Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet
SEEE jeg har blitt ny!

God helg jenter!! :)

Kult! Har du forresten sletta dagboka di?

Her er det sol enda, og vil ha det LEEEEENGE enda!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet
Kult! Har du forresten sletta dagboka di?

Her er det sol enda, og vil ha det LEEEEENGE enda!

Ja men det har dukket opp en ny :)

Gjest Gjesta
Skrevet
Det kunne vært interessant ja. Ikke for at jeg har noe stort språkøre, men kunne vært artig læll :)  :ler:

Nå skal det blir godt med helg. Har egentlig sommerferie, men har påtatt meg litt sommerjobbing, noe som egentlig er greit. Liker bare ikke å stå tidlig opp. Synes det er tidlig å stå opp halv sju når man egentlig kunne hatt ferie. Så dette blir garantert ikke gjentatt neste år :sove:  :rosasmil:

Forresten - det kan se ut som om meteorologene får rett, finværet er i ferd med å forsvinne. Liker det overhodet ikke! :kjempesinna:  JEG VIL HA SOOOOOOL :sjarmor:

Håper det er noen av dere der ute som har finvær enda :)

Det var det jeg og var redd for :forvirret: fankens vær i dette landet - det er ALT for lite av det gode, og alt for mye av det dårlige.

Derfor ... ;) skal jeg undersøke litt om dette språkgreiene for oss jeg :ler:

Ingen forpliktelser altså! bare se for morroskyld om det kan være noe gunstig ;)

Og tenk å kunne spansk da! :sjarmor:

Sommerjobb er bra for lommeboka, men søren så kjedelig å stå opp så tidlig :forvirret: ihvertfall for B-mennesker som meg selv.

:klem:

Skrevet

Oi! Stötte fra Laanekassen for aa gaa paa spraakkurs! Saa kult!

:lese: :briller2: :lese: :briller2:

Gjest Dallandra
Skrevet

Skriver bare noen ord for å vise at jeg er innom såvidt nå og da. Nå har vi besøk, ungene krangler omtrent ustanselig og vi har nå kommet dithen at de må ha tilsyn hele tiden. Guttenpåbesøk argumenterer med bitt og slag hvorpå guttene mine hyler. De er ikke vant til dette (de har jo stort sett hverandre bare) og har ikke helt skjønt at de må ta igjen. Bra de skal begynne i barnehage snart. Kanskje vi rett og slett skal begynne rett over helga selv om vi hadde tenkt å vente.

Og nå er det klart: Gubben blir student til høsten, en mangeårig drøm er i ferd med å gå i oppfyllelse. Jeg er så glad på hans vegne og håper at han får en fin studietid og at han ikke mister motet underveis. Han skal studere i samme by som jeg skal jobbe i, så vi får kjørt sammen, praktisk. Nå er det få uker igjen til hverdagen innhenter oss på en måte vi knapt nok har vært borti før, ettersom jeg kun har jobbet 4 mnd siden vi fikk førstemann for 3,5 år siden :overrasket: Hmmm... henting og bringing og jobbing(nesten)hver dag og arbeidsmengde med hjem og sånn. Joda, det skal bli spennende.

I dag skal jeg og Damenpåbesøk ned til byen og rusle litt og spise lunch sammen før jeg begynner på jobb, det skal bli koselig.

Gjest Gjesta
Skrevet
Skriver bare noen ord for å vise at jeg er innom såvidt nå og da. Nå har vi besøk, ungene krangler omtrent ustanselig og vi har nå kommet dithen at de må ha tilsyn hele tiden. Guttenpåbesøk argumenterer med bitt og slag hvorpå guttene mine hyler. De er ikke vant til dette (de har jo stort sett hverandre bare) og har ikke helt skjønt at de må ta igjen. Bra de skal begynne i barnehage snart. Kanskje vi rett og slett skal begynne rett over helga selv om vi hadde tenkt å vente.

Og nå er det klart: Gubben blir student til høsten, en mangeårig drøm er i ferd med å gå i oppfyllelse. Jeg er så glad på hans vegne og håper at han får en fin studietid og at han ikke mister motet underveis. Han skal studere i samme by som jeg skal jobbe i, så vi får kjørt sammen, praktisk. Nå er det få uker igjen til hverdagen innhenter oss på en måte vi knapt nok har vært borti før, ettersom jeg kun har jobbet 4 mnd siden vi fikk førstemann for 3,5 år siden :overrasket: Hmmm... henting og bringing og jobbing(nesten)hver dag og arbeidsmengde med hjem og sånn. Joda, det skal bli spennende.

I dag skal jeg og Damenpåbesøk ned til byen og rusle litt og spise lunch sammen før jeg begynner på jobb, det skal bli koselig.

Det er kjempe koselig at du legger igjen spor når du er innom :klem:

Grattis til samboeren din som skal begynne på skole! det blir jo spennende! :-D

Håper han kommer til å trives med studenttilværelsen og du som arbeidende :)

Klart det blir en overgang for deg, men det er jeg helt sikker på at du klarer og kommer til å trives med.

Så kommer ungene til å trives kjempe godt i barnehagen og :)

Kos deg masse med bybesøk og på jobb i dag! :-D

Gjest Gjesta
Skrevet
Oi! Stötte fra Laanekassen for aa gaa paa spraakkurs! Saa kult!

:lese:  :briller2:  :lese:  :briller2:

I KNOW! :-D

Skrevet

Hei hei.

Innom bare for å si at nå blir det nok stranda på meg i dag også. Det er VELDIG varmt her i dag og strålende sol! Jeg digger Norge på sommeren.

Gjest Gjesta
Skrevet

Utrolig fin dag her hos meg også! Deilig! Ha en super fin dag alle dere :)

Gjest Gjesta
Skrevet
:ler:  :ler:  :ler:  Hva du ikke finner ut Sjarmtroll :klappe:  :ler:  Dette begynner jo å ta helt av :sjarmor:  HJELP - hvor skal det (vi?) ende ;)

*ler meg ihjel* :ler:

Ikke sant!! det kan da vitterlig virke som om jeg finner ut av det meste :ler:

HJELP - sier jeg og, hvordan skal vi klare å la være å tilbringe noen uker til vinteren (alt fra 4-12 for eksempel?? de hadde jo kurs i alle former ;) ) når vi itillegg kan få støtte til det! :sjarmor:

:sjenert:;)

Ble nesten litt gira på ideen her altså! :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

*tit-tit*

Er bare innom og hilser på, er nå i Göteborg og her er det deilig og varmt! Imorgen går ferden til Oslo og dagen etter skal vi hjam igjen :)

Har hatt 2 sinnsykt varme uker i Danmark(ca 30 grader hver dag og 20-22 om natten)

Ok, nå bör jeg vel heller gi mann og barn oppmerksomhet :)

Ha det fint alle sammen!

*ferie Niko*

Gjest gjest1
Skrevet
Forresten: Siden jeg skal filleriste alle på min vei i Danmark så synes jeg alle bør stikke innom dagboken min og skrive en hilsen, den er nemlig den MINST besøkte dagboken i hele universet. Og DET sier jo litt :ler:

KREEEEMT

:)

Gjest Gjesta
Skrevet
*tit-tit*

Er bare innom og hilser på, er nå i Göteborg og her er det deilig og varmt! Imorgen går ferden til Oslo og dagen etter skal vi hjam igjen :)

Har hatt 2 sinnsykt varme uker i Danmark(ca 30 grader hver dag og 20-22 om natten)

Ok, nå bör jeg vel heller gi mann og barn oppmerksomhet :)

Ha det fint alle sammen!

*ferie Niko*

Åå så koselig at du stakk innom oss når du hadde anledningen da!! :klem:

Høres ut som dere har hatt en herlig ferie!

Skriv en rapport om turen når du kommer hjem da :)

Du så ikke Dansken min der nede vel?? :ler:

Skrevet

Har besøkt dagboka di Niko! :sjarmor:

Prinsessa skal ha ei venninne på overnatting i dag, og jeg sitter inne og koser meg med ski!!!? på TV. De er ute og hopper og leker på trampolina. OG til de som ikke har kjøpt trampoline enda, så ikke tvil. Det er verd pengene!

Skrevet

Hmmf. Jeg savner Spania jeg. :sjenert:

Sender en liten hilsen i de sene nattetimer. :vinke:

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Gjesta
Skrevet

Hei jenter!!!

Sender en hilsen fra det fine vestland!

Akkurat nå er det litt overskyet, men det ser ut som om sola er på vei :)

Skrevet

Her småregner det i dag, men det er helt ok, for det er forferdelig tørt ute. Varmt og godt er det også.

I dag blir det å støvsuge etterhvert som sambo fjerner flis fra veggen han river. Det ser ut som om noen har strødd et lag med melis over alt her..... :sur:

Gjest Gjesta
Skrevet

Hei søtinger.

Her er det også heldigvis kjempe fint vær i dag og :-D

(jeg registrerer at vi høres ut som en gjeng pensjonister siden vi snakker nonstop om været om dagen :klappe::ler: )

Any how; jeg har begynt å notere meg hva jeg skal kjøpe av høstklær nå. Det må være den eneste forsonende tingen med at høsten kommer, at man kjøper seg noen nye klær :)

Jeg VIL høre fra Dansken snart :sur: jeg klarer ikke å riste følelsen av at hadde han brydd seg om å opprettholde kontakten hadde han ikke risikert å la det gå så lang tid uten kontakt.. :forvirret:

:klem: til alle sammen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...