7v8 Skrevet 23. juli 2006 #2341 Skrevet 23. juli 2006 me, me, me!!! *rekker opp hånda!!* Jeg støtter ideen fullt ut - det hadde vært sååååååå deilig. Og ikke minst..GØY ← Tror noe av det som også holder meg tilbake er jobb. Ikke i forhold til jobben her hjemme, men usikkerhet rundt jobb et aventuelt annet sted. For penger må man ha. Og er ikke intressert i å jobbe døgnet rundt får å spare opp lommepenger. Skal det flyttes må det jobbes på nytt sted. :icon_neutral: :klø:
Gjest Gjesta Skrevet 23. juli 2006 #2342 Skrevet 23. juli 2006 Tror noe av det som også holder meg tilbake er jobb. Ikke i forhold til jobben her hjemme, men usikkerhet rundt jobb et aventuelt annet sted. For penger må man ha. Og er ikke intressert i å jobbe døgnet rundt får å spare opp lommepenger. Skal det flyttes må det jobbes på nytt sted. :icon_neutral: :klø: ← Ja, en måte jo jobbet. Det hadde vært crazy gøy å gjort det om enn for bare en liten stund. Så er det jo slik, at jeg hadde ihvertfall ikke stresset så med hva en jobbet med da, så lenge en hadde penger til å leve Å nei og nei - nå fikk jeg lyst til syden med alt det medfører!
Gjest Gjesta Skrevet 23. juli 2006 #2343 Skrevet 23. juli 2006 Nå skal jeg se på film en liten stund - titter innom før jeg legger meg
iss Skrevet 23. juli 2006 #2344 Skrevet 23. juli 2006 Så koselig at du la merke til meg i starten av jenteliga-karrieren da sjarmtroll! Jeg vet jeg har falt litt av lasset, men det var sol, sommer, jobbing og så har vi ei 2 år gammel jente i besøkshjem som jeg har hatt mye i sommer.. så jeg håper jeg kommer sterkere tilbake... Nyyyyyyt sommeren da jenter!!!
Amadea Skrevet 23. juli 2006 #2345 Skrevet 23. juli 2006 Hvordan i huleste kan man legge inn flere sitater i ett innlegg da?!? Aesj, gir opp det... Til Annie: Bor i Spania. Kom tilbake fra sommerferie i Norge for én uke siden, men har ikke vaert helt paa nett (paa flere maater, hihi) sist uke saa har ikke faatt stukket innom her... Det var saa koslig paa ferie i Norge! Vi var saa heldige med vaeret ogsaa fikk vi jordbaer og is overalt! Nam! Til sjarmtroll: Var vel her sist i slutten av juni tror jeg. Próvde aa lese litt tilbake men PCen bare henger seg opp. Blir gaaaaal! Jeg har en merkelig, selektiv internettilgang for tiden. Jaja, saann kan det gaa... Uansett, det lille jeg har faatt lest (saann ca 2-3 sider tilbake) minner jo veldig om noe jeg har lest för da Vi har venta paa dansken för vi! Ikke ta det saa tungt da! Det kan hende han ikke er helt internett avhengig vet du! Har dere SMSet noe da? Kan jo vaere verdt aa pröve! Kos dere med film, kroppspleie og alt det andre dere finner paa!
