Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg er bare innom for å si en ting:

JEG ER GRAVID :hoppe:  :hoppe:

Testet positiv i dag tidlig, og syns det var på tide, for det måtte 13 forsøk til ;)

Så idag er jeg bare lykkelig, og svever rundt på en sky av glede :hoppe:

Gratulerer masse

Så bra et dere endelig lykkes :):klem::hoppe::hoppe::hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har jeg tatt turen inn fra sola. Har ligget og tenkt i hele dag. Måtte ringe ei utenforstående venninne og prate litt med henne om hva jeg skal gjøre videre. Ikke lett.

Men vi kom fram til følgende: Jeg og søstra hans skal på by'n i kveld, så jeg skal ikke ta noe kontakt med han på sms/tlf i dag. -dersomhvisomatte jeg skulle gjøre det måtte det være å ringe (for han skriver jo ikke meldinger) -og det tør jeg ikke :sjenert: Så får jeg se om han er ute. Er han det må jeg jo ta mot til meg å prate litt. Er han derimot ikke det får jeg ta det som det kommer. Uansett, jeg vil ikke gi sakene hans til søstern sånn helt uten videre. Siden han foreslo at vi skulle treffes og bytte, og han ikke har svart må meldinga mi, har jeg lyst til å beholde de inntil videre. Så "har jeg noe på ham" :ler:

Hva mener dere her inne? Er disse tankene helt på tryne, eller høres det greit ut?? Er egentlig veldig usikker, men noe må jeg jo gjøre :forvirret::sjenert:;)

Skrevet

Gratulerer Yamaha!

:hoppe: :hoppe:

Gjest Dallandra
Skrevet

Det høres ut som en god plan 7v8, lykke til. Ha en fin bytur, og fortsatt god helg alle sammen. Vi har besøk av ei venninne fram til onsdag, så blir nok litt fraværende fram til da.

Skrevet

Er så glad på dine/deres vegne Yamaha! :klem:

Skrevet

Jeg synes det hóres ut som en god plan 7v8.

Ikke gi tingene hans til söstra, nei, det ville jo vaert aa gi opp!

Ha en fin tur ut paa byen, haaper du har hellet med deg og möter paa han!

Ha en fin lördagskveld snupper!

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg er bare innom for å si en ting:

JEG ER GRAVID :hoppe:  :hoppe:

Testet positiv i dag tidlig, og syns det var på tide, for det måtte 13 forsøk til ;)

Så idag er jeg bare lykkelig, og svever rundt på en sky av glede :hoppe:

OH MY GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GRATULERER SÅ MASSE VENNEN :hoppe: :-D :klem::hjerte:

Dette var fantastisk gode nyheter - og så beæret jeg er over at du ville dele det med oss her inne!

Jeg rekker ikke å skrive noe mer akkurat nå, jeg er innom igjen her før midnatt.

Men dette måtte bare skrives ;)

Ønsker deg masse lykke til, dette kommer til å gå så fint - håper du får anledningen til å kose deg gjennom svangerskapet :)

Skrevet (endret)

Dagens frokost:

To croissanter fyllt med sjokolade :sikle:

En café con leche (esperessokaffe med masse varm melk og sukker)

Ananasjuice

Det er lov aa slaa seg litt lös paa söndager, ikke sant?

:sjenert:

Ha en herlig söndag piger! :briller2:

Endret av Amadea
Gjest Gjesta
Skrevet
Dagens frokost:

To croissanter fyllt med sjokolade :sikle:

En café con leche (esperessokaffe med masse varm melk og sukker)

Ananasjuice

Det er lov aa slaa seg litt lös paa söndager, ikke sant?

:sjenert:

Ha en herlig söndag piger!  :briller2:

Ååååååå det må være det beste jeg hadde fått servert til frokost ihvertfall! kjempe deilig :-D

Jeg er kjapt innom før jeg skal ut og nyyyte sola mens den enda er her.

Jeg ville være informere om at jeg ble lei av å spekulere selv :ler: , som dere selv nevnte - være impulsiv som jeg FAKTISK er (les; hele prosjektet)

Og dessuten jeg kan da umulig mase ved å sende en bitteliten mail siden det er gått en måned siden sist som Annie og sa.

Så.... jeg har sendt den lille mailen :overrasket::forvirret::ler:

Kommer innom senere i dag og leser meg gjennom innlegg jeg ikke rakk nå, og svarer.

Ha en strååååååååååålende dag jenter!

:klem:

Skrevet

HURRA for impulsivitet!!!

Naa maa jeg komme meg ut ogsaa... :sjenert:

Skrevet

Så bra at du har sendt mail :hoppe:

Blir spennende å se om du får svar nå da :sjenert:

Og tusen takk for gratulasjonene alle sammen :bukke:

Nå skal jeg ut og nyte solen litt mer før jeg begynner å jobbe igjen i morgen :sur:

Skrevet

Skjønner at du er spent ja Sjarmtroll, det er du ikke alene om :)

Tusen takk for dagens rose Sjarmtroll og Annie :klem:

Gjest Gjesta
Skrevet

Vi er spente vi også! Men husk å ikke bli kjempelei deg hvis du ikke får svar med det første da... Hvis han driver med flytting er det ikke sikkert han har internett en gang, og kanskje det tar tid til han får såpass tilgang så han kan sette seg i ro og mak og formulere et perfekt lite brev tilbake!

:klem: til alle jentene i varmen!

Gjest Gjesta
Skrevet

Åh, hvor skal jeg begynne! Hjemme igjen for å ta en liten etterlengtet dusj. (Er fortsatt på hytta) Vet ikke om jeg skal gratulere Yamaha først, eller si JAAA for at Sjarmtroll har sendt mail! Begge deler er jo suverent. Først til Yamaha: Gratulerer veldig, veldig mye!! Så spennende! Jeg misunner deg jeg :sjenert: Vi prøver vi også skjønner du.. Til Sjarmtroll har jeg en ting å si: :danse: Dette hadde jeg også gjort. Klart du får svar! -Men ikke få panikk hvis du ikke hører fra han med en gang da! Stay coool! Vi prekast jenter!

Skrevet
Syns det høres ut som en god plan jeg :)

Det høres ut som en god plan 7v8, lykke til. Ha en fin bytur, og fortsatt god helg alle sammen.

Jeg synes det hóres ut som en god plan 7v8.

Ikke gi tingene hans til söstra, nei, det ville jo vaert aa gi opp!

Ha en fin tur ut paa byen, haaper du har hellet med deg og möter paa han!

Da kommer en liten oppdatering :sjarmor: Det ble vorspiel med søstra hans, og der kommer det fram at mobilen hans ikke virker (husker ikke om jeg har skrevet det før..). Så det kan jo være den logiske forklaringen på hvorfor jeg aldri fikk svar på onsdagsmailen. Utover kvelden kommer det vel mer eller mindre fram at han og noen kompiser skal ut. Så håper mitt stiger. :sjenert:;) Vi drar etterhvert på byn,kommer til stamstedet vårt,men der er det absolutt ingen kjente. Rett og slett kjedelig. Så vi bestemmer oss for å gå innom et annet sted,bare for å se om det kan være noen kjente der. Og hvem er den første vi treffer ;):ler: Joda,det er HAN :hoppe: Vi blir stående å prate og det tar ikke mange minutter før han spør om det er nachspiel hos meg i dag også :ler:

Så jeg kunne jo ikke si nei til det :sjarmor::humpe: :kgblunk:

Så ja, jeg kom i kontakt med han, men vi har ikke avtalt noe videre. Så står vel egentlig fortsatt på bar bakke.. Kan virkelig tenke meg å bli bedre kjent med han, men vet ikke hvordan. Så sånn er ståa nå :smile:

Skrevet
Jeg ville være informere om at jeg ble lei av å spekulere selv :ler: , som dere selv nevnte - være impulsiv som jeg FAKTISK er (les; hele prosjektet)

Og dessuten jeg kan da umulig mase ved å sende en bitteliten mail siden det er gått en måned siden sist som Annie og sa.

Så.... jeg har sendt den lille mailen :overrasket:  :forvirret:  :ler:

:klem:

Ja, nå er jeg mer meg selv vet dere :ler: sender avgårde når jeg bare ikke orker å vente lengre.

Det er jo ikke helt uproblematisk dette :forvirret:

Det at jeg ikke får svar de nærmeste dagene kan likegodt bety at det er samme grunnen til at jeg ikke har hørt noe fra ham! - at han rett og slett ikke har nett/er i flyttingen :sjenert:

Eller så betyr det at han har nett men ikke har valgt å gi lyd fra seg.

Jeg er nervøs, spent og utålmodig! :sur:

Tenk om det dumper inn en søt mail, tenk om det ALDRI kommer en..

Argh.

Du er tøff :klappe: Tror det kan være greit at du sendte en mail i dag. Det viser at du ikke har glemt ham,og du viser at du fortsatt vil ha kontakt. Så ja-du har nok en gang kastet ballen over til ham,men på en fin måte. :)

Synes at uansett hva han vil eller ikke vil bør han være mann nok til å gi deg en tilbakemelding. Klart det er trist hvis (men det skjer ikke, her er vi superopptimister :ler: ) han sier han ikke vil ha kontakt, men det er tross alt bedre å vite enn å leve i usikkerhet. Så langt burde han også tenke!

Men jeg tror ikke han er sånn, jeg tror du får svar. Det har nok en naturlig forklaring at han ikke har latt høre fra seg enda. (hvis ikke skal vi alltids klare å oppspore tlfnr hans, og da starter jenteligaen terrorstorm :klappe::ler::ironi: ) Og da ville jeg ikke likt å være i hans sko :kjempesinna: :rosasmil:

Så DAAAAAAAANSKEEEEEEEEN.....du MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ svare Sjarmtrollet vårt :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...