Gjest Gjesta Skrevet 27. juli 2006 #2421 Skrevet 27. juli 2006 Jo, kan ikke noe annet da Selv om det nok bare blir med tanken, skulle vel gjort det for flere år siden hvis det skulle blitt noe av, er det utrolig fristende. Jeg rett og slett elsker sommer og sol! :smile: Hadde jeg fortsatt studert hadde det nok vært større sjanse for å gjennomføre det. Blir mye mer pes når man må søke permisjon fra jobben (men..fikk fast jobb nå i vår ,så muligheten er jo der...hmmm ). Men Sjarmtroll..vi kan jo alltids dra på besøk til Amadea, langtidsbesøk ← Ja, det er dessverre mange ting som må stemme for at en skal kunne gjennomføre noe sånt. Det er egentlig veldig trist - i en perfekt verden skulle man fått leve ut sine drømmer og planer. MEN...det er handler jo virkelig om hva man virkelig VIL selv og..alt går, det har bare sin pris Så må man veie opp da, hva man allikevel ønsker å gjøre. Som tidligere nevnt, det er MYE som skulle klaffet for at jeg og kunne "flyttet flyttet". Så det skjer nok ikke nei. Men som du sier, man kunne da funnet en mellomløsning.. Ta noen uker, hvor man allikevel kunne forsøkt å gjort noe fornuftig, for eksempel et kurs eller noe. Stakkars Amadea som røpet at hun bodde der nede! (Ikke vær redd for at vi tvinger deg altså Amadea - du vet hvordan vi drømmer her inne i Jenteligaen )
7v8 Skrevet 27. juli 2006 #2422 Skrevet 27. juli 2006 Men som du sier, man kunne da funnet en mellomløsning.. Ta noen uker, hvor man allikevel kunne forsøkt å gjort noe fornuftig, for eksempel et kurs eller noe. Stakkars Amadea som røpet at hun bodde der nede! (Ikke vær redd for at vi tvinger deg altså Amadea - du vet hvordan vi drømmer her inne i Jenteligaen ) ← Bo i et syden-land, ta et bartenderkurs og ha jobb i en bar på stranda der det er mange kjekke mannebein *drømme drømme* Men fra spøk til alvor Amadea - det er lov å drømme :smile:
Gjest Gjesta Skrevet 27. juli 2006 #2423 Skrevet 27. juli 2006 Bo i et syden-land, ta et bartenderkurs og ha jobb i en bar på stranda der det er mange kjekke mannebein *drømme drømme* Men fra spøk til alvor Amadea - det er lov å drømme :smile: ← Nå snakker du skjønner du Jepp, det er lov å drømme - men så er spørsmålet: hvor mye er KUN drømming??
7v8 Skrevet 27. juli 2006 #2424 Skrevet 27. juli 2006 men så er spørsmålet: hvor mye er KUN drømming?? ← Tatt på senga der ja Vanskelig å si hva som KUN er drømming.. Men det er jo det det er. (i allefall foreløpig) . Og jeg har på følelsen av at det bare komme til å forbli en også :klø: Sitter med følelsen av at i forhold til jobbsammenheng måtte noen mnd utenlands skjedd i sommerferien, men det er da det er fint her hjemme - så er ikke da jeg vil bort. Hadde vært herlig å tilbrakt f.eks jan-mars i varmere strøk.. Uff, det er skummelt å sitte og tenke, får bare mer og mer lyst til å realisere det! Men artig er det
Gjest Gjesta Skrevet 27. juli 2006 #2425 Skrevet 27. juli 2006 Tatt på senga der ja Vanskelig å si hva som KUN er drømming.. Men det er jo det det er. (i allefall foreløpig) . Og jeg har på følelsen av at det bare komme til å forbli en også :klø: Sitter med følelsen av at i forhold til jobbsammenheng måtte noen mnd utenlands skjedd i sommerferien, men det er da det er fint her hjemme - så er ikke da jeg vil bort. Hadde vært herlig å tilbrakt f.eks jan-mars i varmere strøk.. Uff, det er skummelt å sitte og tenke, får bare mer og mer lyst til å realisere det! Men artig er det ← Jepp det er da artig Du får tenke litt da, kanskje vi blir helt crazy og tar oss noen uker i varmere strøk etter januar eller noe Det er jo ikke heeeeeeeeelt umulig å realisere det om man vil! Ønsker alle søtinger her inne en god natt
Gjest Gjesta Skrevet 28. juli 2006 #2426 Skrevet 28. juli 2006 Ønsker dere alle en strålende dag jenter! Nyyt det eventuelt gode været dere har
Gjest Gjesta Skrevet 28. juli 2006 #2427 Skrevet 28. juli 2006 Ha en super fin dag du også! Jeg skal benytte dagen til å ordne litt ting og tang, ettersom dette er den første dagen med regn på noen uker.
