Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet
Bor i Spania.

:tunge1::frustrert: *jeg vil også bo i et varmt land*! :):briller: Nå ble jeg skikkelig misunnelig.

Hva gjorde at du flyttet dit?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet (endret)
:tunge1:  :frustrert:  *jeg vil også bo i et varmt land*! :)   :briller:  Nå ble jeg skikkelig misunnelig.

That's what I'm saying!

7v8: jeg tror vi må flytte utenlands vi og - maybe Amadea can hook us up for some jobs :icon_lol:;)

Endret av sjarmtroll
Skrevet
That's what I'm saying!

7v8: jeg tror vi må flytte utenlands vi og - maybe Amadea can hook us up for some jobs :icon_lol:  ;)

Hey hey.. der sa du det :Hehe: Det hadde vært noe.:hoppe:

Så hva sier du Amadea - kan du være til noen hjelp for to værsyke norske jenter? :ler::tommelsmil:

Skrevet

Nå har sambo, våre 2 barn og jeg kommet hjem fra en sen badetur. Vi hadde med plastbåten og ungene koste seg enormt. Etterpå leide vi tråkkebåt 1 time. Barna tråkket mens sambo og jeg satt foran og nøt synet av vannliljer og solnedgang.

Perfekt avslutning på dagen!

Gjest gjest 0
Skrevet

Å det hørtes deilig ut Annie!!

Hodepinen er nesten borte så jeg er fornøyd, men jeg føler meg litt rastløs, men samtidig giddalaus :forvirret:

Hva skal man gjøre med det da jenter? :sjenert:

Skrevet
Nå har sambo, våre 2 barn og jeg kommet hjem fra en sen badetur. Vi hadde med plastbåten og ungene koste seg enormt.  Etterpå leide vi tråkkebåt 1 time. Barna tråkket mens sambo og jeg satt foran og nøt synet av vannliljer og solnedgang.

Perfekt avslutning på dagen!

Det hørtes ut som en fin avslutning på dagen :smile:

Gjest gjest 0
Skrevet

Nja, jeg er på slankern og en øl ville sprengt kaloribudsjettet mitt ;)

Dessuten er vi tomme for øl, vi har ikke handlet inn etter ferien enda... :sjenert:

Gjest Gjesta
Skrevet

7v8:

Hvor kult hadde ikke det vært?? :hoppe:

så kunne vi rapportert tilbake til Jenteligaen fra sunny spain :sjarmor: og om det ordner seg med Dansken er det kortere vei til der han kommer til å oppholde seg en stund over vinteren :ler:

:klem:

Annie:

*sukk*

Jeg ble misunnelig nå. Dumma.

Meg og Dansken i tråbååååååt i solnedgangen :sjenert::ler:

Seriøst, jeg nevner det igjen - han vet ikke hvor godt han evnt kommer til å ha det om han har noen dater med meg, jeg har jo kokt sammen en mengde gode og spennende forslag allerede jeg :icon_lol:

Tenker dere koste dere masse sammen, hele den fine familien din :klem:

men jeg føler meg litt rastløs, men samtidig giddalaus

Den følelsen vet jeg ALT om, jeg tror jeg må ha perfeksjonert den :ler:

Men det er jo en merkelig greie å ha det sånn, man dør av kjedsomhet samtidig som man som du sier, er giddalaus.

Spørr sambo om han kan hjelpe litt ;)

Gjest gjest 0
Skrevet

Den følelsen vet jeg ALT om, jeg tror jeg må ha perfeksjonert den :ler:

Men det er jo en merkelig greie å ha det sånn, man dør av kjedsomhet samtidig som man som du sier, er giddalaus.

