Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her er jeg. Solbrent og fin :) Har vært å hentet Prinsessa på mandag. VELDIG BRA!!!!! :klem: Har ellers tilbragt lange og varme dager på stranda og badet i saltvann!!!! At det er saltvann er viktig, jeg liker ikke å bade i ferskvann, men hva gjør man når det ikke er saltvann her jeg bor? MÅ jo bade! Sola tok godt for seg på kroppen. Så det passet bra at sambo måtte på møte på jobben i dag. Trenger en dag fri fra sola, selvom jeg ikke har lyst. :forvirret:

Ellers er det godt å være hjemme igjen, selvom det er hyggelig hos foreldrene mine. Mamma hadde forresten bursdag i går så :dagens-rose: til henne.

Sjarmis, vi får ta en prat snart. :klem;

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Hei snuppa mi!! :klem:

Deilig med lange dager ute nå altså..jeg elsker dette været, alt annet er kun det nest beste for meg.

Gruer meg allerede til vinteren :forvirret:

Tror som sagt jeg må bli en klimaflyktning :ler:

Og hvilke planer hadde jeg ikke får herlige dater med Dansken når det er høst og vinter; lage kjempe god mat til oss, drikke god rødvin og krype opp i sofaen og snakke, se en film +++ :sjarmor: lange kafebesøk mens det snør og er kaldt ute.. (jada, jeg er flink til å drømme meg bort ;):ler: )

uansett, da hadde jeg en grunn til å glede meg til sommeren er over!

argh :sur::forvirret::tristbla:

Tenker det var utrolig godt å få prinsessen hjem :hjerte: :-D

Håper dere koser dere masse!

Ja, vi må ta en snakk veldig snart - skal se om jeg ikke er på msn i løpet av dagen :)

:klem:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg misset deg akkurat på msn tror jeg Annievennen :sur:

Jeg får forsøke i morgen igjen da ;)

Ellers er det for tredje gang(?) :ler: fryyyyyyktelig stille her :overrasket:

Ønsker dere alle en strålende varm sommerkveld :klem:

Skrevet

Så det er opprop av jenteligamedlemmer på gang???

*rekker opp hånda*

Er bare det at mye sol og jobbing setter litt begrensing på kg surfing, og det jeg rekker er gjerne toppen av mine innlegg....

Men jeg sniker innom rett som det er, er bare ikke flink til å legge igjen spor ;)

Skrevet

Er her jeg også *Rekker lydig opp handa*.

Er bare lite på nett om dagen, det er altfor fint vær ute til å sitte inne foran skjermen. I morgen skal forresten Prinsessa og jeg ut å kjøpe sykkel til henne. Det er med andre ord ei som har vanskelig for å sove i kveld ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Innom for å ønske hele JENTELIGAEN en riktig

:tommelsmil: GOD HELG :tommelsmil:

:klem::kose::klem:

Gjest lilletroll
Skrevet

*rekker også opp hånden*

Det er sommer det er sol....lalala :digge::plystre:

Gjest Gjesta
Skrevet

Så koselig å se alle dere nå da :-D

Det er så sant som det er sant, det er såå varmt og godt om dagen - og da sitter man da ikke fremfor pc'en hele dagen ;)

Jeg har bare min så "lett tilgjengelig" at jeg stikker sånne kjappe turer innom en gang i blant.

Iss: "lenge siden sist" :ler: la så merke til deg når jeg startet tråden helt til å begynne med :)

Håper du vil stikke innom mye mer senere :-D

Takk for at dere og ga lyd fra dere rosin og lilletroll - jeg må si dere tre har en myye bedre responstid på opprop enn en viss Danske :ler:

Ønsker alle i Jenteligaen en herlig og varm dag - nyt dagen!

:klem:

Skrevet

Får rekke opp hånda jeg også. Har vært stille her i det siste ja, men det tar seg nok opp igjen om ikke lenge. Det er så fint vær ute, men jeg ligger på sofaen og gruer meg til jeg skal på jobb klokka tre. Skal jobbe i ni timer i dag. Blir hardt.

Kos dere ute - dere som kan. Og det blir gøy med sykkel, Annie. Husker da jeg fikk min første sykkel. Den hadde seks gir og var rosa.

Gjest Sabia
Skrevet

*spor i sanden*

Innom en kjapp tur innimellom for å se om det er noen nyheter på danskefronten :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Nå har jeg vært på hytta hele uka. Er både brun, brent og blid :) Ettersom jeg ennå har til gode å være med "live". (dvs være her når noe spennende skjer med Dansken) så var jeg kjempe spendt nå!!! Det var jo tross alt grunnen til at jeg fikk nick her på KG :sjenert: Hehe.. Jeg skal sende mange gode tanker til han, slik at han tar kontakt. Han kan da ikke ha det så travelt!!! Er klar for litt action jeg nå.. Jeg som flere andre ble skikkelig engasjert i denne love storyen her. Synes det var så utrolig spennende når du fant ut hvem han var, tok kontakt, fikk svar osv.. Han må jo være kjempe smigra! -Det hadde jeg blitt.. Synes du er kjempe tøff jeg sjarmtroll! Selvfølgelig kommer dere til å møtes i høst. Åh, gleder meg sånn til å høre alt om det.. Jeg har vært i et forhold i flere år, så jeg er kanskje litt underernært på flørting, dating og spenningen alt dette medfører. Sikkert derfor jeg ble så fanga inn i dette. Du er jo så flink til å skildre det som skjer:) Jeg slenger meg på de andre. Jeg rooooper på Dansken!!!! Halloooo!!!

Mens han tar til vett, skal jeg ut og bli enda brunere:) Kos dere alle sammen!

Skrevet

Mens vi venter på Dansken kan jeg jo fortelle at vi har kjøpt sykkel til Prinsessa i dag. En Merida med 24!!!! gir! Jenta er bare 8 1/2, men har sin 5 sykkel allerede. Hun er 143 cm høy og har vokst fra alle de andre. Etter det malte jeg hyller og en list. Så var jeg og handlet og laget pizza, før vi reiste og badet. Da vi kom dit begynte det og regne og tordne, men jeg fant ut at det var mange trær i nærheten så vi badet et stund før vi reiste hjem igjen.

Så langt en super dag.

PS. Rommet til Prinsessa blir ferdig til uka og da får vi vårt eget soverom igjen. Med alt det medfører....... ;):humpe:

Gjest Gjesta
Skrevet

Svart katt:

Håper det går greit på jobben! sender deg masse gode tanker, ikke så gøy å jobbe så lenge i varmen :klem:

Silla:):

Så søt du er!! :klem:

Er overmoden for litt action på den fronten selv nå :forvirret::sur:

Det føles som om det er såååå lenge siden vi har snakket, og man får nesten den følelsen at det var for godt til å være sant...

Og det er ikke så greit å gå om dagen å håååpe på at vi ses om noen uker/snakkes igjen OG ikke vite om det i det hele tatt vil skje. Fordi jeg liksom ikke helt vet hva som er greia nå.

Når alt kommer til alt og han "modnes" på meg utfra de tingene vi snakket om, hvem han er ++ så har jeg mer enn noen gang lyst til å se ham.

Sukk, for en herlig tid det var når vi snakket såå mye og ofte, flørtet, hadde sommerfugler i magen begge to, spenningen i det å snakke om når vi skulle ses..

*sukk*

:sur::tristbla:

Håper, som dere sikkert skjønner ;) veeeldig på at han er tilbake fra ferie snart og ikke minst gir lyd fra seg da...

Men hold deg her du silla, så håper jeg det samme som deg - at det blir action igjen..SNART :ler: jeg skal skildre mer jeg - bare jeg får fyllstoff ;)

Kos deg i sola! det skal jeg og :) det er jo så VARMT i dag -deeeeilig :-D

Tror nok og at Jenteligaen tar seg opp igjen når "hverdagene" kommer igjen :)

Annie:

Så gøy med ny sykkel til prinsessa!! :-D

Tenker hun er fornøyd :)

Eget soverom ja...tenker det blir passe fint for dere :sjarmor:

Skal forsøke å se etter deg på msn i morgen snuppa :klem:

Og en stoooooor :klem: til alle dere andre og.

Gjest gjest 0
Skrevet

Jeg er tilbake fra ferien! :)

Jeg tviler på at jeg blir like aktiv på kg de nærmeste ukene som tidligere, men jeg skal da stikke innom i ny og ne!

Skrevet

Hatt det fint på ferie? Referat! :klem:

Gjest gjest 0
Skrevet

Ja har hatt det veldig bra, jeg limer inn det jeg skrev i dagboka mi jeg ;)

"Så var det turreferat da!

Vi dro avgårde i ni-tiden en torsdag morgen for 3 uker siden. Det første jeg gjorde da vi plukket opp venneparet som skulle dele den 145 mil lange reisen med oss var å sprute bris i hele fanget mitt Det ble noen timer med våt olabukse og truse :ler:

Jeg og kameraten vår delte på kjøringa, og byttet hver tredje time. Vi kjørte helt til Bjerka (mellom mosjøen og mo i rana). Vi kom dit rundt 23 en gang, og overnattet i en rimelig enkel campinghytte. Dagen etter var vi fremme i seks tiden og etter en titt i selskapslokalene og litt prating med brudgom, venner og familie inkvarterte vi oss i rommene vi leide. På kvelden var det rekeaften på den lokale pub'en og vi koste oss med store mengder reker før vi fant sengen og ladet opp til bryllupsfesten.

Bryllupet var supert! :) Bruden var nydelig, og brudgommen gråt gjennom nesten hele vielsen :bryllup: Etter kirken dro vi til festlokalet der jeg og vår reisevenninne ble spurt om vi kunne pakke opp gavene for det hadde de glemt å ordne, og så klart, jeg elsker presanger så det kunne jeg ikke si nei til :sjenert:

Det ble en kjempehyggelig kveld, men masse god mat (brudgommen hadde laget koldtbordet selv) og haugevis av kaker, og altfor mye god drikke :sjarmor: Alle menneskene der var superhyggelige og vi ble raskt kjent med mange av de lokale innbyggerne. Vi ble hentet rundt 04, og jeg var så full og sliten at jeg sloknet med en gang jeg landet på puta. :sove:

Dagen etter lå jeg og holdt meg fast i senga en stund før jeg forsiktig stod opp og fikk meg frisk luft. :sprettoy: Vi stakk innom festlokalet og skravlet og fikk oss litt mat før jeg og sambo satte oss i bilen og kjørte avgårde mot sommerhuset i trønderlag. Vi overnattet i mosjøen på veien, og møtte feriens første gjester på veien til huset. Vi koste oss sammen med dem i 3 dager før de måtte reise videre, men little me og sambo kom overraskende på besøk en dag tidligere De hadde superflaks og kom akkurat da vi hadde vært ute og fisket, så de fikk helt fersk fisk til middag :sikle:

Været var ikke helt med oss denne ferien. Det har blåst mye, regnet litt og vært mye skyer. Det kjipe med kysten er at det er veldig mye vær, og veldig mye av alt som regel. Det er sjelden man har en dag med bare sol, regn, eller skyer. Man har som regel alt hver dag, men værst er det når det blåser og det har vi dessverre hatt en del av. Heldigvis ligger huset vårt relativt beskyttet, men havet er ikke til å spøke med når det blåser rundt ørene våre.

Little me og sambo dro tirsdag for to uker siden, og jeg og sambo koste oss alene til foreldrene mine kom på søndag. Vi hadde store planer om å dra hjem på tirsdagen, og ta en tur til sverige resten av uka, men vi koste oss så mye at vi bestemte oss for å bli hele uka. Vi pakket faktisk bilen i går og var klare til å dra, men jeg hadde ikke lyst til å reise så jeg overtalte sambo til å bli en dag til. :)

Det var trist å reise i dag, men jeg har snakket litt med en venninne og vi vurderer å dra opp igjen til helga allerede... Vi får se da, jeg aner ikke hva det blir til, men det stedet er det beste i hele verden og hadde det ikke vært for de harde vinterene der ute hadde jeg nok flyttet dit etterhvert...

Så, som dere ser har jeg hatt en super ferie bortsett fra det kaoset som startet før ferien og høydepunktet kom allerede første feriedag :forvirret: Jeg har stresset sinnsykt mye med dette, og grått altfor mye. Jeg har vurdert å gå fra sambo bare for å komme meg bort fra alt styret, men det blir ikke riktig ovenfor noen av oss. Det har heldigvis vært stille en stund, men hver gang telefonen ringer eller piper kjenner jeg angsten snike seg på. Men... det ordner seg alltid, jeg må bare få det litt på avstand. Dette styret har naturlig nok lagt en demper på ferien og er en av grunnene til at jeg ikke ville hjem, men jeg prøver å huske alle de fine stundene jeg har hatt disse tre ukene, og glemme det vonde :) "

Skrevet

Nå aner ikke jeg hvorfor du har hatt det vondt, men håper at dere har det bedre nå. Og at du har det bedre. Det er godt å komme bort litt!

Gjest gjest 0
Skrevet

Jeg har hatt en del problemer med et vennepar, og har blitt dratt inn i deres problemer uten at jeg ville det av kompisen vår, og resultatet er at hun hater meg som pesten (noe som egentlig er greit for jeg ville bli kvitt henne uansett). det er ganske komplisert og omfattende for hun sliter med store psykiske problemer, og det er masse løgn og mistro inne i bildet. :forvirret:

Det værste er at hun har slitt meg ut psykisk de siste to årene, han har mast og mast og mast på meg det siste halvåret etter at de ble sammen, og nervene mine er tynnslitte. Det skal ingenting til før jeg bikker over :tristbla:

Heldigvis er det litt bedre nå da, men jeg har mye angst for å måtte konfronteres med henne en dag, noe jeg vet hun vil...

Skrevet

Vær sterk og fortell henne hva du mener om henne og hele greia. Det er ofte den mest effektive måte å sette en stopper på "masete" personer. :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...