Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet
Ang. de mobilguttene i går, så er det de jeg ble  :frustrert: på, ikke kortskjørtjentene. Jeg mener også at kvinner (og menn) skal kunne kle seg i hva som helst, uten å måtte tenke over hvilke farer man eventuelt kan møte iført det ene eller det andre. Det er ikke s å ofte man kan gå med skjørt midt på natten i Norge, så det unner jeg vel egentlig alle. Men det er tydeligvis lurt å ta en del forholdsregler i forbindelse med kombinasjon av klesdrakt, alkohol og fotokameraer..

Boller hørtes utrolig godt ut, Dallandra. Spesielt med syltetøy. Nam.

Og Dansken får bare seile sin egen sjø til han tar til vettet og tar kontakt med deg igjen, Sjarmtroll. Det vil si, vi skal jo ha motet oppe ennå, han er jo sikkert på ferie og slikt. I mellomtiden kan du jo kikke uforstyrret på deilige (?) kristiansandere. Kunne godt tenkt meg en tur til Sørlandet om ikke så lenge. Har familie rett utenfor Kr.sand, men det er så langt å dra fra Oslo ned dit kun for en helg, og jeg jobber jo alle hverdagene fremover.

Og enda mer klaging: En eller annen nabo i en av de andre blokkene her pusser opp - selv om det er søndag. Med et eller annet ugjenkjennelig verktøy som går konstant. Lyden er litt som et tannlegeborr, bare mye høyere.

Og jeg har selv ligget en times tid i badekaret nå. Herlig. Tok med CD-spilleren inn og hørte på en lydbok. Så løp inn på badene og kos dere. Det er jo tross alt søndag bare én dag i uken.  ;)

Håper naboen din tar mer hensyn!

Ellers syns jeg absolutt at du skal ta deg en tur til Krs ;) så kunne vi tatt en kaffe i byen eller noe :) bare si ifra ihvertfall.

:klem:

Ja, ikke vet jeg hva jeg skal innstille meg på......

Jeg VET han er på ferie nå, og før han dro hadde han jo "de gode grunnene" til at han ikke var på nettet.

Jeg tror, om jeg ikke har tatt feil, at han flytter i august.

Skulle tro, at slik det var mellom oss - så var det naturlig at jeg evnt enten hører noe når han er tilbake fra ferie og før han flytter, eller når han er kommet til Norge igjen.

Men jeg vet ikke jeg. Det er vel bare litt "rart" at det er slik nå - ettersom det er så i andre skalaen fra hvordan det startet.

Det er jo bare sånn, at enten er han opptatt/vil vente til vi faktisk KAN ses.. eller så er dette en veldig subtil måte å signalisere at det ikke er noe mer å hente.

Jeg er kanskje ikke så god på å ta hint, ikke vet jeg.

Men det er jo en av to.

Det var vel derfor jeg spurte han og, om han ikke vil mer - fordi jeg syns det er bare dumt å gå og ikke vite.

Mye bedre å få et svar og ferdig med det. Men han ville jo ikke si det heller :forvirret: bare at jeg, i en blid tone, ikke skulle ta det personlig etc.

Kjekke menn i Kristiansand ja..

Skal jeg være helt ærlig så ser jeg ingen jeg liker nå, på generell basis :forvirret:

Tror det kan ha noe med det at når jeg så Dansken - ble jeg veeeldig overrasket over reaksjonen min.

Jeg var overhodet ikke på utkikk og ville ikke lete etter noe akkurat da.

Jeg var vel på et sted hvor jeg trengte å ha en pause fra "hjertesaker", tankene var overhodet ikke der at jeg trodde NOEN kunne få meg til å endre mening.

Om dette med Dansken ikke skjer (noe jeg er redd :tristbla: ) - tror jeg at jeg skal la hjertet hvile litt, så får man bare se :tristbla:

Det er bare det at jeg ønsket så mye å se Dansken, han passet meg så godt på så mange måter.

Sorry hjertesukkene, men det er greit å skrive det egentlig :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet
Nå er kroppen skrubbet og vasket og jeg er klar for en runde body lotion  :)

Etterpå skal jeg få fransk manikyr på tåneglene av søsteren min så det blir kronen på verket :ler:

Ha en strålende søndagskveld jenter!

Du og søta :klem:

Gjest gjest 0
Skrevet

Sjarmtroll:

Jeg skjønner at du tenker mye nå, og det ville nok alle jenter gjort, men hva så om det ikke skjer noe mer? Da har du iallefall gått et skritt videre? Som jeg har skjønt sliter du mye med baggasje fra en eks, og kanskje denne perioden med dansken har hjulpet deg til å legge igjen noe av baggasjen? hvis det ikke skulle ordne seg for deg og dansken så kan det hende at dette har gjort deg mer klar for fremtidige forhold?

Men uansett så håper vi jo selvsagt på at det skal løse seg med deg og vår danske sjarmør ;)

Bare noen tanker på en søndagsettermiddag... :sjenert:

Gjest Gjesta
Skrevet
Sjarmtroll:

Jeg skjønner at du tenker mye nå, og det ville nok alle jenter gjort, men hva så om det ikke skjer noe mer? Da har du iallefall gått et skritt videre? Som jeg har skjønt sliter du mye med baggasje fra en eks, og kanskje denne perioden med dansken har hjulpet deg til å legge igjen noe av baggasjen? hvis det ikke skulle ordne seg for deg og dansken så kan det hende at dette har gjort deg mer klar for fremtidige forhold?

Men uansett så håper vi jo selvsagt på at det skal løse seg med deg og vår danske sjarmør ;) 

Bare noen tanker på en søndagsettermiddag... :sjenert:

Jeg tenker på det når jeg sitter her inne og reflekterer over det, det gjør jeg.

Men det må liksom være det - det blir som det blir og det er jeg inneforstått med.

Han jeg har nevnt her inne før, han er heldigvis bak meg. Det er vel avklart på en måte, det er vel mer at det skal så mye til for at jeg skal "gidde", og jeg ønsker ikke flere erfaringer som jeg har gjort meg. Ergo blir man noe "kresen", kanskje litt redd for å la hjertet rive en med.

Så var det Dansken som gjorde at jeg hoppet i det igjen :) men om det ikke blir noe som sagt, så tror jeg at jeg ikke leter etter noe nytt med en gang nei.

Foreløpig er jeg overhodet ikke klar for å se "the silver lining" i at det ikke blir noe mer kontakt mellom meg og Dansken :ler:;)

Skrevet
Jeg ser deg, jeg ser deg Anniemor!!

Hva skjer a? ;)

(endret grunnet skriveleif)

Så du var på Msn da jeg logget av i sted, men jeg skulle lakkere skrivepult og male et bord Prinsessa skal ha på rommet sitt. Lakk lukter forferdelig, men jeg tror det kommer til å bli fint. Senere i uka skal hun flytte inn der og i dag skrudde sambo sammen senga hennes. I morgen skal vi kjøpe madrass. Den er bestillt, men iom at den er 1000,- kr billigere i morgen enn den var på lørdag så ventet vi....

Har nettopp kommet hjem fra en liten strandtur. Den ene venninnen min ringte og lurte på om vi ville være med på tur, så vi reiste på stranden her. Jentene badet og vi fikk skravla over et par kopper kaffe på pleddet. Herlig søndag. :)

Gjest Gjesta
Skrevet
Så du var på Msn da jeg logget av i sted, men jeg skulle lakkere skrivepult og male et bord Prinsessa skal ha på rommet sitt. Lakk lukter forferdelig, men jeg tror det kommer til å bli fint. Senere i uka skal hun flytte inn der og i dag skrudde sambo sammen senga hennes. I morgen skal vi kjøpe madrass. Den er bestillt, men iom at den er 1000,- kr billigere i morgen enn den var på lørdag så ventet vi....

Har nettopp kommet hjem fra en liten strandtur. Den ene venninnen min ringte og lurte på om vi ville være med på tur, så vi reiste på stranden her. Jentene badet og vi fikk skravla over et par kopper kaffe på pleddet. Herlig søndag. :)

Tenkte at jeg så deg her inne ;)

Tenk hvor mye prinsessa di kommer til å kose seg med det nye rommet da! har sitt "eget rom" hvor hun og venninnne kan kose seg :)

Sånne dager er TOPP - late dager med gode venner. Herlig!

Stooooooor klem til godjenta mi :klem:

Skrevet

Hei hei!

Har ikke orket aa lese all sidene siden sist jeg var her (enda ihvertfall), men...

.. det gaar sikkert bra, som alltid ;)

Ikke saa lenge til hösten naa (desverre for noen kanskje), og da skulle han jo flytte til Kr sand eller ihvertfall til Norge om jeg ikke tar feil? Da faa du sikkert litt mer klarhet i sakene!

Haaper alle jenteliga-jentene (öh, smör paa flesk kanskje) koser seg masse med sommeren! Hörer det er super-vaer i Norge naa! :briller2:

:smilyblomst:

Gjest Gjesta
Skrevet
Hei hei!

Har ikke orket aa lese all sidene siden sist jeg var her (enda ihvertfall), men...

.. det gaar sikkert bra, som alltid  ;) 

Ikke saa lenge til hösten naa (desverre for noen kanskje), og da skulle han jo flytte til Kr sand eller ihvertfall til Norge om jeg ikke tar feil? Da faa du sikkert litt mer klarhet i sakene!

Haaper alle jenteliga-jentene (öh, smör paa flesk kanskje) koser seg masse med sommeren! Hörer det er super-vaer i Norge naa!  :briller2:

:smilyblomst:

Hei Amadea! :klem:

Ja, hvor lenge er det siden du var her??

Håper du stikker innom igjen snart da :)

Nei, det er ikke lenge til høsten..og JA, på tross av mine mange frustrerte skriblerier om det ekle kalde været som kommer etter den deilige sommeren - hadde jeg noe å VIRKELIG se frem til..... :forvirret:

For en gulrot i andre enden liksom (haha - for en snodig setning i denne sammenhengen :ler: )

men ja! jeg gledet meg masse.

Men når/om du leser bakover - ser du at det ikke er så sikkert nå :tristbla:

Jeg vet faktisk ikke NOE nå.

Han flytter tilbake til Norge i august. Tror jeg. Om det ikke er forandringer, som det kunne vært uten at jeg vet om det.

(Jeg skal la være å drømme meg bort for mye i det vi snakket om før det hele ble...usikkert og rart. Meeen det er ikke lett å glemme at han for eks sa; det var meningen at han bare skulle bo her en periode, men nå..var han igjen blitt preget og påvirket - kanskje han skulle gjøre om på planene nå..)

åååå argh (%%##") :sur:

Håper du har det fint du og - her er det supert vær nå ja :-D looooovely.

Gjest Gjesta
Skrevet

heeeeeeeeeeeeei Annievennen :klem:

Har dere kost dere sammen nå, du og prinsessa?

Jeg kjeeeeeeeeeder meg i kveld - men snart skal jeg se film med George Clooney (gud han er fin) så da kan man nyte det synet ihvertfall :ler:

Skrevet

Her er det varmt og herlig. Sitter med gjennomtrekk og det merkes ikke engang. Sambo holder på å ødelegge kjøkkentaket. Han har borret et hull fra 2 egt og ned på kjøkkenet. Vi skal nemlig sette opp en støttestolpe der.

Gjest Gjesta
Skrevet

Ja, er det ikke deeeeeilig med det varme været :-D

Så flinke dere er med oppussing da! det blir sikkert kjempe bra!

Skrevet

Du får komme på besøk når vi er ferdige. :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Klart jeg vil komme på besøk til dere når dere er ferdige!

Vi må definitivt treffes snart :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Shit..........ser en serie nå - hvor de er i Mexico på stranden..

Hva jeg ikke skulle gjort for å ligge på en strand i syden nå. Tilfeldigvis på den samme øya som Dansken for eksempel.. :sikle:

DET hadde vært deilig det.

Flink til å drømme er jeg da ihvertfall! :sjenert::sjarmor::ler:

Skrevet

Så godt det høres ut med egenpleien dere driver med :)

Ser det er flere enn meg som nyter sommerens finvær :briller: Vært en langhelg i Tønsberg men ei venninne. Tilbrakt mange timer på stranda, sola oss, badet og spilt sandvolley. Kjempeartig :smile: Var ute og spiste og drakk godt på kveldene, og ble værende ute videre utover kvelden/natta. Det er jo så mye liv på brygga i forhold til her hjemme, så det har vært artig. Må vel si vi kikket litt ekstra på gutta, uten at vi traff noen virkelige kjekkaser.. Ikke for det, det var da noen av dem, men som alltid - ... de var opptatt! :tristbla: Men men.. vi gir ikke opp :ler:

Mulig det blir ny tur neste helg :sjarmor:

I kveld har jeg vært å trent - godt å bevege seg litt, selv om det er tiltak å komme seg ut. Men jeg bare MÅ klare det. Spiller håndball, og har meldt overgang til nytt lag. De satser mer enn gamlelaget gjorde, ergo mer trening og større kamp om plassen. Så da nytter det ikke å sluntre unna all egentrening nå i sommer. Men det er vanskelig nå i finværet. Så hvis noen vil pushe meg av gårde er det bare å gjøre det :enig::Hehe:

:sjarmor:

Håper det blir finvær til uka også. Har tatt meg sommerjobb, så er inne hele dagen, men det er likevel mye koseligere å komme ut i sola enn dårlig vær. Og kanskje vi får mulighet til å jobbe litt fleksitid, og da kan man slutte tidligere noen dager, det hadde vært godt.

Kos dere videre alle sammen, nyt sommeren (som forøvrig i mine øyne er altfor kort, støtter deg der Sjartroll ;) ) :briller2: :smile:

Gjest Gjesta
Skrevet
Så godt det høres ut med egenpleien dere driver med :) 

Ser det er flere enn meg som nyter sommerens finvær :briller:  Vært en langhelg i Tønsberg men ei venninne. Tilbrakt mange timer på stranda, sola oss, badet og spilt sandvolley. Kjempeartig :smile:  Var ute og spiste og drakk godt på kveldene, og ble værende ute videre utover kvelden/natta. Det er jo så mye liv på brygga i forhold til her hjemme, så det har vært artig. Må vel si vi kikket litt ekstra på gutta, uten at vi traff noen virkelige kjekkaser.. Ikke for det, det var da noen av dem, men som alltid - ... de var opptatt! :tristbla:  Men men.. vi gir ikke opp :ler:

Mulig det blir ny tur neste helg :sjarmor:

Åååååååå, høres herlig gøy ut!!  :sjarmor:

Det er tingen altså, bystrand eller lignende på dagen, ut om kvelden.

Nice ;)

IKos dere videre alle sammen, nyt sommeren (som forøvrig i mine øyne er altfor kort, støtter deg der Sjartroll ;) ) :briller2:  :smile:

Du har så rett så rett - aaaaltfor kort ;)

Skrevet
Shit..........ser en serie nå - hvor de er i Mexico på stranden..

Hva jeg ikke skulle gjort for å ligge på en strand i syden nå.

Skjønner hva du mener. Har stadig oftere de siste årene tenkt tanken på å flytte til ett eller annet "syden-land" for å opleve sommer og sol hele året. Kanskje det kunne fått meg til å sette mer pris på årstidene vi har her i Norge. Men jeg har liksom ikke turt gjøre det alene :forvirret: :en det frister veldig :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet
Skjønner hva du mener. Har stadig oftere de siste årene tenkt tanken på å flytte til ett eller annet "syden-land" for å opleve sommer og sol hele året. Kanskje det kunne fått meg til å sette mer pris på årstidene vi har her i Norge. Men jeg har liksom ikke turt gjøre det alene :forvirret:  :en det frister veldig :ler:

me, me, me!!! *rekker opp hånda!!* :ler:

Jeg støtter ideen fullt ut - det hadde vært sååååååå deilig. Og ikke minst..GØY :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...