Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hmmf. Jeg savner Spania jeg. :

:sjarmor:

Jeg VIL høre fra Dansken snart :sur: jeg klarer ikke å riste følelsen av at hadde han brydd seg om å opprettholde kontakten hadde han ikke risikert å la det gå så lang tid uten kontakt.. :forvirret:

:klem: Han er nok opptatt med sitt + har daarlig tilgang til internett.

Skal vi rope igjen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

:klem: Han er nok opptatt med sitt + har daarlig tilgang til internett.

Skal vi rope igjen?

Mm, vet..det er jo faktisk sånn at han har vært på ferie nå/er det.

MEN..jeg tenker liksom at siden vi sist snakket hadde det vel vært mulig liksom.

Men konklusjonen jeg "lovde" meg bort med her inne :ler: , var jo at jeg skulle holde ut den siste tiden nå, håpe på at jeg hører noe i august - evnt sende en liten søt mail om et par uker eller noe..

Jeg vet ikke akkurat hvilken dato han kommer hjem fra ferie, men jeg regner vel med at det er i løpet av neste uke eller noe...(uten at jeg vet sikkert som sagt)

Men så er det jo flyttingen da evnt, er jo mulig det blir hektisk nok for alt jeg vet.

Ja, vi må sende maaasse vibber til Dansken nå - nå VIL en høre noe snart! :sur::forvirret:

:klem: til snille deg

Skrevet (endret)

Kan godt rope litt jeg... ;)

DAAAAANNNSKEN!!!

Endret av Annie
Skrevet

*Sukk*

:sjenert:

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Ikke bare, bare aa bo i Spania altsaa. Jeg er fyllesjuk! Teite venner som kjöper (altfor sterke) drinker paa runde. Og teite Amadea som tar i mot. Urgh! Men naa er jeg lei av aa vaere inne! Vil bade!

Ha en fortreffelig söndag frökner!

Skrevet

Hehe, joda, det er klart, men jeg har aldri fått så mye oppmerksomhet noen stand. Og det var litt gøy. Pluss at jeg opplevde mye morsomt der. :)

Gjest Gjesta
Skrevet
Ikke bare, bare aa bo i Spania altsaa. Jeg er fyllesjuk! Teite venner som kjöper (altfor sterke) drinker paa runde. Og teite Amadea som tar i mot. Urgh! Men naa er jeg lei av aa vaere inne! Vil bade!

Ha en fortreffelig söndag frökner!

Jeg syns ikke synd på deg så! :ler:

Jeg vil gjeeeerne være med deg ut der nede og bli spandert sterke drinker på :sjarmor::ler:

:klem:

Gjest Gjesta
Skrevet

Søte dere som rooooooooooooooooooooooooooooooooper :ler:

Helt seriøst - nå syns jeg at jeg har vært flink til å vente, fortjener nærmest å høre noe ;)

Ellers så kommer en jo alltid til å tenke på ting som ble sagt. I anledningen når vi snakket om at han skulle komme på forsommeren, og vi skjønte at det ikke kunne bli noe og vi måtte vente til høsten, sa jeg....

"jeg venter på deg til høsten jeg vet du..du vet, den som venter på noe godt ;) "

Og han: "sååå søtt............"

(Her er man evnt inne på teorien om at han bare regner med at vi skal ses uansett han)

Sukk, jeg syns han bare skulle gitt meg den ene eller andre beskjeden jeg.

Skrevet (endret)

DAAAAAAAAAAAAAAAAANSKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!

Endret av Daria
Skrevet
Hehe, joda, det er klart, men jeg har aldri fått så mye oppmerksomhet noen stand. Og det var litt gøy. Pluss at jeg opplevde mye morsomt der. :)

Angaaende oppmerksomhet. Hvorfor tror egentlig 60 aar gamle menn med ölmage at de har sjangs? Ogsaa med sanne slibrige kommentarer... Urgh!

Jeg syns ikke synd på deg så! :ler:

Jeg vil gjeeeerne være med deg ut der nede og bli spandert sterke drinker på :sjarmor:  :ler:

Det er daarlig gjort! Kjaersten synes heller ikke noe synd paa meg. Men jeg er mye bedre naa. Nedsenking av kroppen i vann anbefales paa det varmeste.

Du kan godt vaere stand-in for meg. De gale vennene vaare synes det er vi (egentlig jeg da) som er gale som vil gaa hjem og sove klokken fire... Sukk, lurer paa hvor de tar all energien fra...

Ellers så kommer en jo alltid til å tenke på ting som ble sagt. I anledningen når vi snakket om at han skulle komme på forsommeren, og vi skjønte at det ikke kunne bli noe og vi måtte vente til høsten, sa jeg....

"jeg venter på deg til høsten jeg vet du..du vet, den som venter på noe godt ;) "

Og han: "sååå søtt............"

(Her er man evnt inne på teorien om at han bare regner med at vi skal ses uansett han)

Sukk, jeg syns han bare skulle gitt meg den ene eller andre beskjeden jeg.

Dere har en avtale vet du ;) Vi faar haape ropinga hjelper. Paa den annnen side kan jo ikke han vite at det sitter en hel gjeng og venter paa han og kanskje gjör deg en smule mer utolmodig :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet
Det er daarlig gjort! Kjaersten synes heller ikke noe synd paa meg. Men jeg er mye bedre naa. Nedsenking av kroppen i vann anbefales paa det varmeste.

:ler: det er så sant! å bade i vann hjelper mot sånt!

Du kan godt vaere stand-in for meg. De gale vennene vaare synes det er vi (egentlig jeg da) som er gale som vil gaa hjem og sove klokken fire... Sukk, lurer paa hvor de tar all energien fra...

Gjerne :hoppe: I'm there! :ler: Fantastisk gøy da! en gal gjeng ute i Spania.

Jeg og 7v8 drømmer oss bort i det å besøke deg vet du ;):ler:

Dere har en avtale vet du ;) Vi faar haape ropinga hjelper. Paa den annnen side kan jo ikke han vite at det sitter en hel gjeng og venter paa han og kanskje gjör deg en smule mer utolmodig  :ler:

Ja - jeg og håper det, at han liksom går ut i fra at vi har en avtale og det er det. At han bare venter til vi faktisk kan ses :sjenert:;)

Med tanke på hvordan det ble "mer og mer" den siste tiden, og at han nevnte at han faktisk måtte minne seg selv på at han kun kjente meg over nettet :ler: (fordi han kjente han ble preget av meg) så er det vel naturlig om han tenker at det er best "å roe det ned" litt til vi i det minste har møtt hverandre IRL.

Hm, makan til tanker å ha i så fall :ironi::ler:

Dere gjør meg IKKE mer utålmodig vennen :) heller det motsatte faktisk!!

Her kan jeg få det litt ut av systemet hver gang jeg blir utålmodig, istedet for å sende avgårde mailer eller lignende ;)

Jeg ser på meg selv som såå heldig for at jeg har dere her inne - at vi har "Jenteligaen" vår.

du fortjener en :klem: for dagen derpå-formen, håper du er bedre nå ;)

Gjest Gjesta
Skrevet

DANSKEN! HALLOOOOO.... En søt jente venter på deg! Halloooo

Gjest Gjesta
Skrevet
DANSKEN! HALLOOOOO.... En søt jente venter på deg! Halloooo

:ler::klem::klem:

Skrevet
Angaaende oppmerksomhet. Hvorfor tror egentlig 60 aar gamle menn med ölmage at de har sjangs? Ogsaa med sanne slibrige kommentarer... Urgh!

Hehe, ja, du sier noe der.(..) Nå var det heldigvis ikke så mange 60 år gamle menn etter meg da, men skjønner tegninga. :forvirret:

Gjest Gjesta
Skrevet

Ropingen deres har ikke funket så langt - makan! :ironi::ler:

I dag er det ikke så fint vær (håper det er forbigående), men det gir da tid til litt andre ting enn å bare sløve ute i sola ;)

Håper dere har en strålende dag jenter :klem:

Gjest Gjesta
Skrevet

Ropingen deres har ikke funket så langt - makan! :ironi::ler:

Hmm, det har jeg vanskelig for å tro! ;) Men snart skjer det noe! Det er jo snart august jo.. Ikke særlig bra vær her heller. Det regner. Dvs at jeg må prøve å få vasket litt her hjemme.. Ha en super dag!

Skrevet

Gir meg ikke med det første! :frustrert: #¤%&#&%¤ DANSKEN!!!! NÅ HAR DU Å KOMME PÅ NETT ELLER ENDA BEDRE, DUKKE OPP PÅ DØRA TIL SJARMTROLLET VÅRT!!! :frustrert:

Gjest Gjesta
Skrevet

Hva skulle jeg gjort uten jentene mine! :klem:

Silla:):

Du MÅ bare ha rett! og ja....i morgen er det 1.august..jeg er rimelig sikker på at han om ikke annet er hjemme igjen fra ferie denne uka eller noe.

Da gjenstår det bare å:

1. Være heldig å være på msn når han er der :forvirret:

2. Få en mail fra ham.

3. Sende en selv.

Jeg er forøvrig heeeelt enig med deg Annie - jeg tar gjerne i mot Dansken på trappa mi jeg :sjarmor::ler:

Spøk til alvor - jeg vil si det er 4 uker igjen av tiden jeg har "satt av" til venting. Etter det må jeg bare gi opp :tristbla:

Han skulle tross alt komme hit i august og når vi heller ikke har snakket på noen uker nå og vi heller ikke gjør det iløpet av den kommende måneden er det ikke håp i hengende snøre tenker jeg. Huff.

Men jeg skal holde oppe håpet så lenge, det er nemlig ikke tvil om at det mest logiske er at jeg hører noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...