Amadea Skrevet 28. juli 2006 #2429 Skrevet 28. juli 2006 Ha en fin helg alle sammen! Jeg hadde forresten et innlegg om aa jobbe i Spania her en gang. Skal vi se om jeg finner det, saa kan dere drömme litt til
Amadea Skrevet 28. juli 2006 #2430 Skrevet 28. juli 2006 Der var den jo! :lese: Hvis man ikke kan spansk er mulighetene litt begrensede og det er det jeg tar utgangspunkt i i innlegget. Hvis man kan spansk skal det vaere muligheter for aa finne jobb i forhold til utdannelsesnivaa (hvis man har höyere utdannelse da). Spanske bedrifter verdsetter generelt sett spraakkunnskaper veldig höyt. Aetat i Spania (för INEM, naa heter det forskjellig i alle fylker) er forresten veldig bra. Aa ja, ogsaa kan man ta med arbeidsledighetstrygd fra Norge mens man leter etter jobb i Spania. Det er et krav om at man maa ha mottat trygd i Norge i x uker först. Husker ikke hvor lenge det er. (Benyttet meg ikke av dette, rakk ikke aa melde meg hos Aetat en gang. Jeg ivret saann etter aa se kjaersten at jeg reiste ned rett etter siste eksamen ) Saann, naa kan dere drömme litt mer!
Gjest Gjesta Skrevet 28. juli 2006 #2431 Skrevet 28. juli 2006 Amadea: Så snill du er! det er kjempe artig å lese uansett :-D Flytting som i ordentlig flytting blir det nok ikke på meg heller nei, men det å gjøre noe for en periode... :klø: Jeg og 7v8 er flinke til å drømme oss bort kan det virke som Kanskje et liiiite kurs eller noe hadde vært tingen ja? Heldig du er Amadea, som fant kjærligheten og så gjerne ville satse at du flyttet! Annie; hvor eeeeeeeeeeeeeeeeeer du vennen?? Du må da skjønne at du må legge igjen spor her snuppa! Snakkes på msn snart? Håper dere koser dere
Annie Skrevet 28. juli 2006 #2432 Skrevet 28. juli 2006 HEEER er jeg!!!! Har holdt på endel med alt mulig nå i noen dager. Jeg har malingsflekker over hele kroppen! I de utvalgte fargene: Limegrønnaktig, hvit og sort tavlemaling. Er så fin atte Fatter ikke at jeg ikke kan male KUN der jeg skal. Jeg får maling over hele meg, men tar det med et smil. Eneste jeg er litt sur for er at jeg glemte å bytte fra favoritt BH'en min da jeg lakket skrivebordet hvitt. Den har derfor nå blitt prikkete..... I dag har Prinsessa og jeg vært på shopping igjen, IKEA i går, men vi glemte et par ting når vi var der. Bl.a knotter til skrivebordet hennes. Så det fikk vi kjøpt i dag, pluss en kurv som vi skal feste på veggen mellom skapdørene, til å ha kritt og en fille eller svamp i. Burde satt meg ned for å sy gardinene hennes nå, men tror ikke jeg orker. Har nettopp kommet hjem fra en sen badetur. Vi reiste dit, og ca 5 etter at Prinsessa hadde kommet seg i vannet ØSTE regnet ned. Jeg tok med meg pikkpakket og stillte med under tak og sto der til det sluttet, etter det badet jeg lenge og fikk tatt noen gode svømmetak. Alt i alt, en herlig dag! Hvor er du nå da Sjarmis?
Gjest Gjesta Skrevet 28. juli 2006 #2433 Skrevet 28. juli 2006 Der var du joooooooooooooooo Annie! Høres ut som fin dag alt i alt da Men syns du skal ta deg fri fra jobbingen nå, og spare gardinene til i morgen eller noe! Det er noen som bare er slik vet du, de KAN bare ikke la være å søle maling over alt på seg selv Men veldig dumt med BH'en da, sånt er ergelig Planene i kveld da Annie? I kveld er det filmkveld, vi starter det hele med Duplex http://www.imdb.com/title/tt0266489/ - jeg elsker den filmen den er så lett, morsom, herlige personer. Med filmen står kinamat på menyen :-D Det blir med andre ord ikke de store sprellene på meg i kveld, bare kos med familie. (Mens jeg drømmer meg bort til Dansken som presser stadig mer på tankene )
Annie Skrevet 28. juli 2006 #2434 Skrevet 28. juli 2006 (endret) Planene i kveld da Annie? ← Nå skal Prinsessa og jeg reise og hente sambo og sønnen hans. De har vært hos svogeren min og gravd. Da vi skulle bygge på i fjor, kjøpte sambo like godt gravemaskin, og nå må han hjelpe broren sin som har bygget nytt hus. I stedet for å holde på her hjemme Vi ligger jo allerede etter skjema! Vel, vel, vi får reise avgårde nå, og ta en kaffe hos dem, før det er kveld, og barnelegging. Vet ikke om jeg gidder så mye i kveld allikevel. Jeg har vondt i viljen,..... Kos deg med film Sjarmis. Endret 28. juli 2006 av Annie
Gjest Gjesta Skrevet 28. juli 2006 #2435 Skrevet 28. juli 2006 Hehe, typisk mannfolk skal hjelpe alle, det er jo snilt - det er ikke det! Men det blir ofte litt feil prioriteringer Slapp av i kveld du og kos deg Kanskje vi kan forsøke msn i morgen
Annie Skrevet 28. juli 2006 #2436 Skrevet 28. juli 2006 Det kan vi godt. Om ikke Prinsessa presser på å vil på stranda. Sambo måtte visst grave i morra også.... Den ENE dags jobben som svoger snakka om, ble fort i hvertfall 2!
Gjest Gjesta Skrevet 28. juli 2006 #2437 Skrevet 28. juli 2006 Det kan vi godt. Om ikke Prinsessa presser på å vil på stranda. Sambo måtte visst grave i morra også.... Den ENE dags jobben som svoger snakka om, ble fort i hvertfall 2! ← nettopp sånn er det Ja, om det blir strålende vær i morgen så finner vel vi også på noe ute - men vi ser bare! kanskje vi kan få til noe på kvelden evnt. Snakkes i morgen om vi ikke ses her inne før det
Gjest Gjesta Skrevet 28. juli 2006 #2438 Skrevet 28. juli 2006 SEEE jeg har blitt ny! God helg jenter!!
Gjest Gjesta Skrevet 28. juli 2006 #2439 Skrevet 28. juli 2006 SEEE jeg har blitt ny! God helg jenter!! ← Kult! :-D Blir som alltid litt uvant til å begynne med, men det blir man fort vant med Ha en strålende helg du og!
7v8 Skrevet 28. juli 2006 #2440 Skrevet 28. juli 2006 Jeg og 7v8 er flinke til å drømme oss bort kan det virke som Kanskje et liiiite kurs eller noe hadde vært tingen ja? Det kunne vært interessant ja. Ikke for at jeg har noe stort språkøre, men kunne vært artig læll Nå skal det blir godt med helg. Har egentlig sommerferie, men har påtatt meg litt sommerjobbing, noe som egentlig er greit. Liker bare ikke å stå tidlig opp. Synes det er tidlig å stå opp halv sju når man egentlig kunne hatt ferie. Så dette blir garantert ikke gjentatt neste år :rosasmil: Forresten - det kan se ut som om meteorologene får rett, finværet er i ferd med å forsvinne. Liker det overhodet ikke! JEG VIL HA SOOOOOOL Håper det er noen av dere der ute som har finvær enda
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå