Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet
7v8:

Nå måtte jeg smile av deg :-D

Der ser man - det er da IKKE lett for oss jenter å la være å spekulere :ler:

Vi er oss selv like ;)

Når det gjelder gutteproblematikken skjønner jeg deg sååååååå godt.

Det er jo i prinsippet det samme vi tenker; hva skal vi si? hva er å si for mye, passe? hvorfor gjorde han sånn, hva tenker han?

Jeg mener det og når jeg sier det, at vi jenter burde være lettere å forstå seg på enn menn. Seriøst. Av alle jeg kjenner, sier jenta det rett ut som det er.

Mens menn er så "mystiske", gir ulike signaler etc, som resulterer i at vi sjelden vet hvor vi har dem.

Dette er hva jeg tror:

Hvordan var kontakten dere i mellom i helga, var den veeldig god?

Jeg tenker at siden han meldte deg med engang og sa dere måtte bytte etc, så innebærer det tross alt å MØTE deg. Så det vil han tror jeg.

Det at han ikke har svart enda, kan VELDIG godt ha en god grunn. Det er vel det første vi jenter må innse, at det KAN hende det er en god grunn til at de ikke svarer med det første (ja, jeg ser ironien i at jeg sier det :ler: )

Så la oss avvente litt sånn sett!

Ellers, så var det etter mitt skjønne overhodet IKKE for mye å spørre om dere skulle gjøre det over en kaffe!

Det er heeelt fair, og er han en mann så skal han da tåle såpass. Og gjør han ikke det, da er det som man sier - ikke verdt det.

Jeg kjenner alt til det å ta en sjangse man ellers ikke ville gjort ;) det er ikke noe gøy når man evnt ikke får igjen for det da.

Men det skal ikke skje her!

Hold oss oppdatert nå da!  :klem:

Egentlig litt vanskelig å si ang kontakten. Vi kjenner til hverandre fra før,dvs hilst på hverandre - byen er ikke SÅÅ stor,og vi hadde vært på samme fest. Og dro sammen hjem.. Kanskje ikke veldig lurt,men men.. :forvirret: Vi pratet en del,og han dro ikke før utpå dagen. Stemningen var god da han dro. Så kan ikke skjønne annet enn at han mente det han skrev i mld om å møtes og bytte.

Greit, kan godt ta hintet om at vi ikke utvekslet nr, at det tyder på at han ikke er gira på noe videre kontakt, men da hadde han ikke treng å skrive det han gjorde. Hmmm.. :sur::sjenert::forvirret:

Og ja, skal holde dere oppdatert :ler::lol:

Nå blir det snart senga. Var sikkert våken en gang i timen i natt for å sjekke mobilen for eventuelt svar :ler::legrine: Det ska'kke være mulig :Gjesp: :icon_smile:

:klem::klem: til dere alle sammen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HEY hey! Nå har vi 2 å følge opp! :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Nå legger jeg meg - så skal jeg tenke litt mer over hva jeg gjør.

Jeg har bare dessverre så bange anelser for dette nå.

Han var så veldig, veldig på før - dette er rake motsetningen :tristbla:

Og det verste er at jeg tenker at det er ikke lengre opp til meg å "gjøre det rette" for å få han i tale.

Jeg har gjort mitt slik sett - og det er som det tenker jeg, enten sånn eller sånn.

Vil han så vil han - så enkelt og så vanskelig..

Hadde han bare visst hvor mye jeg gledet meg til å ses, hvor mye jeg har håpet i sommer. Men, men kanskje han aldri får vite det.

Nattakos! :klem:

Gjest Gjesta
Skrevet

:ler: Dere er vel søte!!

Jeg skjønner frustrasjonen til dere begge, men jeg tror nøkkelordet er TÅLMODIGHET TÅLMODIGHET og litt ekstra TÅLMODIGHET.

Huska at gutter også kan spille kostbare da, og de kan (utrolig nok) ha andre ting å gjøre enn å vente på meldinger og mail fra vakre jenter ;)

Gjest Gjesta
Skrevet
Egentlig litt vanskelig å si ang kontakten. Vi kjenner til hverandre fra før,dvs hilst på hverandre - byen er ikke SÅÅ stor,og vi hadde vært på samme fest. Og dro sammen hjem.. Kanskje ikke veldig lurt,men men.. :forvirret: Vi pratet en del,og han dro ikke før utpå dagen. Stemningen var god da han dro. Så kan ikke skjønne annet enn at han mente det han skrev i mld om å møtes og bytte.

Greit, kan godt ta hintet om at vi ikke utvekslet nr, at det tyder på at han ikke er gira på noe videre kontakt, men da hadde han ikke treng å skrive det han gjorde. Hmmm.. :sur:  :sjenert:  :forvirret:

Og ja, skal holde dere oppdatert :ler:  :lol:

Nå blir det snart senga. Var sikkert våken en gang i timen i natt for å sjekke mobilen for eventuelt svar :ler:  :legrine:  Det ska'kke være mulig :Gjesp:  :icon_smile:

:klem:  :klem: til dere alle sammen

Gud, jeg kjenner til det å bli så preget av å vente på svar! :sjenert::sur::ler: man blir aldeles lokos - så enkelt er det.

Tror ikke det spiller noen rolle om man blir med hverandre hjem eller ikke jeg, er det noe der så er det noe der. Eller ikke.

Og sånn tror jeg menn tenker og - det har i så fall ikke vært grunnen til at du har spolert noen sjangser.

Ikke ta hintet om at dere ikke utvekslet nr heller, du ba da heller ikke om hans? ;)

Han tenkte vel som deg, at han i så fall finner deg siden det er ikke er en så stor plass etc.

