Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet
Behold roen nå Sjarmis. Detta årnær sæ serru. :klem:

Husk at Annie er magefølelse-guru om du har glemt det....

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)
Husk at Annie er magefølelse-guru om du har glemt det....

;) er bare så trist når man kommer dit at man i ferd med å miste håpet og gir opp. Rett og slett fordi man ikke har noen grunn til å fortsette å anta noe :tristbla:

Endret av sjarmtroll
Gjest gjest1
Skrevet
;) er bare så trist når man kommer dit at man i ferd med å miste håpet og gir opp. Rett og slett fordi man ikke har noen grunn til å fortsette å anta noe :tristbla:

Ja jeg vet :klem:

Men du har jo oss våken i lag med deg om natten er ikke det bra da?

Dessuten tråla jo jeg Køben etter han(for de som ikke vet det, jeg har sett bilde :) ) og han var ikke å finne, så han er sikkert på ferie i Uganda uten mulighet til mobil eller internett!

Gjest gjest1
Skrevet (endret)
Bare glem det... dustedame!(meg altså!) Endret av Niko
Gjest Gjesta
Skrevet
Ja jeg vet  :klem:

Men du har jo oss våken i lag med deg om natten er ikke det bra da?

Dessuten tråla jo jeg Køben etter han(for de som ikke vet det, jeg har sett bilde :) ) og han var ikke å finne, så han er sikkert på ferie i Uganda uten mulighet til mobil eller internett!

Det er ikke bare LITT bra jeg har dere, det er faktisk fantastisk bra! :klem:

dere er så utrolig gode :-D

Når du var der nede vet jeg forsåvidt hvor han var. Han fortalte meg hvor han skulle og hvorfor skulle jeg til å si.

Det er nå etterpå som er verre :forvirret: når han er hjemme igjen, enten her eller der.

snille du :klem:

Skrevet

Du finner det her. Du må registrere deg, men det er gratis og du kan spille med hvem du vil. Oversiktlig og bra.

Gjest gjest1
Skrevet (endret)
Det er ikke bare LITT bra jeg har dere, det er faktisk fantastisk bra!  :klem:

dere er så utrolig gode :-D

Når du var der nede vet jeg forsåvidt hvor han var. Han fortalte meg hvor han skulle og hvorfor skulle jeg til å si.

Det er nå etterpå som er verre :forvirret: når han er hjemme igjen, enten her eller der.

snille du :klem:

NOPE! fortsatt i Uganda og driver U-hjelp, så flott menneske er han ;)

Endret av Niko
Gjest Gjesta
Skrevet

Nå MÅ jeg legge meg :forvirret:

Søren og, nå hadde jeg lyst til å være her med dere søtinger :-D

Men jeg gleder meg til å lese i morgen, vi tar det da igjen :)

Veldig takknemlig og glad jeg har dere her inne - det er så fint :klem:

Drøm søtt!

Gjest Gjesta
Skrevet
NOPE! fortsatt i Uganda og driver U-hjelp, så flott menneske er han  ;)

:klappe::ler:

Du ER så søt du :klem:

Uansett, kan man ikke gjøre noe annet enn å bli på godt humør av dere :-D

Skrevet

Helt klart! :ler:

Nattinatt Sjarmis. Takk for praten, så snakkes vi snart igjen. :klem:

Gjest Gjesta
Skrevet
Helt klart! :ler:

Nattinatt Sjarmis. Takk for praten, så snakkes vi snart igjen. :klem:

Takk det samme søta :klem:

Gjest gjest1
Skrevet

Natta :)

Jeg skal spille backgammon for gubben sitter med bærbar i sofaen, vi legger oss aldri....

Gjest gjest1
Skrevet (endret)
Du finner det her. Du må registrere deg, men det er gratis og du kan spille med hvem du vil. Oversiktlig og bra.

Jeg er så dum, her sitter jeg og har akkurat registrert meg, men var så opptatt av å lese her inne at jeg allerede har glemt brukernavnet mitt.... Valgte et de foreslo og det har jeg ikke peil på hva var.

Jeg tror jeg tviholder på hva svigermor sa etter min første fødsel: Du kan skylde alt på hormoner i alle fall i 2 år etter fødselen ;) Så det er nok det som gjør at jeg har hukommelse som en amøbe....

EDIT: det vil jo si at jeg kan rote i 1 år og 3 mnd til det.... DEILIG!

Endret av Niko
Skrevet

Voldsomt til skravling her ikveld da :overrasket:

så han er sikkert på ferie i Uganda uten mulighet til mobil eller internett!

Der hadde vi forklaringen ja, visste det var noe sånt :ler:

Skrevet

Har egentlig ikke noe vettugt å komme med jeg nå, men ville nå uansett legge igjen ett spor slik at dere vet at jeg er innom :)

Skjønner godt at du vil ha en avklaring Sjarmtroll, det vil alle som er i en sånn situasjon. Berømmer deg for at du klarer å holde deg så rolig og tenke klart :klem:

Ha en fin dag alle sammen :klem:

Gjest Dallandra
Skrevet

Jeg tror jeg tviholder på hva svigermor sa etter min første fødsel: Du kan skylde alt på hormoner i alle fall i 2 år etter fødselen ;)

Å herregud det betyr at jeg har kun få måneder igjen etter å ha vært ei svime i snart 3,5 år... hva skal jeg gjøre fra oktober av da??? :forvirret::forvirret:

Men jenter altså. Her går jeg og legger meg og neste morgen er det TO nye sider!!?? Det er lenge siden sist det, jeg ble jo nesten fristet til å tro at det hadde SKJEDD noe!!! :riste::ler:

Velkommen med en ny gutteproblematikk, nå har vi to å vente på og analysere, fint for oss gamlinger å kunne mimre litt tilbake til den gangen verden var spennende og full av gutter. :ler::ler:;)

Skrevet

God morgen. Er bare innom og legger igjen spor her jeg også. Like dumt det, når jeg først er innom og leser en bråta med nye innlegg...

Kos dere i det fine været! Skal ut å se på innbyggingsovn i dag vi. Gleder meg!

Gjest Gjesta
Skrevet

:ler: pokker at jeg måtte legge meg i natt - det fristet IKKE, slik innleggene bare ramlet inn :-D

Dette må gjentas jenter ;)

Skjønner reaksjonen din Daria :ler:

Det er vel lignende tilstander når/om jeg hører noe.

Men Yamaha, er jeg egentlig flink da? jeg syns ikke jeg klarer å legge dette helt bort så lenge og beholde roen jeg :ler: men vet du hva - sånt et kompliment går meg ikke hud forbi, jeg tar det til meg jeg. Tusen takk vennen! :-D :klem:

Stoooooooooooor klem til Annie, Dallandra, Yamaha, Daria og Niko for gode innlegg :klem:

Ha en strålende dag piger - det er nyyydelig vær i dag :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...