Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Det er vel det jeg og er redd......at det uansett blir mas :forvirret:

Det siste som skjedde for oss, var at han sendte meg en mail med svar på den jeg sendte. Så snakket vi på msn, så svarte jeg i en bitteliten etter det,

(den er ikke å bekymre seg for, det var en typisk liten koselig hei-mail) og etter det har det ikke vært noe.

Om jeg skulle sendt den nå, ville det vel bare stått noe ala:

(...)Er litt spent på om du har flyttet til Norge jeg, ville ønske deg velkommen i så fall;)

(et liten setning om min sommer)

og bare spørre om hvordan sommeren hans har vært.

Og evnt avslutte med at jeg er spent på om vi fortsatt skal ses, at jeg for min del fortsatt ønsker det..:)

:klø:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

dropp å spørre om dere skal møtes, la han selv komme med det. Men resten kan du skrive :)

Gjest Gjesta
Skrevet
dropp å spørre om dere skal møtes, la han selv komme med det. Men resten kan du skrive :)

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk :ler: men da får jeg ikke svar på det aller viktigste da!! :legrine:

Gjest Gjesta
Skrevet

Nei men det er bedre at han tar det opp skjønner du ;)

Gjest Dallandra
Skrevet

må bare fortelle dere at nå har jeg vært flink og fått trent (Pilates foran TV'n) og fytti rakkern det var tungt!!! Jeg kan umulig ha magemuskler i det hele tatt!! :ler: Er det et realistisk mål at videoen skal være lett innen utgangen av året tro???

Gubben ble kasta ut av stua, selvfølgelig, kunne jo ikke ha tilskuere, får da være måte på. Han får heller nyte resultatet (i januar...).

Enig med Vampyra i at du ikke må spørre, gjør deg selv litt kostbar. Eller noe sånt. Guttene liker å jakte litt de også vettu.

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)

Huff, jeg vet jo at dere har rett Vampyra og Dallandra :sur::ler:

Det er jo slik at jeg tenker som dere, at grunnen til at jeg ikke tenkte å sende den enda, var for å gjøre meg litt kostbar - at HAN måtte ta kontakt...... ;)

Men..på denne måten tar jeg jo kanskje det første steget så han slipper.

Hm :klø:

Godt en har dere til å gruble sammens med :ler::klem:

ååå jeg og vil gjerne trene pilates Dallandra! så flink du er :-D

jeg må gjenoppta treningen i høst jeg og.

Endret av sjarmtroll
Skrevet

Har du sendt mail enda Sjarmis? Er forøvrig enig med de andre, ikke spør om når eller om dere skal treffes.

Gjest Gjesta
Skrevet

Nei Annievennen, jeg har ikke sendt den enda....... :forvirret:

Og jeg er så i tvil :sur:

På en måte føler jeg vel at det er hans trekk nå, siden jeg sendte den siste mailen tidligere.

At om han vil si hei, vet han hvordan han får tak i meg liksom...

*sove på det* :ler:

Nattakos til alle jentene - drøm søtt :hjerte:

Skrevet

Skjønner godt at du vil sende ham en mail jeg, og det syns jeg godt du kan gjøre, men er enige med de over her om at du må ikke spørre om dere skal treffes.

Blir spennede å høre hva du bestemmer deg for :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg håper SÅ at du skal sende en helt uskyldig mail jeg.. Venter i spenning!

Skrevet

Det er fortsatt fellesferie, jeg ville ventet en uke til jeg... Lett å si jeg vet... Men den som venter på noe godt osv... Enig med de andre over her om å droppe å spørre for mye.. Du har vært såå flink til å være kostbar hittil syns jeg - imponert! - så smør deg med litt tålmodighet til...

:troest: Vet jo det ikke akkurat er det du har lyst å høre men.......

;)

Gjest Gjesta
Skrevet

Takk for input jenter! :klem:

Jeg har tenkt på det i dag...

Og dette er vel en av stundene hvor jeg er "pessimist" og tenker at jeg uansett ikke hører noe mer - på tross at det liksom ikke er "logisk", at tegnene (bortsett fra stillheten nå som kan ha sine grunner) ikke tyder på det, at jeg så overhodet ikke ønsker at det skal være stopp etc.

Men i den forbindelse er jeg vel litt redd for å investere enda mer, å gi enda bittelitt av meg selv, som å forsøke å sende enda en mail..

bare for ingenting eventuelt.

Men så er det jo atter igjen sånn at jeg virkelig liker ham og har gjort alle disse tingene av den grunnen - så jeg kan ikke la være å gi det den siste sjangsen..

Jeg skal ikke forsøke å legge det bak meg - før jeg forhåpentligvis vet noe mer :forvirret:

Men uansett, han har forsåvidt hatt sjangsen til å svare på min siste og ikke gjort det. Noe som betyr at han enten ikke har villet/tatt seg tid til det, eller så har han rett og slett overhodet ikke vært på nett.

Derfor tenker jeg;

jeg skal krype litt til ;) og sende en liten mail.

Men jeg gjør som Nivea skrev, og venter et par - tre uker.

Da er vi ikke mer enn til midten/slutten av august og om det er slik at han driver med flytting denne måneden er det sikkert hektisk.

Hvordan jeg skal klare å vente så lenge det må gudene vite :overrasket::sur::ler: :klø:

Høres dette ut som en god plan jenter?

:klem:

Gjest Gjesta
Skrevet

Og ja, når jeg sender den, skriver jeg litt om min sommer og spør om hans og det er det ;)

Skrevet
Takk for input jenter! :klem:

Jeg har tenkt på det i dag...

Og dette er vel en av stundene hvor jeg er "pessimist" og tenker at jeg uansett ikke hører noe mer - på tross at det liksom ikke er "logisk", at tegnene (bortsett fra stillheten nå som kan ha sine grunner) ikke tyder på det, at jeg så overhodet ikke ønsker at det skal være stopp etc.

Men i den forbindelse er jeg vel litt redd for å investere enda mer, å gi enda bittelitt av meg selv, som å forsøke å sende enda en mail..

bare for ingenting eventuelt.

Men så er det jo atter igjen sånn at jeg virkelig liker ham og har gjort alle disse tingene av den grunnen - så jeg kan ikke la være å gi det den siste sjangsen..

Jeg skal ikke forsøke å legge det bak meg - før jeg forhåpentligvis vet noe mer :forvirret:

Men uansett, han har forsåvidt hatt sjangsen til å svare på min siste og ikke gjort det. Noe som betyr at han enten ikke har villet/tatt seg tid til det, eller så har han rett og slett overhodet ikke vært på nett.

Derfor tenker jeg;

jeg skal krype litt til ;) og sende en liten mail.

Men jeg gjør som Nivea skrev, og venter et par - tre uker.

Da er vi ikke mer enn til midten/slutten av august og om det er slik at han driver med flytting denne måneden er det sikkert hektisk.

Hvordan jeg skal klare å vente så lenge det må gudene vite      :overrasket:  :sur:  :ler: :klø:

Høres dette ut som en god plan jenter?

Og ja, når jeg sender den, skriver jeg litt om min sommer og spør om hans og det er det ;)

Ja, synes dette høres ut som en god plan ;) Da virker du ikke innpåsliten og masete, du er bare "normalt" ( ;):ler: )intressert i hvordan han har hatt det i sommer. Så det kan du godt gjøre. Synes også det er lurt å vente noen uker - på bakgrunn av både hans ferie, mulige flytting og ikke minst at dere pratet om å møtes i august.

Selvfølgelig klarer du å holde ut denne siste tiden. Du har vært SÅ flink fram til nå, så da klarer du resten også. Og vi er jo her og hjelper deg for å få tiden til å gå :):klem:

Gjest Gjesta
Skrevet
Ja, synes dette høres ut som en god plan ;)  Da virker du ikke innpåsliten og masete, du er bare "normalt" ( ;)  :ler: )intressert i hvordan han har hatt det i sommer. Så det kan du godt gjøre. Synes også det er lurt å vente noen uker - på bakgrunn av både hans ferie, mulige flytting og ikke minst at dere pratet om å møtes i august.

Selvfølgelig klarer du å holde ut denne siste tiden. Du har vært SÅ flink fram til nå, så da klarer du resten også. Og vi er jo her og hjelper deg for å få tiden til å gå :)  :klem:

åååå snille du! :klem: veldig fint å vite at dere hjelper meg å slå ihjel tiden! :-D

Jeg har jo ventet en god stund nå, så det er jo bare å fortsette i samme løypa og holde ut et par uker til..

Dere er et fenomenalt backup team, det har dere vært fra dag 1 - men det vet dere håper jeg :hjerte:

Hvordan er dagene dine da 7v8, nyter det gode været? :)

Skrevet

Det høres ut som en meget god og gjennomtenkt plan, Sjarmtroll. Jeg støtter deg 100%. :)

I mellomtiden får vi bare skravle og styre her som vi pleier. - Om ikke han plutselig tar til vettet og kontakter deg igjen da.

Skrevet

Hvordan er dagene dine da 7v8, nyter det gode været? :)

He he.. litt rart at du spør om det akkurat nå.. Traff en fyr på lørdag - dvs 'rota meg borti' ;) broren til en kollega. Vel..det gikk som det gjorde, men saken er nå at jeg har noe som er hans,og han har noe som er mitt. Dette var noe jeg fant ut utpå søndag, så jeg tok en råsjans og sendte en mld til et nummer jeg fant på nettet som jeg trodde var hans. Det var riktig nr, og jeg fikk mld tilbake at vi fikk treffes en dag og bytter ting. Så - i går tok jeg mot til meg å sendte han en mld hvor jeg spurte om vi skulle møtes for å bytte, og at vi kanskje kunne ta det over en kaffe :) MEN JEG FÅR IKKE SVAR!

Så her sitter jeg nå - fortsatt - og venter. :tristbla:

Jeg er ikke av de som pleier å tørre sånne ting,så det ble mange mld med ei venninne før jeg turte sende meldinga i går kveld. Synes han virker veldig ok,så tok mot til meg å foreslo kaffe. Men det virker som om det var å dra det for langt. Eller?? :roll:

Tolke tolke..som jeg tenkte: siden han foreslo at vi skulle møtes en dag å bytte, blir det for dumt i allefall å ikke svare. Hvis han absolutt ikke ville vi skulle treffes kunne han jo funnet en unnskyldning og sagt at vi bytta gjennom søsteren. Så jeg skjønner ingen ting. Noen som har noen formeninger??? :roll: Jeg skjønner meg ikke på gutter (hverken norske eller danske :ler: )

Men sånn bortsett fra gutteproblemer nyter jeg finværet som har kommet tilbake :smile: Jobbet siste dag på tirsdag, så nå skal jeg ha fri fram til skolen begynner om halvannen uke. Det skal bli godt. Satser på fortsatt finvær, så kroppen kan få litt mer farge. Føler mye har forsvunnet de ukene jeg har jobbet.

Skrevet

Klart vi venter her sammen med deg Sjarmis :klem: Men jeg syns du kunne sende han en kortkort mail nå og bare ønske han velkommen til Norge. KUN det, bare for å pirre nysgjerrigheten hans. ;)

Skrevet (endret)
Men jeg syns du kunne sende han en kortkort mail nå og bare ønske han velkommen til Norge. KUN det, bare for å pirre nysgjerrigheten hans. ;)

Skjønner hva du mener Annie,men jeg tror det er bedre å vente. La han få det meste av august på seg - det kan jo hende han er lenger på ferie enn først tenkt, og at han dermed ikke har nettilgang. At det faktisk er en fornuftig forklaring på stillheten hans. :)

Men jeg er vel strengt tatt ikke den rette til å komme med råd. Sitter jo midt i noe lignende selv ;):ler:

*skriveleif*

Endret av 7v8
Gjest Gjesta
Skrevet

Annie:

I know! det er IKKE lett å la være å sende!

Nettopp fordi jeg tenker: hva har jeg å tape? det er vel som det er uansett liksom.

MEN det tenkte jeg jo når jeg sendte den Berømte mailen og, og så hvordan det gikk :ler: er bare så redd jeg kommer til å angre, at jeg forspiller en eller annen sjangse :forvirret:

Herregud, jenter trenger bare ikke disse tingene å tenke på - vi blir jo riv ruskende gale :ler:

What to do??

Er så glad jeg har deg og dere! :klem:

Svart katt:

Det er godt å høre :-D

Ja, vi får da til å skravle uansett her inne vi - kjempe koselig :klem:

Det blir spennende å se - hvem av oss som er først ute med å ta kontakt ja. Om det plutselig dumper inn noe fordi han er her igjen eller om jeg kribler så etter å sende mail at jeg gjør det :ler:

7v8:

Nå måtte jeg smile av deg :-D

Der ser man - det er da IKKE lett for oss jenter å la være å spekulere :ler:

Vi er oss selv like ;)

Når det gjelder gutteproblematikken skjønner jeg deg sååååååå godt.

Det er jo i prinsippet det samme vi tenker; hva skal vi si? hva er å si for mye, passe? hvorfor gjorde han sånn, hva tenker han?

Jeg mener det og når jeg sier det, at vi jenter burde være lettere å forstå seg på enn menn. Seriøst. Av alle jeg kjenner, sier jenta det rett ut som det er.

Mens menn er så "mystiske", gir ulike signaler etc, som resulterer i at vi sjelden vet hvor vi har dem.

Dette er hva jeg tror:

Hvordan var kontakten dere i mellom i helga, var den veeldig god?

Jeg tenker at siden han meldte deg med engang og sa dere måtte bytte etc, så innebærer det tross alt å MØTE deg. Så det vil han tror jeg.

Det at han ikke har svart enda, kan VELDIG godt ha en god grunn. Det er vel det første vi jenter må innse, at det KAN hende det er en god grunn til at de ikke svarer med det første (ja, jeg ser ironien i at jeg sier det :ler: )

Så la oss avvente litt sånn sett!

Ellers, så var det etter mitt skjønne overhodet IKKE for mye å spørre om dere skulle gjøre det over en kaffe!

Det er heeelt fair, og er han en mann så skal han da tåle såpass. Og gjør han ikke det, da er det som man sier - ikke verdt det.

Jeg kjenner alt til det å ta en sjangse man ellers ikke ville gjort ;) det er ikke noe gøy når man evnt ikke får igjen for det da.

Men det skal ikke skje her!

Hold oss oppdatert nå da! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...