Bare det at han ble litt utover dagen etter da.

Nei, du hører ihvertfall noe igjen - det er jeg sikker på :)

:klem:

Gjest Gjesta
Skrevet
:ler:  Dere er vel søte!!

Jeg skjønner frustrasjonen til dere begge, men jeg tror nøkkelordet er TÅLMODIGHET TÅLMODIGHET og litt ekstra TÅLMODIGHET.

Huska at gutter også kan spille kostbare da, og de kan (utrolig nok) ha andre ting å gjøre enn å vente på meldinger og mail fra vakre jenter ;)

Og jeg som skulle i seng :ler: men dere vet, i hyggelig selskap vet du ;)

Ja, jeg vet. Tålmodighet er en dyd :sur:

Det er vel bare det at jeg har ventet så leeeenge kjennes det ut som!

Drit i at jeg faktisk SA til ham at jeg ventet på ham til høsten jeg :sjenert::ler:

Det er bare det at jeg både ønsker og trenger en eller annen "konklusjon" snart kjenner jeg.

Det er NULL problem å vente aldri så lenge, om man vet man venter på noe ;)

Det er det som er så kjedelig nå, at jeg ikke engang vet om jeg venter på noe i det hele tatt :forvirret:

Jeg vet jo i det minste at han var opptatt tidligere, nå KAN det jo også være slik at om han er i flyttingen, så sier man kanskje opp nettet etc? kanskje han ikke er online igjen før han er i Norge for det jeg vet.

Jeg er bare bittelitt lei av å vente og ikke vite, og aldri så lite pessimistisk i forhold til utfallet :tristbla:

Det "frister" å gi opp. Så er det gjort, så kan jeg legge bort alle forhåpningene først som sist :forvirret:

Det er så godt du holder oss litt i virkeligheten Vampyra - det virker vitterlig som om vi trenger det :sjenert::ler:

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)
Husk at gutter også kan spille kostbare da, og de kan (utrolig nok) ha andre ting å gjøre enn å vente på meldinger og mail fra vakre jenter ;)

HVA?? det kan da ikke bare gjøre det?? det klarer jo ikke vi (fra menn ihvertfall ja), overhodet liksom, så da er det bare vanskelig se at sånt er mulig! :legrine:

Endret av sjarmtroll
Gjest gjest1
Skrevet (endret)

Jeg bedriver alltid "ventetiden" med å spille backgammon på PC'n. Kanskje det er et tips Sjarmtroll og 7v8?? Og skulle greia gå i vasken(noe vi her inne vet ikke skjer) så er dere jo blitt mestere i backgammon og vi kan ha jenteliga turnering ;)

*trykkleifer*

Endret av Niko
Gjest gjest1
Skrevet

Vel dette har jeg aldri hørt om! Alle menn jeg kjenner sjekker mobilen/mailen etter meldinger fra søte jenter hele dagen :sjarmor:

Gjest Gjesta
Skrevet

For en ide! :-D

Men klarer jeg å konse på det istedet?? eh nei - jeg er HÅPLØS :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet
Vel dette har jeg aldri hørt om! Alle menn jeg kjenner sjekker mobilen/mailen etter meldinger fra søte jenter hele dagen  :sjarmor:

Gud, ikke si det da :legrine: da tegner det jo IKKE bra :ler:

Gjest gjest1
Skrevet
Hvor spiller du hen Niko?

Hadde ei venninne jeg alltid spilte med på gamezone(?) men etter at hun svikta meg og ble seriøs arbeidstaker spiller jeg i grunn bare på den her som følger med windows xp, den logger på zone.com og jeg spiller mot bare ukjente folk :)

Dessuten har jeg en mann som elsker spillet så vi sitter gjerne i timer og drikker rødvin og spiller på det flotte spillet vi kjøpte på en utelandsreise....

Skrevet

zone.com syns jeg har blitt helt håpløst å spille på. Har du prøvd start.no?

Gjest gjest1
Skrevet
Gud, ikke si det da :legrine: da tegner det jo IKKE bra :ler:

ÅJ ja faen(språket kommer fram en gang inn i mellom selv for oss pietistiske sunnmøringer), det kan jo missoppfattes;

OK alle menn jeg kjenner som har like lite liv som MEG gjør det :) Og vi alle vet jo at Dansken VÅR ikke er slik....

*dro jeg den inn igjen mon tro*

Gjest Gjesta
Skrevet

Det er bare som jeg skrev til Annie isted:

Jeg liker ikke å føle meg "dum". Og om dette er et stooort hint fra ham, det å bli borte, da ser jeg bare dum ut om jeg ikke tar dette hintet :forvirret:

Jeg vil bare vite jeg, så skal jeg da innstille meg deretter jeg.

Skrevet

Behold roen nå Sjarmis. Detta årnær sæ serru. :klem:

Gjest Gjesta
Skrevet
ÅJ ja faen(språket kommer fram en gang inn i mellom selv for oss pietistiske sunnmøringer), det kan jo missoppfattes;

OK alle menn jeg kjenner som har like lite liv som MEG gjør det :) Og vi alle vet jo at Dansken VÅR ikke er slik....

*dro jeg den inn igjen mon tro*

Hm, jeg vet ikke helt :ler::klem:

Gjest gjest1
Skrevet
zone.com syns jeg har blitt helt håpløst å spille på. Har du prøvd start.no?

Ja det har du rett i, men jeg må i grunn innrømme at etter minstegull kom til verden har jeg ikke spillt så mye.(Hun er ikke verdens beste sover for å si det slik ;) )

*sjekker start.no nå :)*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...