Gjest Gjesta Skrevet 23. juli 2006 #2346 Skrevet 23. juli 2006 Så koselig at du la merke til meg i starten av jenteliga-karrieren da sjarmtroll! Jeg vet jeg har falt litt av lasset, men det var sol, sommer, jobbing og så har vi ei 2 år gammel jente i besøkshjem som jeg har hatt mye i sommer.. så jeg håper jeg kommer sterkere tilbake... Nyyyyyyt sommeren da jenter!!! ← Jupp - jeg gjorde det skjønner du :-D Håper også du kommer sterkere tilbake! også digger jeg såå avataren din - blir så glad av den! får bare lyst til å ut og danse Nyt sommeren du og, og stikk innom så fort du får sjangsen
Annie Skrevet 23. juli 2006 #2347 Skrevet 23. juli 2006 Hvordan i huleste kan man legge inn flere sitater i ett innlegg da?!? Aesj, gir opp det... ← Trykk "siter+" på de innleggene du vil sitere og så "skriv svar". Voila! Til Annie: Bor i Spania. Kom tilbake fra sommerferie i Norge for én uke siden, men har ikke vaert helt paa nett (paa flere maater, hihi) sist uke saa har ikke faatt stukket innom her... Det var saa koslig paa ferie i Norge! Vi var saa heldige med vaeret ogsaa fikk vi jordbaer og is overalt! Nam! ← Så herlig å bo i Spania da. Har vært på ferie der flere ganger. Mest på Costa Brava kysten egentlig, men også i sør Spania og Kanari øyene.
Gjest Gjesta Skrevet 23. juli 2006 #2348 Skrevet 23. juli 2006 (endret) Hvordan i huleste kan man legge inn flere sitater i ett innlegg da?!? Aesj, gir opp det... Til Annie: Bor i Spania. Kom tilbake fra sommerferie i Norge for én uke siden, men har ikke vaert helt paa nett (paa flere maater, hihi) sist uke saa har ikke faatt stukket innom her... Det var saa koslig paa ferie i Norge! Vi var saa heldige med vaeret ogsaa fikk vi jordbaer og is overalt! Nam! Til sjarmtroll: Var vel her sist i slutten av juni tror jeg. Próvde aa lese litt tilbake men PCen bare henger seg opp. Blir gaaaaal! Jeg har en merkelig, selektiv internettilgang for tiden. Jaja, saann kan det gaa... Uansett, det lille jeg har faatt lest (saann ca 2-3 sider tilbake) minner jo veldig om noe jeg har lest för da Vi har venta paa dansken för vi! Ikke ta det saa tungt da! Det kan hende han ikke er helt internett avhengig vet du! Har dere SMSet noe da? Kan jo vaere verdt aa pröve! Kos dere med film, kroppspleie og alt det andre dere finner paa! ← Åååå BOR i Spania?? og nå som jeg har skrevet masse om at jeg hadde ønsket jeg hadde vært i varmere strøk Heldiggrisen studerer du eller jobber? Ja, han er nok litt mer av den typen som av og til har et liv utenom og bruker nettet når han har det lett tilgjengelig.. Og så vet jeg jo og at det han bedrev i tiden før han dro på ferie og på ferien - er noe han har "advart" meg for, at han går veldig inn i..at det opptar ham veldig. Men som jenten jeg er - så er det da fullt mulig å multitaske!!! Og man mååå da prioritere flere ting samtidig Nå høres det jo ut som om det av disse grunnene ikke nødvendigvis er så stor grunn til å bekymre seg - - hadde det bare ikke vært for denne "episoden" vår, og at dette kom så beleilig etter det.. Nei, vi har ikke sms'et....bare mailet og msn..så jeg "tørr" ikke å være den første til å sende en sms, ikke slik det er nå.. Håper du er her fremover Amadea Endret 23. juli 2006 av sjarmtroll
Gjest Gjesta Skrevet 24. juli 2006 #2349 Skrevet 24. juli 2006 Nå har jeg hatt en meeeget givende msnsnakk med vår alles magefølelseguru, Annie. Det sitter jeg med mine fortvilede tanker , vi analyserer frem og tilbake og forsøker å få logikk ut av dette. Og der, som jenter vet best - kommer vi med den ene og den andre kommentaren om signaler/setninger han har gitt og veier opp mot hverandre. Så er det som om lynet slår ned i oss begge når Annie skriver: "han tror sikkert at dere har en avtale til høsten/august" Vi trodde vi skulle le oss ihjel Det er ikke som om dette ikke er blitt nevnt før her inne, av både meg og alle dere andre, men det ble så veldig klart hvor enkelt det kanskje kan være; at han har jo en avtale med meg om å ses, så lenge ingen sier noe annet - så gjelder jo det! (han er jo tross alt en mann med en manns logikk ) Som Annie sa; Dette er jo en kongekonklusjon egentlig! Vi har løst et verdensproblem i dag! tenk så glade de blir i Jenteligaen når de får vite at vi antakelig har løst hele problemet! :-D Jeg elsker bare deg altså Annie For etter å ha tenkt over det han faktisk har sagt, så er det meeeget merkelig om han bare blir borte, meget rart. Så..... jeg tok en avgjørelse der og da. Jeg har vel forsøkt å forberede meg på at det er slutt, allerede nå. Så blir jeg liksom ikke så skuffet i høst. Men, jeg mener jo virkelig at Dansken er så veldig verdt å vente på - så jeg skal holde ut.. Jeg skal innstille meg på det som faktisk er avtalt, at vi skal ses. Holde håpet oppe og tro at det kommer til å skje. Så gir jeg ham noen uker til, til slutten av august eller noe..har jeg mot all formodning ikke hørt noe innen da, så sender jeg en liten søt mail. Det er nå planen jenter Tuusen takk for en kjempe, kjempe fin snakk Annievennen trengte det veldig nå, du fikk meg til å smile og le så godt! Du skulle vært å få på blå resept du Ønsker dere alle en fredelig og god natt - jeg skal hoppe i det og være den jeg egentlig er, nemlig romantikeren og den evige optimist. Som tar sjangser fordi kjærligheten vil alltid være verdt det. Så håper jeg bare ikke Dansken gir meg grunn til å endre det........
Gjest Gjesta Skrevet 24. juli 2006 #2350 Skrevet 24. juli 2006 (unnskyld evnt skrivefeil, det er sent og jeg er trøøøøøøøøtt )
Annie Skrevet 24. juli 2006 #2351 Skrevet 24. juli 2006 Ja nå har jeg hørt det også! At jeg skulle vært på blå resept! Du er nå morsom også! til deg i natten. Takk for praten. Sitter fortsatt og smiler.
Amadea Skrevet 24. juli 2006 #2352 Skrevet 24. juli 2006 Åååå BOR i Spania?? og nå som jeg har skrevet masse om at jeg hadde ønsket jeg hadde vært i varmere strøk Heldiggrisen studerer du eller jobber? ← Bare som en liten tröst bor jeg milevis fra noen strand. Men sommeren er lengre og varmere her da. Jeg jobber (derfor er jeg saa tidlig oppe. Er tröööött!!!) Jeg har vel forsøkt å forberede meg på at det er slutt, allerede nå. Så blir jeg liksom ikke så skuffet i høst. Men, jeg mener jo virkelig at Dansken er så veldig verdt å vente på - så jeg skal holde ut.. Jeg skal innstille meg på det som faktisk er avtalt, at vi skal ses. Holde håpet oppe og tro at det kommer til å skje. Så gir jeg ham noen uker til, til slutten av august eller noe..har jeg mot all formodning ikke hørt noe innen da, så sender jeg en liten søt mail. Det er nå planen jenter ← Yuhuuuuuuu!!! Vi venter paa dansken igjen! Det er jo noen her inne som er helt proffe paa danske-venting. Dette skal gaa bra! Ha en fortreffelig dag! PS: Takk for hjelpen Annie. Se! Jeg fikk til to sitater!
Annie Skrevet 24. juli 2006 #2353 Skrevet 24. juli 2006 Så bra Amadea! Ser du, det var ikke så vanskelig.
