Gjest Gjesta Skrevet 4. august 2006 #2581 Skrevet 4. august 2006 Hehe, dere altså! Bare innom en liten tur. Er på hytta om dagen, men måtte ned for å ta en dusj.. Måtte innom å se litt. Ha en super duper helg!
Gjest Gjesta Skrevet 4. august 2006 #2582 Skrevet 4. august 2006 Ja, vi er ikke helt gode - men de gærne har det godt sies det Ha en superduper helg du og sweetie
Amadea Skrevet 4. august 2006 #2583 Skrevet 4. august 2006 God helg jenter! Jeg er her og venter jeg ogsaa, men jeg rekker ikke alltid aa legge igjen spor. Naa skal jeg snart oppdatere meg, saa faar vi se om jeg har noe fornuftig aa si. (Heller tvilsomt, hehehe)
Gjest Dallandra Skrevet 4. august 2006 #2584 Skrevet 4. august 2006 Bare en liten triumf: I går ble jeg spurt om leg da jeg var på polet og kjøpte ei flaske likør :-D Og jeg blir 32 denne måneden altså!!!
Gjest Gjesta Skrevet 4. august 2006 #2585 Skrevet 4. august 2006 (endret) Så stille det har vært her i dag da jenter - nesten et antiklimaks etter i natt Jeg har som vanlig fått tid til å tenke litt da - og jeg sender definitivt en siste mail. Ellers; det har vært en lang dag, men en veldig fin en. Jeg var nesten sikker på at om det ble soldager nå utover, så ble det ikke såå varme og gode sommerdager som vi hadde i juli. Men i dag har det jo vært kjempe varmt igjen!! :-D Fant du deg ovn i dag Annie? Endret 11. august 2006 av sjarmtroll
Gjest Gjesta Skrevet 4. august 2006 #2586 Skrevet 4. august 2006 Bare en liten triumf: I går ble jeg spurt om leg da jeg var på polet og kjøpte ei flaske likør :-D Og jeg blir 32 denne måneden altså!!! ← ja, er det ikke herlig?? :-D Sist jeg var ute måtte jeg og vise legg - noe som resulterte i at jeg ble så glad og omtrent takket dørvakta, noe som igjen førte til at han skjønte tegninga og sendte meg rett inn Kanskje det er den beste taktikken for de umyndige å bruke? bare late som om man har fått verdens beste kompliment
Gjest Gjesta Skrevet 4. august 2006 #2587 Skrevet 4. august 2006 God helg jenter! Jeg er her og venter jeg ogsaa, men jeg rekker ikke alltid aa legge igjen spor. Naa skal jeg snart oppdatere meg, saa faar vi se om jeg har noe fornuftig aa si. (Heller tvilsomt, hehehe) ← Godt å høre at du venter du også Klart du har masse fornuftig å si! Og jeg trenger definitivt input i mylderet av sprikende teorier Gof helg til deg og!
Amadea Skrevet 4. august 2006 #2588 Skrevet 4. august 2006 Jeg har som vanlig fått tid til å tenke litt da - og jeg sender definitivt en siste mail. Jeg skal ikke spørre om noe i det hele tatt, annet en hvordan det står til. Det eneste jeg lurer på er om jeg kan skrive på slutten: "gleder meg til vi eventuelt ses " eller "håper vi ses " ?? Og denne sendes ikke i dag, og heller ikke i morgen. Men jeg tenker at om to uker er vi rundt den 18. august..og da må det da være greit. ← Det var da voldsomt til planlegging da! Om to uker har du sikkert hört fra Dansken saa da trenger du ikke aa sende den mailen du planlegger naa Okei, hvis du naa skal sende denne mailen da... da synes jeg absolutt du kan skrive noe slikt paa slutten. Kanskje du kan slenge paa en "snart" etter "Haaper vi sees". Da höres du litt mere positiv ut Dette gaar bra vet du Naa faar han snart tilgang paa nett og dere "mötes" paa MSN. Og DA synes jeg at dere skal utveksle telefonnummere
Amadea Skrevet 4. august 2006 #2589 Skrevet 4. august 2006 7v8, har du faatt tatt den kaffen? (Nyskjerrig? Jeg? Neida...)
Gjest Gjesta Skrevet 4. august 2006 #2590 Skrevet 4. august 2006 Hehe alt må planlegges nøye her skjønner du Amadea Jeg synes du egentlig skal ta det litt på sparket jeg sjarmtroll... Altså ikke planlegge så mye. Men vent iallefall så lenge du klarer da I dag har jeg gått kjempelang tur (over 2 timer totalt ), svømt i 20 min og kost meg i sola
Gjest gjest1 Skrevet 4. august 2006 #2591 Skrevet 4. august 2006 Hørt fra uganda nå da? Sorry.... Her har vi hatt baluba hele dagen, med snuppa på 9 mnd som klarte å klore seg inne på øyet. Det var ikke noe godt for henne og vi måtte på legevakta. Der tok legen og dryppet et stoff i øyet hennes som ble selvlysende gult der riften var. Det var skummelt å se på. Men heldigvis fikk hun øyedråper og er ikke så opphovnet nå lenger, hun har heller ikke så vondt. Huff jeg liker IKKE at barna har det vondt, da blir jeg et pysete vrak! Takk og pris var mannen min også hjemme i dag.(ingen har så beroligende effekt på meg som han )
Gjest gjest1 Skrevet 4. august 2006 #2592 Skrevet 4. august 2006 Hehe alt må planlegges nøye her skjønner du Amadea Jeg synes du egentlig skal ta det litt på sparket jeg sjarmtroll... Altså ikke planlegge så mye. Men vent iallefall så lenge du klarer da I dag har jeg gått kjempelang tur (over 2 timer totalt ), svømt i 20 min og kost meg i sola ← Det er lett med oss som hjelpere
Gjest Dallandra Skrevet 4. august 2006 #2593 Skrevet 4. august 2006 uffda Niko Ingenting er så vondt som at ungene har det vondt og vi ikke kan gjøre stort for å hjelpe. Godt at det går bedre nå da. Natta damer.
Annie Skrevet 4. august 2006 #2594 Skrevet 4. august 2006 Fant du deg ovn i dag Annie? ← Fant ut hva slags ovn vi skal ha ja Sjarmis Regner med å kjøpe den neste uke. Alt vi har av hvitevarer er hvitt, så det blir hvit ovn også. Ønsker ikke å la ovnen skille seg ut fra resten, det er ikke et SÅ fint møbel. Har forøvrig hatt "kosedag" med mann og barn i dag. Vi var i byen og rundt omkring og så på innbyggingsovner først. Deretter dro vi på Peppes og spiste, for så å reise på stranda. Sambo og jeg så på at ungene badet, jeg gadd ikke skifte etter å ha spist meg god og mett, så han og jeg koste oss på pleddet og så på ungene som koste seg i vannet. Og jammen duppa vi ikke av litt også... Etter det reiste vi hjemover. Har fått projektor i dag, så vi leide med oss film som vi så. Robotene. VELDIG BRA forresten. Stua ble ommøblert, sambo snekra sammen 2 asfaltplater, og jeg strøk et hvitt laken som vi trakk platene med. Dermed hadde vi lerret som vi kunne se filmen på. Han jeg bor sammen med er driftig når det kommer til tekniske duppedingser, så for han å snekre sammen dette, var bare moro. Gleder meg dog til vi får ny stue, for da blir det en mer permanent løsning med ordentlig lerret som kan henge fast i taket. Uansett, vi var veldig positivt overrasket over projektoren og det midlertidige lerretet. Er det forresten noen som trenger, og jeg nevner i fleng: Oppvaskmaskin, Kjøleskap med stor fryser eller Komfyr med kjeramisk topp?
Impala Skrevet 4. august 2006 #2595 Skrevet 4. august 2006 Er bare innom med en nattklem til alle de herlige jentene her inne Dette er definitivt den tråden jeg gleder meg aller mest til å lese når jeg er på KG Har bare slappet av idag jeg, og nytt den siste feriedagen min. Utrolig hvor fort 4 uker går dere. I kveld har jeg vært ute og spist med bestevenninna mi, og sett Pirates og the Caribbian. Syns den var bra jeg, men skjønte ikke ehtl slutten, så det blir nok en film nr. 3. Har heller ikke sett den første, så får vel prøve å få gjort det en gang også. God natt, og sov godt
Annie Skrevet 4. august 2006 #2596 Skrevet 4. august 2006 Den første er superbra, har ikke sett nr 2 enda, men gleder meg!
Impala Skrevet 4. august 2006 #2597 Skrevet 4. august 2006 Den første er superbra, har ikke sett nr 2 enda, men gleder meg! ← Da må jeg bare se den. Det var masse kule effekter i nr. 2. Ble skikkelig skremt ett par ganger faktisk.
7v8 Skrevet 5. august 2006 #2598 Skrevet 5. august 2006 7v8, har du faatt tatt den kaffen? (Nyskjerrig? Jeg? Neida...) ← Nei jeg har ikke det. Jeg sendte meldinga på onsdag, og har fortsatt ikke fått svar. Men; jeg var på kafe med søstern hans i går, og da kom det fram at han sjelden svarer på meldinger. Det gjelder visst uansett hvem de er fra. Så da følte jeg det plutselig ikke så tungt lenger Selv om mine tanker da settes i sving: hvorfor svarte han på den på søndag men ikke på onsdag? Skal jeg tolke det somom han ikke vil ha noe videre kontakt??? Eller??? Rett og slett veldig frustrerende! I tillegg hadde han sendt med henne sakene mine. Så det er vel også et tegn på at han ikkke vil vi skal ha kontakt. (eller???) hmmm.. Så greia mi nå er hva jeg skal gjøre med sakene hans. Skal jeg beholde de intill videre og prøve å sende han en melding litt ut i uka for å spørre om jeg skal sende det med henne eller om vi skal møtes, eller skal jeg bare levere det til henne?? NOEN SOM HAR NOEN RÅD ELLER INNSPILL??? De mottas med takk Så nå sitter jeg her alene, klar til å jumpe ut i solsteiken og desperat prøve å finne noen som vil være med på byen i kveld. Tenker jo som så at det er en mulighet for at han skal ut i dag (han er jo singel, og vi single pleier å være på byen i helgene ). Og da kan jo ikke jeg sitte hjemme Sjarmtroll: synes det høres bra ut å vente et par uker med mailen. Vet det er vanskelig, men la han også få muligheten til å ta kontakt i august. Det er jo tross alt bare den 5. i dag
Impala Skrevet 5. august 2006 #2599 Skrevet 5. august 2006 Jeg er bare innom for å si en ting: JEG ER GRAVID Testet positiv i dag tidlig, og syns det var på tide, for det måtte 13 forsøk til Så idag er jeg bare lykkelig, og svever rundt på en sky av glede 1
Gjest Dallandra Skrevet 5. august 2006 #2600 Skrevet 5. august 2006 GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! For en god nyhet!!! Jeg ønsker deg et riktig fint og problemfritt svangerskap og verdens beste unge (men det blir de bestandig!!!) Blir alltid så glad av sånne nyheter jeg!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå