Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Takker Yamaha :)

Prøvde meg på en litt mer sexy look enn den barnslige :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet
Støtter alle som mener at det kun er et spørsmål om tid før du hører noe.

Slapp helt av Sjarmtroll! Han kommer nok til å gi lyd fra seg! Vi har jo opplevd det en gang før ;)

Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg, han er helt sikkert på ferie, men tar kontakt igjen når han er hjemme og har tid! Husk at han skal flytte også så da blir det litt ekstra med stress for han

:Nikke: Helt enig med Vampyra.

Jeg er også enig med Vampyra.

Og dansken venter vi tålmodig på, ingen tvil om det.

:-D

Her velger jeg å bruke positiviteten deres for det det er verdt altså :ler:

DERE MÅ BARE HA RETT..

Dagene går de nå, vi er "endelig" inne i august og det skjer noe i løpet av måneden OM det skjer noe. Spennende, egentlig bare litt for spennende :sjenert::forvirret::ler: Det blir liksom litt enten eller.

Har jeg ikke hørt noe innen en tre ukers tid kan jeg vel sende den lille mailen?

Yamaha:

Så godt dere ikke ble preget av raset!

Deilig å ha vært så aktiv i ferien da, høres herlig ut :)

Skal gå inn i dagboken din og lese!

svart katt:

ja, det er ikke lett med gaver alltid!

Hm.

Hva med en DVD eller en samling av DVD som i en serie, Sopranos eller lignende? eller en CD?

Rakk ikke å skrive noe mer nå, jeg kommer innom igjen senere i kveld ;)

Igjen, jeg er kjempe glad dere holder ut ventingen med meg! kjempe stor klem til alle jentene mine :klem::hjerte:

Gjest Dallandra
Skrevet

Svart Katt: Jeg kjøpte kaffekanne til broren min som ble like gammel og er forholdsvis fersk i egen husholdning.

Men drikker han vin? Hva med en vacuumpumpe til vinflasker? Meny (ikke matvarekjede men et merke som selges på christianina glassmagasin og sånt) har en stilig en til rett under 200 kroner. Jeg kikka på i dag.

Aarhhhh.. ikke lett å være fin dame med lekre støpenegler og skulle skrive på tastatur. Blir så myenr krløll. For ikke å snakke om sms... helt håpløs. Men gjett om jeg får mange komplimenter...

Skrevet

Savner støpeneglene mine jeg. SPESIELLT når jeg skriver på tastatur faktisk. Syns det var mye bedre å skrive med lange negler. MEEEEEN, lange negler og husbygging er IKKE forenlig! :ler:

Vi får ta en prat igjen snart Sjarmis :klem:

Gjest Gjesta
Skrevet

Ja, vi må det Annievennen :)

Kan jo prøve i morgen kveld?

:klem: til alle sammen

Gjest gjest1
Skrevet

Tenkte jeg skulle prøve litt jeg også..... :sjenert:

DANSKEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!??

Hjelper dette da? :sexy:

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg må kjøpe bursdagsgave til en gutt (mann? :klø: ) som fyller 27. Aner ikke hva det skal være, og det blir jeg halvgal av. Han er glad i dyr og har nylig kjøpt seg hus med samboeren så kanskje noe innefor.. tja. (JEG VEET IKKE!!)

Ordner seg vel  :ler:

Jeg har en svoger som er (nesten)27, jeg kjøper nesten alltid klær til han(broren gjør det jo ikke, så da må jeg kjøpe gave). Det faller alltid i smak; gensere, kule skjorter, t-skjorter....

Ellers så liker han litt "mandige" vinglass, karaffel, wiskey glass, cognac glass osv. (Og siden han akkurat har kjøpt seg hus så trenger jo han litt av slikt, ikke bare hva dama hans liker :sjarmor: )

Dessuten er "barutstyr" en slager.... Hvis du ser på TilBords sine hjemmesider ser du hva jeg mener :)

Denne svogeren jeg snakker om er den som er lettest å kjøpe til synes jeg. (har 3, der 2 er skikkelige snobber!)

Skrevet

Dallandra og Niko: Takk for gode forslag! Jeg har også vært inne på tanken om noe innenfor vinkaraffel-etc-ting. Jeg vet at han i hvert fall sparer på vinglass i en bestemt serie, men så er det jo det at de faktisk har mye da. Sukk, de har så mye fint på Tilbords - og på Christiania Glasmagasin. Kanskje jeg skal spasere ned dit etter jobben for å titte.

Ellers lite nytt fra min kant. Jobb, jobb og atter jobb.

Jo, en ting jeg lurer på Sjarmtroll - hvor mye vet venninnene dine om Dansken? Jeg tenker da for eksempel på hun som var sammen med deg (om jeg ikke husker feil) på kaféen og slikt.

Er vi de heldige med mest informasjon, tenker venninnene dine likt som oss, eller hvordan er det?

Svart Katt - I det nysgjerrige hjørnet. ;)

Gjest Dallandra
Skrevet

Ja sjarmtroll, jeg lurer på det samme som katta, lever vennene dine i uvitenhet?

*vurderer å annonsere ungene på finn*

Skrevet
*vurderer å annonsere ungene på finn*

:hoho:

Tøff dag, Dallandra? :troest:

Skrevet

Vet hvordan du har det Dallandra. Heldigvis er våre såpass store nå, så vi slipper de store utbruddene.

Gjest Dallandra
Skrevet

Ja det hender det går i 110 her og at :fy_fy: må fram litt vel ofte. Men nå er det ikke lenge før de begynner i barnehage, det skal bli godt for alle mann det. Misforstå meg rett, jeg er kjempeglad i ungene mine og synes selvfølgelig de er verdens søteste, men noen ganger så... :frustrert:

Ellers har vi det bra. Nå har alle fått en blund på øyet også, så nå er alt meget bedre og snart er det duket for post/reklame og kaffe. Å nei. Nå kom treningsvideoen min. Søren og, jeg har lovt dyrt og hellig at jeg skal starte et nytt og bedre liv når den kommer, og hadde nok håpet på at den skulle dryge noen dager til. :sur::sur:

:ler: Bare godt for meg da. I kveld etter at ungene har lagt seg blir det workout foran tvn. Jeg har så godt av det.

Skrevet

Så stille det var her i dag da. Jeg har en liten pause nå. Holder på å omorganisere klesskapene våre, og det var visst mer jobb enn jeg hadde trodd......

Gjest Gjesta
Skrevet

Hei alle sammen!

Hehe, når det gjelder venninner så er det svært få og lite de vet om Dansken ;)

Det begynte med at "prosjektet" med å finne ham var noe jeg gjorde i stillhet - jeg ante jo ikke hva som kom til å skje ;)

I etterkant så var det litt deilig å ha det "i fred" på en måte, og igjen vente med å se hva som skjedde.

Så ja - det er definitivt dere som vet "alt"/det meste ;):)

Ellers håper jeg dere holder meg med selskap den neste tiden, jeg kjenner jeg er noe nervøs for dette nå :forvirret:

I sommer så var det jo liksom å sette det "på hold" til ferier/flytting etc var over.

Når vi snakket og, så ble det endel kontakt i den tiden det evnt var aktuelt for ham å komme, så ble det avgjort at det ikke kom til å skje før august (da ihvertfall) og som vi alle har merket :ler: har det blitt mindre i løpet av sommeren.

Men nå er vi da i august..og nå kan jeg ikke lengre bare ha det fremfor meg, det er jo nå det evnt skjer noe.

Og da blir jeg ekstra spent, nervøs, nysgjerrig og rastløs :overrasket:

Og for hver dag er det litt "enklere" å bare tro at det ikke blir noe mer :forvirret:

ååå kan ikke bare tiden spoles frem så jeg vet noe mer :ler: eller at jeg kan sende den lille mailen..

Må innrømme at det frister veldig nå :sjenert::sur:

Håper dere har en strålende dag jenter :klem:

Ps. Kom gjerne med deres kloke input ;)

Gjest Gjesta
Skrevet
Ja det hender det går i 110 her og at :fy_fy: må fram litt vel ofte. Men nå er det ikke lenge før de begynner i barnehage, det skal bli godt for alle mann det. Misforstå meg rett, jeg er kjempeglad i ungene mine og synes selvfølgelig de er verdens søteste, men noen ganger så... :frustrert:

Ellers har vi det bra. Nå har alle fått en blund på øyet også, så nå er alt meget bedre og snart er det duket for post/reklame og kaffe. Å nei. Nå kom treningsvideoen min. Søren og, jeg har lovt dyrt og hellig at jeg skal starte et nytt og bedre liv når den kommer, og hadde nok håpet på at den skulle dryge noen dager til.  :sur:  :sur:

:ler: Bare godt for meg da. I kveld etter at ungene har lagt seg blir det workout foran tvn. Jeg har så godt av det.

STOOOOOOOOOOOOOOOOR klem til ho mor :klem: :-D

Gjest Gjesta
Skrevet

Annie :klem: syns jeg skal sende en mail nå!

Og jeg har såååå lyst, men vet ikke om jeg skal forsøke å være flink å vente bittelitt til? :forvirret:

:ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

hmm hva skal du skrive da?

Hvis du bare skriver en hyggelig sommermail kan du jo gjøre det, men du burde holde deg langt unna all slags "mas"

Gjest Gjesta
Skrevet

JA! En hyggelig, normal sommerhilsen!!! Just do it :) Har da ingenting å tape på det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...