Spørr sambo om han kan hjelpe litt ;)

joa skulle gjerne gjort det men han dro akkurat på jobb :forvirret:

Så nå sitter jeg her mutters alene og ser på dårlige tvprogrammer og surfer på kg :sjenert:

Gjest Gjesta
Skrevet
joa skulle gjerne gjort det men han dro akkurat på jobb :forvirret:

Så nå sitter jeg her mutters alene og ser på dårlige tvprogrammer og surfer på kg :sjenert:

Hehe ;)

Ja. ja jeg gjør det samme - ser på episoder jeg har lastet ned av en skikkelig "jenteserie" på pc'en, og ser innom her med jevne mellomrom ;)

Men det er da ikke det verste man kan gjøre en kjedelig mandag det.

stor :klem: til deg, fortjener det når du kjeder deg :)

Gjest gjest 0
Skrevet

Takk sjarmtroll!! stor :klem: tilbake til deg også :)

Egentlig har jeg en bomba leilighet som ikke har vært rørt på 4 uker... Jeg burde vasket og ryddet bort alle ferieklærne og ikke minst ryddet og vasket hele leiligheten... Men... Det er ikke det jeg har mest lyst til nå som det er sent og om dagene er det jo så fint vær :sjenert:

Gjest Gjesta
Skrevet
Takk sjarmtroll!! stor  :klem:  tilbake til deg også :)

Egentlig har jeg en bomba leilighet som ikke har vært rørt på 4 uker... Jeg burde vasket og ryddet bort alle ferieklærne og ikke minst ryddet og vasket hele leiligheten... Men... Det er ikke det jeg har mest lyst til nå som det er sent og om dagene er det jo så fint vær :sjenert:

Oh my god - enda en ting jeg veldig lett kan identifisere meg med, tror vi er like på noen områder ja :ler:

Der sitter man og gruer seg over hvor kjedelig det er, så er det mer enn nok ting på ta seg til - men gjør man det??

Eh, I think not ;)

Gjest gjest 0
Skrevet

Man kan jo ikke kaste bort sumarnatta med husarbeid! ;)

Gjest Dallandra
Skrevet

Åh, i går kveld var vi barnefri på kinarestaurant sammen med et vennepar. God mat og godt selskap (og godt vann til drikke, mandagskveld forstås), jeg har sovet SÅÅÅ dårlig i natt og har fortsatt smaken av fritert banan i munnen. Blir nok lenge til jeg spiser så mye så sent, jeg som har levd på Ingers rugbrød i snart et år. Stakkars ødelagte kroppen min, føles iallfall sånn i dag. :kvalm: Fortalte jeg forresten hva jeg gjorde på den store bakedagen min på søndag, da jeg bl.a. bakte Ingers rugbrød? Jeg GLEMTE å ha i rug!!!! :legrine::legrine: Fatter ikke hvordan det går an. Så da ble det Ingers rugbrød, garantert uten rug, istedenfor. Har ikke smakt på det enda, men det fungerer sikkert fint som grovbrød!! :riste::klaske::hoho:

Er så stolt av meg selv :klappe:

I dag skal vi rydde og vaske hus til vi får sommergjester om noen dager. Gleder meg til skinnende rent hus!

Gjest Gjesta
Skrevet

Brødet ble sikkert bra uansett det Dallandra! ;)

Ønsker dere alle en strålende dag :klem:

Skrevet
Amadea:

*jeg og vil jobbe i Spania* så spennende! Har du vært der lenge?

Rene forhøret her

Har jobbet her i to aar. Og studerte her et og et halvt aar för det.

Ikke forhör, nei, bare koslig det :rosasmil:

*jeg vil også bo i et varmt land*! :)  Nå ble jeg skikkelig misunnelig.

Ett ord: amor :hjerte:

Hey hey.. der sa du det  Det hadde vært noe.

Så hva sier du Amadea - kan du være til noen hjelp for to værsyke norske jenter?

Ja, saaklart jeg kan hjelpe til! Men sjarmtroll, du skal vel ikke dra fra Norge naa som dansken er rett rundt hjörnet? :sjarmor:

Ellers er jeg behjelpelig med jobbsök, raad og hjelp til papirer som trengs etc. Bare aa si ifra! :tommelsmil:

Jeg har lært et nyttig dansk ord i dag -kavalergang. Noen som vil gjette hva det betyr?

Svaret er...

...brystkløft  Godt å vite når du skal pynte deg for dansken ;)

:legrine::ler::legrine::ler::legrine:

Fortalte jeg forresten hva jeg gjorde på den store bakedagen min på søndag, da jeg bl.a. bakte Ingers rugbrød? Jeg GLEMTE å ha i rug!!!! 

:legrine::ler::legrine::ler::legrine:

Haha, det er saa morsomt aa lese her paa Jenteligaen altsaa. Tror jeg ler meg i hjel :ler::ler:

MEN, i dag er det helligdag her, saa naa skal jeg og kjaersten ut og bade litt (dvs, jeg skal ligge mest aa slöve og lese bok ;) ) Det blir svömmebasseng eller innsjö, for ikke noe playa her i naerheten desverre.

PS: Haaper du er bedre i dag da Vampyra

PSS: Det der hörtes saa romantisk ut Annie! Fikk ogsaa lyst, men ingen traabaat i naerheten heller desverre.

Ha en meget deilig (det var et forsók paa dansk ;) ) dag!

(Maatte ta bort smileys fra sitater, ellers fikk jeg ikke plass til mine egne, haha)

Gjest Gjesta
Skrevet
Har jobbet her i to aar. Og studerte her et og et halvt aar för det.

Ikke forhör, nei, bare koslig det :rosasmil:

Ett ord: amor

Ja, saaklart jeg kan hjelpe til! Men sjarmtroll, du skal vel ikke dra fra Norge naa som dansken er rett rundt hjörnet?  :sjarmor: 

Ellers er jeg behjelpelig med jobbsök, raad og hjelp til papirer som trengs etc. Bare aa si ifra!  :tommelsmil:

Haha, det er saa morsomt aa lese her paa Jenteligaen altsaa. Tror jeg ler meg i hjel 

MEN, i dag er det helligdag her, saa naa skal jeg og kjaersten ut og bade litt (dvs, jeg skal ligge mest aa slöve og lese bok  ;) ) Det blir svömmebasseng eller innsjö, for ikke noe playa her i naerheten desverre.

PS: Haaper du er bedre i dag da Vampyra

PSS: Det der hörtes saa romantisk ut Annie! Fikk ogsaa lyst, men ingen traabaat i naerheten heller desverre.

Ha en meget deilig (det var et forsók paa dansk  ;) ) dag!

(Maatte ta bort smileys fra sitater, ellers fikk jeg ikke plass til mine egne, haha)

Så søt du er :klem:

Og så romantisk å finne kjærligheten der nede da! :hjerte:

Trives du godt der nede, nok til å bli boende der nede "for alltid" eller?

Jeg hadde uansett ikke kunnet realisere noen drømmer om å være utenlands for en liten periode før til vinteren..men jeg må si jeg drømmer - og det er veldig gøy å høre andres erfaringer, samt ha noen å få hjelp av om det skulle blitt noe!

Men i januar eller noe kanskje........det er MANGE ting som må klaffe, men det er litt spennende å undersøke litt ;)

Ja, du kan så si ang Dansken ;)

Hadde det overhodet blitt noe skikkelig ut av dette, innrømmer jeg vel at det kommer til å prege planene mine senere. Men jeg tror han selv skal være i varmere strøk en periode over vinteren, kanskje jeg i så måte faktisk hadde vært nærmere han da enn om jeg hadde vært i Norge ;)

Det er det som også er spennende med å høre fra ham igjen, vite litt mer om hva slags planer han har.....om han bare er her for en liten periode/om han tenker som han gjorde for litt siden at det kanskje er oppe til vurdering igjen eller hva..

Er enig i at det er sååå koselig å være her inne i Jenteligaen - man blir alltid på godt humør av det! :-D

Og ja; "ha en deijlig dag piger" :sjarmor:

Gjest Gjesta
Skrevet

(måtte og kutte ut smilyes i svaret ditt Amadea, eller ble det for mange ;):ler: )

Skrevet

Ja, da er jeg hjemme igjen fra Spania. Der opplevde jeg mye rart, mye morsomt og mye fint. Jeg traff blant annet på en brite, det ene førte til det andre (vel ikke hele veien ut, men altså..). :rodme: Dere kan lese mer om det i dagboka mi. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...