Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2006 #2381 Skrevet 25. juli 2006 Ser du er innom Yamaha - legg igjen en liten hilsen da! :-D
Impala Skrevet 25. juli 2006 #2382 Skrevet 25. juli 2006 Ser du er innom Yamaha - legg igjen en liten hilsen da! :-D ← Måtte bare få lest hele tråden først skjønner du Er hjemmom etter en uke på Sørlandet. Fint vær ja, det har jo Sjarmtroll fortalt alt om, selv om vi har slitt litt med havtåke enkelte dager da. Men det er den fineste sommeren jeg har hatt der nede (det er min fjerde). Får besøk av brodern med familie i morgen tidlig. De kommer fra Danmark (bombe eller, har inntrykk av at alle har vært der eller kjenner noen som har vært der ) og skal være hos oss til torsdag. Da skal vi reise sammen til Lom for å treffe resten av familien. Da skal vi gå Besseggeb og Galdhøpiggen hvis været tillater det. Kommer ikke hjem før mandag, så jeg er nok ikke på nett før tirsdag. Dagen startet med fint vær, for så å gå over til regn og torden. Ergo ingen soling i dag, æsj. ← Bra vi reiste ganske tidlig fra Sørlandet da. Hadde opphold hele veien vi. Begynte å skye til ved Risør, sol og knallvarmt før det kavalergang ← Jeg tror jeg ler meg ihjel Fortalte jeg forresten hva jeg gjorde på den store bakedagen min på søndag, da jeg bl.a. bakte Ingers rugbrød? Jeg GLEMTE å ha i rug!!!! Fatter ikke hvordan det går an. Så da ble det Ingers rugbrød, garantert uten rug, istedenfor. Har ikke smakt på det enda, men det fungerer sikkert fint som grovbrød!! ← Det blir sikkert bra for det Haha, det er saa morsomt aa lese her paa Jenteligaen altsaa. Tror jeg ler meg i hjel ← Helt enig Ønsker dere alle sammen en fortsatt fin sommer. Her er det 30 grader nå! og jeg sitter rolig og svetten siler. Skal legge oss i kjelleren i natt for da får vi kanskje sove. Det var nesten for varmt til det i natt. Stooor til dere alle herlige jenter!
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2006 #2383 Skrevet 25. juli 2006 (endret) Høres ut som dere koste dere masse på det blide sørlandet da :-D Vi har snakket mye om været her de siste dagene skjønner du Eller ihvertfall jeg som gruer meg over at den norske sommeren er aaaaltfor kort og at jeg drømmer meg bort til varmere land Så viste det seg at 7v8 er av nøyaktig samme oppfatning - så nå har vi frittet Amadea for informasjon siden hun jobber i Spania Ønsker deg noen kjempe fine dager, håper dere får det fint vær! Stikk innom når du er tilbake Og by the way - du har helt rett! det virker som om ALLE har hatt ett eller annet med Danmark å gjøre i sommer (Drømte for sikkerhetsskyld om Dansken i natt da snakk om at underbevisstheten jobber ) Endret 25. juli 2006 av sjarmtroll
Impala Skrevet 25. juli 2006 #2384 Skrevet 25. juli 2006 (endret) Høres ut som dere koste dere masse på det blide sørlandet da :-D Vi har snakket mye om været her de siste dagene skjønner du Eller ihvertfall jeg som gruer meg over at den norske sommeren er aaaaltfor kort og at jeg drømmer meg bort til varmere land Så viste det seg at 7v8 er av nøyaktig samme oppfatning - så nå har vi frittet Amadea for informasjon siden hun jobber i Spania Jeg så det ja. Enig at sommeren er alt for kort. Ønsker deg noen kjempe fine dager, håper dere får det fint vær! Stikk innom når du er tilbake Håper også vi får fint vær. Klart jeg stikker innom når jeg kommer hjem! Og by the way - du har helt rett! det virker som om ALLE har hatt ett eller annet med Danmark å gjøre i sommer (Drømte for sikkerhetsskyld om Dansken i natt da snakk om at underbevisstheten jobber ) ← Endret 25. juli 2006 av Yamaha
Delinda Skrevet 25. juli 2006 #2385 Skrevet 25. juli 2006 HEI!! Er saa mye nytt her siden sist jeg var her, saa vet ikke hvor jeg skal begynne ogsaa kommer jeg ikke til aa huske alt (saerlig for rare lille meg er egentlig akkurat naa mest opptatt av hvordan "rug"brodet smagte?? ) Saa kommer vel resten av sporsmaalene litt etter hvert naar jeg har blitt helt oppdatert Haaper alle har det bra iallfall!!
Amadea Skrevet 25. juli 2006 #2386 Skrevet 25. juli 2006 Trives du godt der nede, nok til å bli boende der nede "for alltid" eller? ← Jeg faar det spörsmaalet av ALLE Fryktelig vanskelig aa svare paa egentlig. Vi gaar med planer om huskjöp (ikke med det förste siden de ikke engang har begynt aa bygge dem da men), saa det er jo langtidsperspektiv paa dette. Men det gaar jo alltids an aa selge et hus, jeg skal ihvertfall ikke planlegge hele livet mitt her og naa! Hadde det overhodet blitt noe skikkelig ut av dette, innrømmer jeg vel at det kommer til å prege planene mine senere. Men jeg tror han selv skal være i varmere strøk en periode over vinteren, kanskje jeg i så måte faktisk hadde vært nærmere han da enn om jeg hadde vært i Norge Det er det som også er spennende med å høre fra ham igjen, vite litt mer om hva slags planer han har.....om han bare er her for en liten periode/om han tenker som han gjorde for litt siden at det kanskje er oppe til vurdering igjen eller hva.. ← Det bli spennende aa se hvordan det gaar! Hvor skulle han i tilfelle reise? Da skal vi gå Besseggeb og Galdhøpiggen hvis været tillater det. kanskje sove. ← Saa töfft!!! Har ikke saa veldig mye mer fornuftig aa komme med, saa jeg hopper i dusjen. I kveld er det Frustrete Fruer paa TV (dubba dog). Jippi! De har enda ikke tatt sommerferie her til lands. Ha en fin kveld!
Gjest lilletroll Skrevet 25. juli 2006 #2387 Skrevet 25. juli 2006 Fortalte jeg forresten hva jeg gjorde på den store bakedagen min på søndag, da jeg bl.a. bakte Ingers rugbrød? Jeg GLEMTE å ha i rug!!!! Fatter ikke hvordan det går an. Så da ble det Ingers rugbrød, garantert uten rug, istedenfor. Har ikke smakt på det enda, men det fungerer sikkert fint som grovbrød!! ← akkurat som jeg skulle gjort det selv godt å høre at det ikke er bare meg
Gjest Dallandra Skrevet 25. juli 2006 #2388 Skrevet 25. juli 2006 Hehe, du skal få rapport om "rugbrødet" såsnart jeg har rukket å smake på det Delinda. Foreløpig har jeg vært opptatt med å spise opp siste rest av forrige batch, MED rug. I morgen får vi besøk av gode venner fra der vi bodde før, det skal bli herlig å se dem igjen. De blir helt til søndag så det er nok ikke sikkert at jeg rekker å holde meg like oppdatert her inne som jeg har gjort tidligere i sommer, jeg får vel komme sterkere tilbake over helga igjen. Dette er min siste uke som "sommervikar" i butikken også, så blir det litt mindre jobbing de siste par ukene før jeg skal begynne å jobbe på ordentlig. Ja, butikkjobb er liksom ikke ordentlig jobb når man har fått seg en utdannelsesrelatert jobb. Håper bare alle de kuuule høstklærne kommer før jeg rekker å slutte helt, sånn at jeg får tynt mest utav ansatterabatten min. Ha ei riktig fin uke alle sammen.
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2006 #2389 Skrevet 25. juli 2006 Blir så glad av dere! :-D Dallandra: Klart du må få tynet rabatten din først! ikke noe som å shoppe til reduserte priser Kom raskt tilbake etter besøket ditt Amadea: Ja, jeg tenkte det i det jeg skrev det, at det spørsmålet har hun aldri fått før Sånn er det jo alltid. Som når man utdanner seg og, "men hva skal du BLI da??" Ikke alltid så lett å svare på sånt Delinda: Du må bare komme litt ajour - så kan du bring on the questions Stor til alle sammen.
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2006 #2390 Skrevet 25. juli 2006 7v8: Så du at Amadea var klar til å hjelpe oss med diverse eller?? Sånt er nesten skummelt å si til solhungrige jenter fra kalde nord
Annie Skrevet 25. juli 2006 #2391 Skrevet 25. juli 2006 Tjena gänget! I dag har Prinsessa flytta inn på eget rom! Dvs, det mangler skapdører der, de skal jeg male med tavlemaling i morra, og så skal vi få inn alle sakene hennes der. Hadde tenkt å bake en ostekake nå, svigers kommer på besøk i morra, men ser at klokka er altfor mye og at dusjen og senga må prioriteres. Får gjøre det i morra tidlig i stedet. Det pøsregner forresten her nå, og det lukter så godt ute. Plenen er brunsvidd, så den trenger de dråpene den kan få. I morgen er det meldt bra vær, så da reiser vi på stranda etter baking og maling. JEG ELSKER SOMMEREN!!!!!!!
Gjest gjest 0 Skrevet 25. juli 2006 #2392 Skrevet 25. juli 2006 Jeg vil også ha ostekake..... Kan noen gi meg en forferdelig god grunn til å komme meg i seng?
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2006 #2393 Skrevet 25. juli 2006 Jeg vil også ha ostekake..... Kan noen gi meg en forferdelig god grunn til å komme meg i seng? ← Sorry at jeg kommer så sent til unnsetning vennen! *tenke, tenke* Ehhhh, nope. Kan ikke komme på en særlig god grunn - siden jeg selv er oppe og kommer meg IKKE i seng Annie: Grattis!! nå tenker jeg hele heimen er fornøyde jeg Det er sikkert blitt kjempe fint :-D God natta alle sammen
Annie Skrevet 25. juli 2006 #2394 Skrevet 25. juli 2006 Det har blitt RÅ fint! Du skal få se bilder snart Sjarmis.
Gjest Dallandra Skrevet 26. juli 2006 #2395 Skrevet 26. juli 2006 Da har jeg smakt "rugbrødet". Det ble faktisk ganske godt, nesten bedre enn med rug. Lettere, rugbrødet blir ganske kompakt. Nesten frustrerende dette.
Annie Skrevet 26. juli 2006 #2396 Skrevet 26. juli 2006 Nytt navn på brødet: Dallandras rugbrød uten rug. Nå er skapdørene til Prinsessa malt første strøk med tavlemaling. Og det blir stilig!!!!! Skal plassere ting på rommet hennes nå, og så er det avgårde på stranda. Ha en super sommerdag alle sammen!
Gjest Gjesta Skrevet 26. juli 2006 #2398 Skrevet 26. juli 2006 Herlig med eget rom da Annie Send bilder så snart du har det Dallandra: der ser man! de ekte kokkene/bakerne improviserer vet du Ønsker dere alle en stråååålende dag!
Gjest Gjesta Skrevet 26. juli 2006 #2399 Skrevet 26. juli 2006 Vil bare innom å si hei jeg:) Ettersom jeg fortsatt er litt ny her, så må jeg bare gi lyd fra meg slik at dere ikke tror at jeg "detter av". Jeg har fortsatt ferie og nyyyyter den deilige sola! Har blitt brun og fin;) Jeg er innom hver dag og ser om det har skjedd noe spennende!
Gjest Gjesta Skrevet 26. juli 2006 #2400 Skrevet 26. juli 2006 (endret) Hei silla:)! Lurte litt på hvor det var blitt av deg, kjempe koselig at du la igjen en hilsen (Skriv igjen snart nå da ) Jeg har vært ute i det nydelige været i hele dag, det er såå varmt og godt :-D Må ut en tur nå igjen, men jeg stikker innom i kveld til alle dere søtinger Endret 26. juli 2006 av sjarmtroll
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå