Annie Skrevet 31. juli 2006 #2481 Skrevet 31. juli 2006 Hva skulle jeg gjort uten jentene mine! Spøk til alvor - jeg vil si det er 4 uker igjen av tiden jeg har "satt av" til venting. Etter det må jeg bare gi opp ← GI OPP????? Har det rabla for deg??? Her gir vi oss ikke før noen dør!!!!!*oppgitt* (Ikke gitt opp )
Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2006 #2482 Skrevet 31. juli 2006 GI OPP? NEEEI! Jeg gir i hvetfall ikke opp!!! Før det skjer, så oppsøker jeg Dansken. Og da blir det ikke bare bare og være han nei.. Så det så.. Vet ikke helt hva jeg skal si til han, men noe alvorlige greier blir det ja.. Det var jo derfor jeg i det hele tatt registrerte meg på KG, remember? Men neida, vet jeg slipper det. For snart er det august... Tralla lala lalaaa! Du sitter ved pc'n og telefonen i hele morgen du håper jeg!?!..
Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2006 #2484 Skrevet 31. juli 2006 Dere er så gode helt rørt jeg Jeg snakket med Annie igjen i går, og når vi "gjennomgår" det som ble sagt er vi jo enige om hva som er mest logisk. Det er liksom ikke tvil om det. Men..så er det jo slik at vi ikke tenker som menn da han hadde alle anledninger til å gå fra dette når jeg spurte - men for alt vi vet er det ikke sånn han fungerer, kanskje det bare er hans greie, å "fordufte". Fordi det er mange ting som tyder på at jeg hører noe igjen, er det jo ikke som om jeg kan vente forever heller Jeg har lovet Annie å holde motet oppe en stund til og det skal jeg. Han er absolutt verdt å vente på - det er helt sikkert... Det er bare det at jeg kan jo ikke gå sånn i noen mnd til heller Det er det jeg mener med at han har august på seg, da er han da ikke på ferie lengre og er etter det jeg skjønte på flyttefot til Norge. Jeg fikk den siste mailen av ham og snakket med ham en av de aller siste dagene i juni. Det er vel fair nok at det kan gå en måned uten kontakt over sommeren men har jeg ikke hørt NOE innen august er over som sagt.. Hadde selvfølgelig håpet jeg kunne få en klar "hade" beskjed, men kommer ikke den eller noe annen kontakt, da må jeg jo bare gå fra dette uten noen avslutning da Tro meg, det var ikke sånn jeg heller ville at dette skulle ende Ellers hadde vel ikke jeg satt i gang det sirkuset det var å finne ham for så å vente siden april til august med å se ham. Men hva kan jeg vel gjøre. Da har jeg prøvd alt jeg kunne Kan ikke annet enn å si at ender det sånn, så finner jeg trøst i å mentalt se for meg at dere tar han ett tak fordi han er så teit Kjempe glad jeg har ligaen min jeg og håper dere venter med meg en liten stund til ja.. Jeg er nervøs og spent
Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2006 #2485 Skrevet 31. juli 2006 Klart vi venter på deg! Uansett hvordan dette går så er ikke dette "borkastet" tid for meg altså! Koser meg sammen med dere jeg Kommer et klart "hadet" fra han i løpet av august. (noe jeg ikke kan se skjer..) så finner vi helt sikkert noe annet å prate om! -Men jeg holder en knapp på at Dansken snart viser seg jeg
Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2006 #2486 Skrevet 31. juli 2006 (endret) Klart vi venter på deg! Uansett hvordan dette går så er ikke dette "borkastet" tid for meg altså! Koser meg sammen med dere jeg Kommer et klart "hadet" fra han i løpet av august. (noe jeg ikke kan se skjer..) så finner vi helt sikkert noe annet å prate om! -Men jeg holder en knapp på at Dansken snart viser seg jeg ← Søte du! Det er godt du holder meg med selskap så lenge :-D (Om det i det hele tatt kommer et klart hade i august da, om det ikke er slik at det var "hade" for ham - å bare bli borte da vil jeg legge til at det er ikke særlig nice ) Håper du har rett! Om jeg snakker med ham igjen da blir jeg helt og ser jeg ham.....blir jeg helt sikkert veldig Endret 31. juli 2006 av sjarmtroll
Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2006 #2489 Skrevet 31. juli 2006 Ååå så stille det var her inne i dag da, og jeg som var såå skravlesjuk
Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2006 #2490 Skrevet 31. juli 2006 Jammen er det vel store sjanser for at du vil møte han uansett da? Da er det jo klart at han må ta kontakt snart, slik at dere ikke bare tilfeldigvis dumper inni hverandre på by'n
Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2006 #2491 Skrevet 31. juli 2006 (endret) Jammen er det vel store sjanser for at du vil møte han uansett da? Da er det jo klart at han må ta kontakt snart, slik at dere ikke bare tilfeldigvis dumper inni hverandre på by'n ← Nettopp. Dette snakket jeg og Annie om og, det ville jo vært så utrolig dumt for hans del.. jeg vet jo hvem han er venner med (det var jo de jeg fikk navnet hans av) og det er gode sjangser for at vi kan dumpe på hverandre ja. Hvor greit ville det ikke vært å bare skrevet til meg i den mailen han sendte, ala: "beklager jeg tror ikke vi skal ha noe mer kontakt". Da hadde han jo sluppet den situasjonen..Jeg gav ham fritt leie i den mailen til å si noe sånt, tror nå jeg :klø: Istedet skrev bare at han nesten ikke var hjemme for tiden og derfor hørte jeg lite fra ham. Og at jeg ikke skulle ta det personlig (Det er vel ikke rart man fortsatt kan håpe at siste ord ikke er sagt da? :klø: ) natta til godjentene Endret 31. juli 2006 av sjarmtroll
Gjest Dallandra Skrevet 1. august 2006 #2492 Skrevet 1. august 2006 Støtter alle som mener at det kun er et spørsmål om tid før du hører noe. Ha en fin dag. Nå skal vi surfe etter traktorer og barnetv-figurer.
Annie Skrevet 1. august 2006 #2493 Skrevet 1. august 2006 I dag skinner sola igjen. Jeg skal snart ut og rydde bort materialer som sambo har revet i gangen. Ellers skal jeg rydde, og rydde og rydde og rydde og rydde, og har jeg flaks så syns det at jeg har gjort det også! Det er totalt kaos her. Dører og vinduer som blir revet og satt opp igjen på kjøkkenet, trespon og isolasjon. Støv og rot. Men om 5 år håper jeg det er fint her.......
Gjest Gjesta Skrevet 1. august 2006 #2494 Skrevet 1. august 2006 Slapp helt av Sjarmtroll! Han kommer nok til å gi lyd fra seg! Vi har jo opplevd det en gang før Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg, han er helt sikkert på ferie, men tar kontakt igjen når han er hjemme og har tid! Husk at han skal flytte også så da blir det litt ekstra med stress for han
Gjest Gjesta Skrevet 1. august 2006 #2495 Skrevet 1. august 2006 Uff jeg skulle også rydda masse i sommer... Jeg lovte meg selv at jeg skulle kose meg skikkelig og bruke tiden fornuftig i sommer.... Vel, det ble med kosinga
Daria Skrevet 1. august 2006 #2496 Skrevet 1. august 2006 Slapp helt av Sjarmtroll! Han kommer nok til å gi lyd fra seg! Vi har jo opplevd det en gang før Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg, han er helt sikkert på ferie, men tar kontakt igjen når han er hjemme og har tid! Husk at han skal flytte også så da blir det litt ekstra med stress for han ← Helt enig med Vampyra. Uff jeg skulle også rydda masse i sommer... Jeg lovte meg selv at jeg skulle kose meg skikkelig og bruke tiden fornuftig i sommer.... Vel, det ble med kosinga ← Med andre ord har du prioritert helt riktig...
Impala Skrevet 1. august 2006 #2497 Skrevet 1. august 2006 Slapp helt av Sjarmtroll! Han kommer nok til å gi lyd fra seg! Vi har jo opplevd det en gang før Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg, han er helt sikkert på ferie, men tar kontakt igjen når han er hjemme og har tid! Husk at han skal flytte også så da blir det litt ekstra med stress for han ← Jeg er også enig med Vampyra. Du har blitt veldig fin forresten Er nå tilbake fra Lom, og har hatt det knallfint. Har gått både Besseggen og Galdhøpiggen så er fornøyd med meg selv nå. Utdypende referat fra turen finnes i dagboken min Jeg har forstsatt ferie ut uka, men mannen min har begynt å jobbe igjen. Det er fint vær idag, så jeg har solt meg litt, men må ta det litt med ro med solen, for jeg ble litt solbrent på fjellet (man tar jo ikke med seg solkrem når det er tåke og regn...) Håper alle jentene her inne har det fint
Gjest Gjesta Skrevet 1. august 2006 #2498 Skrevet 1. august 2006 Jeg er også enig med Vampyra. Du har blitt veldig fin forresten Er nå tilbake fra Lom, og har hatt det knallfint. Har gått både Besseggen og Galdhøpiggen så er fornøyd med meg selv nå. Utdypende referat fra turen finnes i dagboken min Jeg har forstsatt ferie ut uka, men mannen min har begynt å jobbe igjen. Det er fint vær idag, så jeg har solt meg litt, men må ta det litt med ro med solen, for jeg ble litt solbrent på fjellet (man tar jo ikke med seg solkrem når det er tåke og regn...) Håper alle jentene her inne har det fint ← Har du vært i Lom? Da må jeg inn på dagboken din å lese. Det er jo der det gikk et kjempe stort ras her om dagen..
Svart Katt Skrevet 1. august 2006 #2499 Skrevet 1. august 2006 Har du vært i Lom? Da må jeg inn på dagboken din å lese. Det er jo der det gikk et kjempe stort ras her om dagen.. ← Ja, tenkte på det samme. Jeg var i Lom da jeg var liten, 4, 5 år. På en campingplass eller noe sånt. Husker så godt at jeg ble venninne med ei som het Sølvi som bodde med familien i en campingbil. (Har aldri vært inne i en campingbil/-vogn verken før eller senere.) Også fikk jeg et lite kosedyr av foreldrene mine som de kjøpte i kiosken på campingplassen. Jeg hadde ønsket meg den bamsen hele ferien, og den dagen vi dro var mamma inne for å levere noe til campingfolka, og hun da hun kom ut hadde hun med den til meg. Da ble jeg glad. Lenge siden jeg har skrevet noe her nå (men jeg kikker innom hver-dag-hele-tiden for det). Og dansken venter vi tålmodig på, ingen tvil om det. Jeg må kjøpe bursdagsgave til en gutt (mann? :klø: ) som fyller 27. Aner ikke hva det skal være, og det blir jeg halvgal av. Han er glad i dyr og har nylig kjøpt seg hus med samboeren så kanskje noe innefor.. tja. (JEG VEET IKKE!!) Ordner seg vel
Impala Skrevet 1. august 2006 #2500 Skrevet 1. august 2006 Har du vært i Lom? Da må jeg inn på dagboken din å lese. Det er jo der det gikk et kjempe stort ras her om dagen.. ← Det stemmer det. Vi var ett godt stykke unna da, heldigvis. Men det var litt usikkert en periode hvor vi skulle kjøre for å komme oss hjem Men det ordnet seg det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå