vær her i dag, men jeg er jo på jobb så det gjør ingenting. Ha en fin dag alle sammen.

Gjest Dallandra
Skrevet

Åå så mye spennende som skjer her inne!! Vi har noen fine dager med besøket vårt, i går var vi i Namsskogan Familiepark og hadde en kjempefin dag. Vi så både bjørn og ulv og elg og fasan og geit og det meste, ungene kjørte tråbil og alle hadde en flott dag. I dag jobber gubben og vi andre skal på bytur, se om det blir noe shopping på oss... Stikker innom og titter om dere sånn inniblant selv om det ikke er så mye tid til skriving.

Skrevet

Halloo alle søte piger!! :vinke:

Endelig tilbake etter 2 deilige uker på Kreta og en uke hjemme som mest har vært tilbrakt på stranda og på vaskerommet. Jeg har vært her og lest en dag, men det tok sin tid og fikk ikke tid til å skrive.. :overrasket:

GRATULERER YAMAHA!! :babysmokk: Dette var gode nyheter! :klem:

Sjarmtroll: Skjønner godt at du ikke klarte å vente lenger! Nå er det spennende igjen! :) Håper han svarer snart, så slipper du gå rundt med en sånn ekkel 'knute' i magen.

:klem:

7v8: Dette høres kjempespennende ut!! :) Lykke til!

Nå skal jeg titte litt rundt på resten av forumet, som er veldig lenge siden..

Ha en deilig dag!! (Akkurat ferdig med frokost jeg..)

Skrevet

Velkommen hjem fra ferie og ut av vaskemaskinen ;)

Er ingen her på dagen lenger. Det er for fint vær ute. :)

I dag har gutta tatt seg en Oslotur. Prinsessa og jeg er hjemme og jeg skal vaske kjøkkengulvet nå straks. Kjedelig men det trengs. Kjøkkeninnredninga er straks på plass og gulvet ser som sagt ikke ut.

Skrevet

Jeg er her litt sånn innimellom ;)

Tusen takk for gratulasjoner Svart Katt og loffen :bukke:

Skrevet
Er ingen her på dagen lenger. Det er for fint vær ute. :)

*ser ut på diagonalt regnvær og innser -igjen -at jeg bor på feil sted* :sur:

Skrevet

Daria: :troest:

(liker dere avataren min..? :sjarmor: )

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg er her jeg!!!! :-D

Men som Annie sier, det har vært noe mer stille her inne på dagtid - men det forandrer seg nok snart tror jeg, når været ikke lengre er så varmt og godt som det har vært de siste ukene :)

Annie; så flink husmor du er da ;) håper du og prinsessen koser dere!

loffen:

VELKOMMEN tilbake! :klem:

Du får lese litt og komme deg ajour, jeg kjenner til at det tar tid så man ikke rekker å skrive selv :ler:

Håper du får tid til å skravle litt med oss her inne ;)

Ja, jeg er glad jeg sendte mailen nå...jeg vet jeg kunne ventet, men jeg ble så lei av å vente for å være ærlig ;)

Så tenkte jeg vel at det i seg selv ikke kan skade fra eller til.

Men jeg er jo smertelig klar over at han enten ikke har nett (eller viser seg der for tiden) så jeg vet jo ikke hvor lenge jeg kan vente :forvirret:

Men som det sies her inne, det er i det minste ute av mine hender og jeg kan bare vente og se...håper det ikke tar så lang tid! :overrasket::sur:;)

Dallandra:

veldig bra at du stikker innom når du får anledning ;) dere er så søte alle sammen :-D

kos deg masse med besøket!

Og ja Yamaha, KG har en tendens til å bli prioritert over annet :ler:

Niko: Uganda ja :ler: veeeel.........det er vel ikke sååå mange ukene jeg uansett gir ham nå for å være ærlig.

Jeg kan jo ikke holde liv i dette til ingen nytte :forvirret:

Så de nærmeste ukene blir noe avgjørende.

Iiiiiiiik.

Ha en strålende dag alle sammen!

By the way; jeg leste hvilket stjernetegn som passet meg perfekt i følge horoskopgreiene her inne på KG, og det var nettopp hans det :sjarmor:

Ikke det at jeg overhodet leser horoskoper til vanlig ;) men jøss da - jeg kan da innbille meg at det stemmer :ler:

:klem: til alle sammen!

Skrevet

Gjett hvem som kommer til å lese horoskop hver dag nå? :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)

SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITT!!

Jeg måtte ikke vente lenge :overrasket::overrasket::overrasket:

Jeg fikk mail av Dansken nå nettopp!! :hoppe:

:-D

Endret av sjarmtroll
Gjest Gjesta
Skrevet

Og her er jeg alene om nyheten, at det går an :ler:

Jeg trenger pigene mine nå!!!!!!!!!!

Jeg roper, ikke DAAAAANSKEN!!! men:

JENTELIGAEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN! :icon_lol:

Gjest Gjesta
Skrevet

:hoppe::hoppe::hoppe:

Ser du? Du må beholde troen!

By the way... kanskje endre til "Dansken" ;)

Skrevet

Herregud så herlig :hoppe: :hoppe:

Det var jo det vi sa at det ville ordne seg. Er så utrolig glad på dine vegne nå at du aner det ikke :)

Skrevet
By the way... kanskje endre til "Dansken"  ;)

Ja det er nok ikke så dumt ;)

Gjest Gjesta
Skrevet
:hoppe:  :hoppe:  :hoppe:

Ser du? Du må beholde troen!

By the way... kanskje endre til "Dansken"  ;)

LOL, det var en god ide :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Men hva var årsaken til at han ikke var tilgjengelig på nett da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...