Daria Skrevet 24. juli 2006 #2354 Skrevet 24. juli 2006 Har vært på langhelg i Oslo og kost meg masse av Annie på blå resept -men det ser jo ut som om det hjelper
Gjest Gjesta Skrevet 24. juli 2006 #2355 Skrevet 24. juli 2006 Amadea: *jeg og vil jobbe i Spania* så spennende! Har du vært der lenge? Rene forhøret her Annie: Jepp, det var så koselig og godt å snakke i natt! Du er så god atte Ja folkens, da er jeg i ventemodus igjen Jeg skal om ikke annet forsøke mitt beste å ikke tenke på hvis-om-atte-dersom-atte, hva som er grunnene, alt det der. Jeg skal anta at vi uansett skal ses, i og med at annet ikke er sagt..det er jo uansett det mest logiske! Så sender jeg avgårde en liten mail om jeg ikke hører noe, for å vise at jeg om ikke annet er fortsatt interessert, i slutten av august.. Men jeg må da si jeg håper jeg på den ene eller andre måten har snakket med ham før det. Så håper jeg så inderlig på at jeg ikke holder håpet oppe til ingen nytte og at jeg blir trippelskuffet til høsten *nå må ukene gå veeeldig fort* Ha en strålende dag jenter - nå er det ut i solen for min del!
Gjest Gjesta Skrevet 24. juli 2006 #2356 Skrevet 24. juli 2006 (endret) Dagen startet med fint vær, for så å gå over til regn og torden. Ergo ingen soling i dag, æsj. MEN jeg fikk kjøpt med meg noen ferske croissanter og god kaffe - så jeg skal koooose meg i kveld. Hva med dere jenter, hva skjer? -eline-: har dere satt igang med leiligheten eller? Det er myye arbeid når man skal ta så og si alt, men det er da og veldig fint å kunne få alt som man vil ha det Jeg mener jeg selv har en veldig god ide ang hvordan jeg ville hatt det, men den dagen jeg skal realisere det kommer det til å koste penger.... Endret 24. juli 2006 av sjarmtroll
Daria Skrevet 24. juli 2006 #2357 Skrevet 24. juli 2006 Hvem sa at MTV ikke er lærerikt? Jeg har lært et nyttig dansk ord i dag -kavalergang. Noen som vil gjette hva det betyr? Svaret er... ...brystkløft Godt å vite når du skal pynte deg for dansken
Gjest gjest 0 Skrevet 24. juli 2006 #2358 Skrevet 24. juli 2006 Kavalergang!! Fantastisk! Jeg har gått lang tur med ei venninne i varmen i dag og det resulterte i en dundrende hodepine som ikke helt vil slippe taket . I tillegg har jeg besøkt bestemor og søsteren min så jeg har da fått gjort noe! Hos søs satt jeg en time i sola også så det er muligheter for at jeg har blitt litt brunere.
Gjest Gjesta Skrevet 24. juli 2006 #2359 Skrevet 24. juli 2006 Fantastisk! Så VISS jeg får anledning til å få en date med "min" kjære Danske, så skal jeg sende en mld før jeg drar og si at jeg blir litt forsinket fordi jeg kler meg og jobber litt med kavalergangen min Som jeg sa til Annie i går, viss Dansken hadde vært klar over hvor "mør" jeg har blitt i løpet av denne sommeren, hadde han visst at det lønte seg å se meg til høsten Men så er jo saken.....hva om han nettopp vet dette det ville jo ikke vært første gangen en mann har brukt den taktikken - og heller ikke den første gangen det i så fall har funket. Og det gjør det med meg denne gangen!
Gjest Gjesta Skrevet 24. juli 2006 #2360 Skrevet 24. juli 2006 Kavalergang!! Fantastisk! Jeg har gått lang tur med ei venninne i varmen i dag og det resulterte i en dundrende hodepine som ikke helt vil slippe taket . I tillegg har jeg besøkt bestemor og søsteren min så jeg har da fått gjort noe! Hos søs satt jeg en time i sola også så det er muligheter for at jeg har blitt litt brunere. ← Huff da ta noen hodepine-tabletter! Deeilig å få litt farge på kroppen da Jeg har blitt brunere i år enn jeg har blitt noengang noe som har resultert i vanvittige skiller etter bikinien. Skjønner nesten ikke hvorfor jeg plutselig blir brunere enn før jeg :klø: men det går heeeelt fint det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå